købte i "fødsels"gave til jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

Ranarupta

LMM skriver:

Det behøver jo ikke være noget stort!! hvis han drikker kaffe, kan det jo været i krus med verden bedst far!! min kæreste fik et da jeg blev gravid med verden sejeste far, det bruger han hver dag!!

Dét er en god idé! Det ville falde i hans smag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Ansemusen

Hvis skattepengeno kommer i tide, håber jeg virkelig at jeg kan finde noget specielt til min kæreste, som vil minde ham om den fantastiske dag han blev far for første gang!! Ville elske at kunne give ham sådan en gave. Men ellers må den komme senere tænker jeg. Den gælder vel stadig, selvom den ikke er givet netop på dagen! Men noget i stil med 'tillykke med at du er blevet far og tak fordi du er så fantastisk en far og kæreste som du er'.

Anmeld

2. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Jeg syntes faktisk det lyder helt vild grisk og uforskammet når folk skriver at de ikke vil give deres mand noget, men selv forventer at få noget fordi det er jer der har haft alle de trælse symptomer.... Er jo ikke manden selv der har valgt at det er os kvinder der skal føde børn. Og ja det er os der oplever smerte osv osv, men det er også os der er så heldige at bære barnet de 9 mdr, og mærke barnet sparke, hikke, og os der oplever den vilde følelse der kommer over en når man efter hårdt arbejde ligger med barnet på maven, og føler sig mere kvindelig end nogensinde før...

Jeg forventer ovethovedet ikke at få en gave af min mand når jeg har født vors søn, men jeg giver tilgengæld ham en gave. Bliver ikke noget helt vild, men jeg syntes han fortjener det, efter 9 lange mdr med en kæreste der har haft de vildeste humørsvingninger, brokker sig over ondt her og der og efter at have været en støtte i sig selv....

Det eneste er at jeg meget gerne vil have en mor-barn buket, da det altid har været en tradition i vores familie, og det ved han godt betyder meget for mig... Men som sagt, jeg forventer egentlig ikke han tænker over det!

Anmeld

2. marts 2010

LMM

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

Jeg syntes faktisk det lyder helt vild grisk og uforskammet når folk skriver at de ikke vil give deres mand noget, men selv forventer at få noget fordi det er jer der har haft alle de trælse symptomer.... Er jo ikke manden selv der har valgt at det er os kvinder der skal føde børn. Og ja det er os der oplever smerte osv osv, men det er også os der er så heldige at bære barnet de 9 mdr, og mærke barnet sparke, hikke, og os der oplever den vilde følelse der kommer over en når man efter hårdt arbejde ligger med barnet på maven, og føler sig mere kvindelig end nogensinde før...

Jeg forventer ovethovedet ikke at få en gave af min mand når jeg har født vors søn, men jeg giver tilgengæld ham en gave. Bliver ikke noget helt vild, men jeg syntes han fortjener det, efter 9 lange mdr med en kæreste der har haft de vildeste humørsvingninger, brokker sig over ondt her og der og efter at have været en støtte i sig selv....

Det eneste er at jeg meget gerne vil have en mor-barn buket, da det altid har været en tradition i vores familie, og det ved han godt betyder meget for mig... Men som sagt, jeg forventer egentlig ikke han tænker over det!

Det er lige det jeg har skrevet!!! synes altså også det kan været hårt for vores mænd, psykisk!!blev faktisk lidt overrasket over nogen af de svar jeg har fået her inde, da jeg troede at det var meget normalt at man gav sin mand en lille ting... men vi har jo alle hver vores meninger, synes bare at man høre meget om at mænd føler sig lidt tilsidesat under før og efter fødslen!! så derfor tror jeg at vores mænd vil blive glad for en lille ting, der siger "jeg tænker også på dig skat"

Har lige købt en gave til kæresten, en lille bog der hedder Verdens bedste far, hvor børn har beskrevet med egne ord hvad er far og hvorfor er han er den bedste... og så vil jeg selv skrive et par kærlige ord på forsiden!

Anmeld

2. marts 2010

LMM

Ranarupta skriver:

Dét er en god idé! Det ville falde i hans smag!

Så fik jeg købt en lille gave, en bog der hedder "verdens bedste far" med små søde og sjove citater fra børn om hvorfor far er den bedste!! jeg vil selv skrive et par kærlige ord til ham på første side

Anmeld

2. marts 2010

Ranarupta

LMM skriver:

Så fik jeg købt en lille gave, en bog der hedder "verdens bedste far" med små søde og sjove citater fra børn om hvorfor far er den bedste!! jeg vil selv skrive et par kærlige ord til ham på første side

Hvor har du købt den? Bare i en alm. boghandel?

Det lyder bare så sødt.

Anmeld

2. marts 2010

LouiseNielsen

LMM skriver:

Det er lige det jeg har skrevet!!! synes altså også det kan været hårt for vores mænd, psykisk!!blev faktisk lidt overrasket over nogen af de svar jeg har fået her inde, da jeg troede at det var meget normalt at man gav sin mand en lille ting... men vi har jo alle hver vores meninger, synes bare at man høre meget om at mænd føler sig lidt tilsidesat under før og efter fødslen!! så derfor tror jeg at vores mænd vil blive glad for en lille ting, der siger "jeg tænker også på dig skat"

Har lige købt en gave til kæresten, en lille bog der hedder Verdens bedste far, hvor børn har beskrevet med egne ord hvad er far og hvorfor er han er den bedste... og så vil jeg selv skrive et par kærlige ord på forsiden!

Den bog købte jeg til min kæreste sidst til farsdag.... Den er smadder sød!

Jeg ved ikke heelt endnu hvad min skal have, men tror det bliver en halskæde, med graveret navn i, på både den store og den lille ny....

Anmeld

2. marts 2010

LMM

Ranarupta skriver:

Hvor har du købt den? Bare i en alm. boghandel?

Det lyder bare så sødt.

ja, den er vildt sød, den koster 99 kr.

jah jeg købte den i en alm. boghandler spurgte bare efter om de havde nogle sjove bøger til faren! har nemlig andre bøger med børne citater og de er rigtig sjove og man kan få mange slags!!

og det er jo noget han kan gemme.

Anmeld

2. marts 2010

LMM

LouiseLarsen skriver:

Den bog købte jeg til min kæreste sidst til farsdag.... Den er smadder sød!

Jeg ved ikke heelt endnu hvad min skal have, men tror det bliver en halskæde, med graveret navn i, på både den store og den lille ny....

det lyder også sødt

Anmeld

2. marts 2010

LotteGabriella

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger!

sådan dér, TOTAL enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.