tb skriver:
jo jeg skal også føde i aalborg.. jeg tjekkede lige jordemodercentrets hjemmeside i går, og tror da lige jeg vil ringe til dem i dag og melde mig til lidt af hvert
kan jeg jo lige så godt når jeg alligevel bare går her hjemme.. jeg har gået sygemeldt siden sidst i oktober, så er ved at blive godt skør i hovedet
det der motionshold, har du prøvet det?? var måske en god idé, så min vægt måske ikke ville stige sådan.. hehe..
jeg vil egentlig os gerne på det der ammekursus, eller hvad det nu hedder.. jeg havde svært ved at få amningen i gang med min datter og gav til sidst op, og ville egentlig utrolig gerne få det godt i gang denne gang.
knus
Nej har ikke tilmeldt mig de hold, men har overvejet det, da jeg selv allerede har taget 12 kg på
Synes det er mange kg når man høre hvad andre tager på. Men jeg har allerede taget mine ringe af fingerne, da der er kommet vand i kroppen
Men det er nok meget sundt mht. fødslen at få lidt motion.
Ja når det kan være svært med amning, er det jo nok også en meget god ide...
Det er da godt nok træls du skal gå sygemeldt, jeg synes mange de døjer med smerter. Det er heller ikke nemt at være gravid, jeg synes simpelthen det kan være så hårdt. Hver gang jeg går op af alle vores trapper, så lyder jeg som en på 80. Jeg kan heller ikke spænde mine sko mere
Det bliver nu dejligt når han kommer ud.
Anmeld