mayapigen skriver:
Det lyder akkurat som jeg ville beskrive det. Kan godt nok ikke lige huske hvilken side det gør ondt, men det er typisk når jeg lægger i sengen og skal til at sove. Hvis jeg så vender mig om, eller noget i den stil, så giver det smerter i den ene side... Så du må gerne skrive hvad din læge siger, da jeg ikke har fået spurgt min.
Jeg skal til fødselforberedelse idag, det er jeg lidt spændt på. Men det går rigtig godt ellers. Du skulle til 3/4 D snart ikk? Det bliver så spændende.
det vil jeg da gerne høre om, hvordan det går til det der fødselsforberedelse
det har jeg aldrig været til.. selv om jeg har min datter på 8, så har jeg jo ikke prøvet at føde.. hehe.. ingen veer eller noget som helst, så er stadig lige så nervøs som første gang
mit gør mest ondt sidst på dagen (det i højre side) og det hjælper netop at lægge mig ned.. har så fundet ud af at jeg ligger bedst på venstre side.. det er som om at det hele inde i maven trykker mindst på den måde.. men nu har jeg jo os taget godt på indtil videre (ca. 11 kg) så måske det hele fylder lidt godt
men skal nok lige give en melding når jeg har været ved lægen i morgen..
jo, vi skal i 3/4D scanning på mandag.. vi glæder os helt vildt!! du skal tirsdag, ikk??
Anmeld