Hejsa Piger!
Jeg syntes faktisk det lyder helt vild grisk og uforskammet når folk skriver at de ikke vil give deres mand noget, men selv forventer at få noget fordi det er jer der har haft alle de trælse symptomer.... Er jo ikke manden selv der har valgt at det er os kvinder der skal føde børn. Og ja det er os der oplever smerte osv osv, men det er også os der er så heldige at bære barnet de 9 mdr, og mærke barnet sparke, hikke, og os der oplever den vilde følelse der kommer over en når man efter hårdt arbejde ligger med barnet på maven, og føler sig mere kvindelig end nogensinde før...
Jeg forventer ovethovedet ikke at få en gave af min mand når jeg har født vors søn, men jeg giver tilgengæld ham en gave. Bliver ikke noget helt vild, men jeg syntes han fortjener det, efter 9 lange mdr med en kæreste der har haft de vildeste humørsvingninger, brokker sig over ondt her og der og efter at have været en støtte i sig selv....
Det eneste er at jeg meget gerne vil have en mor-barn buket, da det altid har været en tradition i vores familie, og det ved han godt betyder meget for mig... Men som sagt, jeg forventer egentlig ikke han tænker over det!
Anmeld