købte i "fødsels"gave til jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Malthesmoar

LMM skriver:

undskyld piger men må siger min mening!! forstå ikke helt det med at man ikke skal købe en gave til kæresten, men man selv forvendter at han køber en gave..........!!!!

Det kan godt være at det er mig der bære barnet, det er mig der har ondt og at det er mig der skal føde... Men min kæreste har stået ved min side fra dag et, hørt mig brokke mig, trøstet mig, nusset mig, sagt jeg er pæn og dejlig selvom jeg ligner en der har slugt en badebold!! har holdt om mig når jeg har ondt!! og vil stå ved min side når jeg skal føde vores barn!! så synes også han fortjener en lille ting, hvor jeg siger at jeg tænker på ham og elsker ham mega meget og som siger tak for at han har været der for mig... Og det skal siges at jeg har ikke være en sød gravid, jeg har ærligt været en brokrøv og meget pylleret!!

Så, med det sagt vil ud og købe en gave til min dejlige kæreste som tak for at han har været med til at lave vores dejlige søn!!

enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Ranarupta

ønskebarn74 skriver:

Hvad med et ur... Der kan jo indgraveres på bagsiden...

Han fik et lækkert ur til forrige fødselsdag... 

Anmeld

1. marts 2010

Ranarupta

LMM skriver:

undskyld piger men må siger min mening!! forstå ikke helt det med at man ikke skal købe en gave til kæresten, men man selv forvendter at han køber en gave..........!!!!

Det kan godt være at det er mig der bære barnet, det er mig der har ondt og at det er mig der skal føde... Men min kæreste har stået ved min side fra dag et, hørt mig brokke mig, trøstet mig, nusset mig, sagt jeg er pæn og dejlig selvom jeg ligner en der har slugt en badebold!! har holdt om mig når jeg har ondt!! og vil stå ved min side når jeg skal føde vores barn!! så synes også han fortjener en lille ting, hvor jeg siger at jeg tænker på ham og elsker ham mega meget og som siger tak for at han har været der for mig... Og det skal siges at jeg har ikke være en sød gravid, jeg har ærligt været en brokrøv og meget pylleret!!

Så, med det sagt vil ud og købe en gave til min dejlige kæreste som tak for at han har været med til at lave vores dejlige søn!!

Anmeld

1. marts 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Ja, hvis han er så sej for Jeres lille vidunder, så skal han da næsten have en præmie?

Og minder kan man aldrig få for mange af!

Ja, lige præcis

Anmeld

2. marts 2010

ønskebørn74

Ranarupta skriver:

Han fik et lækkert ur til forrige fødselsdag... 

Et bælte med indgravering....???

Anmeld

2. marts 2010

LMM

Ranarupta skriver:

Ja, lige præcis

Det behøver jo ikke være noget stort!! hvis han drikker kaffe, kan det jo været i krus med verden bedst far!! min kæreste fik et da jeg blev gravid med verden sejeste far, det bruger han hver dag!!

Anmeld

2. marts 2010

FruPudderkvast

LMM skriver:

Jeg købte ikke nogen gave til min kæreste, og forventede heller ikke selv at få en..

Vi fik en sund, rask og fantastisk søn! Og HAN er da den bedste gave vi begge kunne få

Så nej, ingen gaver her..

Anmeld

2. marts 2010

Tjuls

Nu er det ikke min mand længere.. Hehe.. Men vi var sammen da vi fik Loke, og han fik gave..

Han fik en shirt hvor der stod "FAR" på og brugte den til den var slidt op..

Der udover fik han en cd box med et band kaldet Bathory (Metal), som blev udgivet i ganske få eksemplarer og der var længe ventet!!

Tror ikke han forventede at få noget, men det var min tak og så kunne jeg godt lide at give ham ting.. Så var der noget han ønskede, så fik han det gerne..

Anmeld

2. marts 2010

Low

Jeg synes ikke at man behøver at give gave ´da barnet er en gave i sig selv som i andre siger .

Men jeg har tænkt på at give et guldarmbånd hvor jeg kan skrive noget tekst på. Nu er jeg godt nok ikke sammen med ham men vi ser til hinanden og vi holder stadig af hinanden og vi prøver at få det til at køre mellem os. Så jeg satser på at vi finder sammen igen meget snart

Anmeld

2. marts 2010

Mira0911

Vi købte ikke noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.