købte i "fødsels"gave til jeres mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Super idé Den stopper jeg lige i gemme-kassen til det engang bliver vores tur.

Jeg synes ikke man behøver give hinanden gaver, barnet er jo en gave i sig selv.. Men jeg synes tanken er smuk, og kunne sagtens selv finde på det...

Ja, jeg synes også, at det er en fin tanke.

Jeg ved, at jeg får noget. Og jeg ved, at fødslen bliver en prøvelse for min kæreste, da han slet ikke kan håndtere blod, smerter og hospitaler. (Han besvimer ganske enkelt, men han VIL med.)
Og det synes jeg skal belønnes.

Også fordi jeg gerne vil have, at han får et fysisk minde (der ikke er et barn hehe) om dagen, hvor vores første barn kom til verden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

otlitrom

LotteGabriella skriver:

det synes jeg heller ikke at man skal...jeg fik ikke noget og det havde jeg heller ikke forventet, men jeg havde selv lyst til at give ham en gave Jeg valgte at skrive papá på italiensk da jeg er halv italiener, i stedet for bare at skrive far eller daddy

Det gør jeg jo bare endnu mere personligt. Min kæreste bliver "Babba" når vi engang er heldige. Så det ville jeg også vælge tror jeg, i stedet for far..

Jeg synes idéen er rigtig sød! Måske også fordi jeg har en kæreste der elsker armbånd og smykker.. Han har altid armbånd på. Derfor kan jeg nok relatere lidt til det

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Ja, jeg synes også, at det er en fin tanke.

Jeg ved, at jeg får noget. Og jeg ved, at fødslen bliver en prøvelse for min kæreste, da han slet ikke kan håndtere blod, smerter og hospitaler. (Han besvimer ganske enkelt, men han VIL med.)
Og det synes jeg skal belønnes.

Også fordi jeg gerne vil have, at han får et fysisk minde (der ikke er et barn hehe) om dagen, hvor vores første barn kom til verden. 

Ja, hvis han er så sej for Jeres lille vidunder, så skal han da næsten have en præmie?

Og minder kan man aldrig få for mange af!

Anmeld

1. marts 2010

LotteGabriella

kitty skriver:

Det gør jeg jo bare endnu mere personligt. Min kæreste bliver "Babba" når vi engang er heldige. Så det ville jeg også vælge tror jeg, i stedet for far..

Jeg synes idéen er rigtig sød! Måske også fordi jeg har en kæreste der elsker armbånd og smykker.. Han har altid armbånd på. Derfor kan jeg nok relatere lidt til det

hehe det vil med garanti gøre ham varm om hjertet så Brian gik nemlig også altid med armbånd inden han fik det her

Anmeld

1. marts 2010

LMM

kitty skriver:

Super idé Den stopper jeg lige i gemme-kassen til det engang bliver vores tur.

Jeg synes ikke man behøver give hinanden gaver, barnet er jo en gave i sig selv.. Men jeg synes tanken er smuk, og kunne sagtens selv finde på det...

Jahh barnet er en gave i sig selv... en dejlig gave, men synes at det er sjovt at om 10 år, 20 år, o.s.v at min kæreste har et ur han kan vise vores dreng og sige at der er ligeså gammelt som ham, og så måske få skrevet dato bag på! og et tak til min kæretse for at give mig vores dejlige søn!!

det viser jo også at jeg har tænkt på ham midt i alt det her Babyres vi er i nu!!

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

LMM skriver:

Jahh barnet er en gave i sig selv... en dejlig gave, men synes at det er sjovt at om 10 år, 20 år, o.s.v at min kæreste har et ur han kan vise vores dreng og sige at der er ligeså gammelt som ham, og så måske få skrevet dato bag på! og et tak til min kæretse for at give mig vores dejlige søn!!

det viser jo også at jeg har tænkt på ham midt i alt det her Babyres vi er i nu!!

Ja, det vil være lidt sjovt at sidde med det om 20 år og sige, at det fik han netop den dag...

Jeg synes du skal gøre det, vis det er det du føler for.

Tror nogle gange de stakkels mænd kan føle sig en smule overset i forhols til mor og barn. Min far spørger konsekvent, når nogen har født "Og hvordan har faren det?", inden han spørger til mor og barn.. hihi Mon han blev overset en solskinsfyldt skærtorsdag for snart 25 år siden?

Har du fundet et ur som det skal være, så?

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

LotteGabriella skriver:

hehe det vil med garanti gøre ham varm om hjertet så Brian gik nemlig også altid med armbånd inden han fik det her

Det tror jeg også! Men jeg har vist rigeligt med måneder til at finde det rette

Men elsker at give gaver der er personlige. Og din mand er sikkert rigtig glad for den gave, fordi der er minder i det

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Jeg havde tænkt at give Lauras far en nøglering med indgravering "Far til 4" til Fars Dag. Men den kunne vel også bruges til fødselsgave men en indgravering. Her tænker jeg på de mænd som ikke bærer smykker.

K.h. Linda

Anmeld

1. marts 2010

LotteGabriella

kitty skriver:

Det tror jeg også! Men jeg har vist rigeligt med måneder til at finde det rette

Men elsker at give gaver der er personlige. Og din mand er sikkert rigtig glad for den gave, fordi der er minder i det

Lige præcis, han var seriøst uundværlig (staves?) under fødslen og lige efter

Anmeld

1. marts 2010

LMM

kitty skriver:

Ja, det vil være lidt sjovt at sidde med det om 20 år og sige, at det fik han netop den dag...

Jeg synes du skal gøre det, vis det er det du føler for.

Tror nogle gange de stakkels mænd kan føle sig en smule overset i forhols til mor og barn. Min far spørger konsekvent, når nogen har født "Og hvordan har faren det?", inden han spørger til mor og barn.. hihi Mon han blev overset en solskinsfyldt skærtorsdag for snart 25 år siden?

Har du fundet et ur som det skal være, så?

det er også det og jeg snakker ikke om andet end bleer, gylp fødsel o.s.v  så ville bare lige sige at jeg elsker ham med en bette ting!!

Jeg ved han ønsker sig et ur med guld på! og som han kan bruge til hverdage, fest og på sit arbejde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.