skat tilbage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Okay jeg snakkede faktisk med min veninde i morges og vi snakkede om, hvornår det var man kunne taste det Hmm.

Så nej, jeg har ikke været ude og trykke det ind endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Corn

Loa skriver:

Hehe....

for du får penge tilbage så

Ja bare kom... Ellers bliver jeg godt nok skuffet

Anmeld

2. marts 2010

tandbørsten

uh det kunne være rart, jeg fik 12.000 tilbage sidste år det vil jeg da gerne igen

til jer som allerede kan se det, hvornår udbetales det så ??

Anmeld

2. marts 2010

Anita80

Floridoor skriver:

uh det kunne være rart, jeg fik 12.000 tilbage sidste år det vil jeg da gerne igen

til jer som allerede kan se det, hvornår udbetales det så ??

Næste uge vil jeg tro.. der plejer ikke at gå længe i mellem man kan se det til de er på kontoen.

1 uge eller max 14 dage vil jeg tro...

Anmeld

2. marts 2010

tandbørsten

hvor skønt! men det er vel farligt at glæde sig for tidligt

Anmeld

2. marts 2010

Anita80

Floridoor skriver:

hvor skønt! men det er vel farligt at glæde sig for tidligt

Det er enormt svært!!

Ved ungerne skal have nye senge og jeg har tid til tatovering om 14 dage så det kunne da være dejligt med en skilling ..... eller mange ...

Anmeld

2. marts 2010

Corn

Det år jeg fik 21000 tilbage valgte vi også lige at smide et bryllup ind i kalenderen... Udover dåb og 30 års fødselsdag for manden... Det var altså en hamrende sjov sommer..

Men jeg er ydmyg.. Så meget behøver jeg ikke retur... Bare et par tusind

Vil jo hellere have mere udbetalt pr mdr. end at få så mange penge tilbage... Men lidt er rart

Anmeld

2. marts 2010

tandbørsten

hehehe

min bror skal giftes i april og vi skal selv til aug såååå...

de er også velkommen her

Anmeld

2. marts 2010

Valle81

Hvis i går ind på skats hjemmeside så er der inde i skattemappen et felt der hedder beregn skat.

Tryk der, så trækker den alle de dataer som er blevet indberettet, hvis ikke i selv skal indberette noget, så kan i nederst trykke beregn skat, og vupti, så kan i se hvad i skal have tilbage eller af med, det står på den første linie på den side der dukker op:0)

God fornøjelse

Christina, som skal have hele 183 kroner tilbage:0)

Anmeld

2. marts 2010

betski

Hvis i går ind på skats hjemmeside så er der inde i skattemappen et felt der hedder beregn skat.

Tryk der, så trækker den alle de dataer som er blevet indberettet, hvis ikke i selv skal indberette noget, så kan i nederst trykke beregn skat, og vupti, så kan i se hvad i skal have tilbage eller af med, det står på den første linie på den side der dukker op:0)

God fornøjelse

Christina, som skal have hele 183 kroner tilbage:0)

Er det bare en beregning eller bliver det indberettet til skat. Der er nemlig et tal jeg er i tvivl om, og vil så bare prøve at skrive det mindre end jeg forventer det er - men tør ikke, hvis det bliver indberettet og så viser sig at være forkert. Fandt selv ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.