købte i "fødsels"gave til jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.431 visninger
51 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

LMM

Hej..

Jahh som overskriften siger, købte I gave til jeres mand?? og hvad købte I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Pige2009

Hmm. Skal man det?

K.h. Linda

Anmeld

1. marts 2010

N&J

Tror jeg ikke jeg ville, han ville jo have fået den største gave, jeg ville så heller ikke forvente noget til gengæld, udover noget til baby, og ja så mor/barn buketten, men altså det er tros alt ikke ham der skal veer og fødsel igennem, så ja kan ikke rigtig se formålet.. 

Men hvis man giver hinanden gaver konstant, så er det vel meget naturlig, ville dog heller bare gøre det en dag hvor jeg bare havde lyst.. 

Anmeld

1. marts 2010

LotteGabriella

LMM skriver:

Hej..

ja det gjorde jeg...jeg købte et flot maskulint armånd i oxideret sølv med plade, hvorpå  der stå papá på forsiden og Daniellas fødseldato/år på bagsiden Det blev han super glad for

Anmeld

1. marts 2010

Ranarupta

Jeg vil også gerne købe noget, men min kæreste er ikke til smykker, så aner det simpelthen ikke...

Anmeld

1. marts 2010

Honningblomst

Nej, vi fik begge hvad vi ønskede os...

Anmeld

1. marts 2010

LMM

Man skal ikke, jeg ville bare gerne give min kæreste en ting som minde om vores søns fødsel!! et ur eller noget!!

Vi giver normalt ikke hinanden gaver! så synes at det ville være en god overraskelse

Anmeld

1. marts 2010

mor-til-vanessa

LMM skriver:

Hej..

næh skal man det??? jeg fik da heller ikke noget af ham.

vi fik jo hinandes barn, det må da være en gave i sig selv

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

LotteGabriella skriver:

ja det gjorde jeg...jeg købte et flot maskulint armånd i oxideret sølv med plade, hvorpå  der stå papá på forsiden og Daniellas fødseldato/år på bagsiden Det blev han super glad for

Super idé Den stopper jeg lige i gemme-kassen til det engang bliver vores tur.

Jeg synes ikke man behøver give hinanden gaver, barnet er jo en gave i sig selv.. Men jeg synes tanken er smuk, og kunne sagtens selv finde på det...

Anmeld

1. marts 2010

LotteGabriella

kitty skriver:

Super idé Den stopper jeg lige i gemme-kassen til det engang bliver vores tur.

Jeg synes ikke man behøver give hinanden gaver, barnet er jo en gave i sig selv.. Men jeg synes tanken er smuk, og kunne sagtens selv finde på det...

det synes jeg heller ikke at man skal...jeg fik ikke noget og det havde jeg heller ikke forventet, men jeg havde selv lyst til at give ham en gave Jeg valgte at skrive papá på italiensk da jeg er halv italiener, i stedet for bare at skrive far eller daddy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.