købte i "fødsels"gave til jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Tkcuf

Nææ synes det var rigeligt at jeg fødte hans barn ?

Havde lidt forventet han ville give mig noget- blomster eller noget.. Men jeg fik intet, så er ret glad for jeg ikke havde købt noget til ham for så var han nok bare blevet flov over han ikke havde tænkt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

JustAnotherName

Første gang fik han en nøglering med gravering "verdens bedste far", og et skanningfoto i nøgleringen af vores datter ....hun var jo ikke født endnu, da jeg fik den lavet, så jeg havde ikke andre billeder af hende 

Anden gang fik han en kuglepen, hvor jeg havde fået graveret teksten "far til to små fantastiske piger" på. Tænkte at det er ting han kan bruge i dagligdagen, og som han stolt kan have på sig 

Anmeld

1. marts 2010

Ansemusen

Hehe, kunne godt tænke mig at give ham en gave, men tror simpelthen ikke der bliver råd til det. Tilgengæld 'forventer' jeg at han giver mig et eller andet, hvor grimt det end lyder. Det er mig der går igennem 9 måneder med kvalme, træthed, halsbrand, ryg- og halebenssmerter, får strækmærker over hele kroppen og hængepatter, og det er mig der skal føde ungen. Så ja et eller andet vil jeg blive meget glad for! Synes selv at en halskæde med kvindetegnet ville være fantastisk, men tror ikke han tænker så langt, hehe. Så hvis jeg skulle give et smykke til en nybagt mor skulle det helt sikkert være det, da jeg synes det at føde er inbegrebet af at være kvinde, altså at kvinder kan gennemføre den smerte (ikke ment som at kvinder der ikke får børn ikke er rigtige kvinder ).

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Jeg købte ingen gave.... han fik vores datter

Jeg fik gave af ham som tak for at have båret på det skønne væsen

Anmeld

1. marts 2010

Mathilde

Jeg fik lavet 2 bodyer til vores datter hvor der stod "Fars lille prinsesse" på den ene og "Fars smukke pige" på den anden 

Anmeld

1. marts 2010

DK

Nej. Jeg fødte i smerte hans barn. Det må være nok!! Den dag han gør det for mig, så skal jeg nok købe en gave til ham!

Anmeld

1. marts 2010

Malthesmoar

LMM skriver:

Hej..

Jahh som overskriften siger, købte I gave til jeres mand?? og hvad købte I??

JA det gjorde Jeg

En fed meget unik hund fra Trip Trap og en lagt personligt brev

Mvh Susanne

Anmeld

1. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Næ - jeg mener at det jeg tager veerne på mine skuldre må det være gave nok i sig selv

Anmeld

1. marts 2010

ønskebørn74

Ranarupta skriver:

Jeg vil også gerne købe noget, men min kæreste er ikke til smykker, så aner det simpelthen ikke...

Hvad med et ur... Der kan jo indgraveres på bagsiden...

Anmeld

1. marts 2010

LMM

undskyld piger men må siger min mening!! forstå ikke helt det med at man ikke skal købe en gave til kæresten, men man selv forvendter at han køber en gave..........!!!!

Det kan godt være at det er mig der bære barnet, det er mig der har ondt og at det er mig der skal føde... Men min kæreste har stået ved min side fra dag et, hørt mig brokke mig, trøstet mig, nusset mig, sagt jeg er pæn og dejlig selvom jeg ligner en der har slugt en badebold!! har holdt om mig når jeg har ondt!! og vil stå ved min side når jeg skal føde vores barn!! så synes også han fortjener en lille ting, hvor jeg siger at jeg tænker på ham og elsker ham mega meget og som siger tak for at han har været der for mig... Og det skal siges at jeg har ikke være en sød gravid, jeg har ærligt været en brokrøv og meget pylleret!!

Så, med det sagt vil ud og købe en gave til min dejlige kæreste som tak for at han har været med til at lave vores dejlige søn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.