SpunkenJo skriver:
Jeg kunne ikke se mine mens maven var stor, men da jeg havde født kom de frem....
Og ja, min mave var dejlig blød. Jeg brugte en klækker creme min søster havde købt til mig fra Boy Shop. (Baby butter)
men men men, må nok skuffe dig med, at de der strækmærker er hormonelt betinget. Så uanset hva du gør med div. cremer etc, så vil det alrig nytte. En helt anden ting er, at cremen "kun" går i overhuden, og det hjælper på ingen måde, idet det er underhuden som bliver beskadiget.......
Du må derfor kigge på din mor/søster og høre dem hvilke strækmærker de har døjet med. For du kommer højst sansynligt til at ligne dem...... (Mine sidder NØJAGTIG det samme sted som hos min egen moar)
Jeg har også nogen på brysterne.......
- Kan trøste med, at de bliver mindre tydelige med tiden. Og efterhånden "vænner" man sig til dem, og man lærer at holde af dem....
Kærlighed til maven
knus Jo
p.s: Har også strækmærker på mine ben fra puberteten. Jeg voksede hurtigt, og så ku huden ikek følge med.... Så har man anlæg for det der med strækmærker, vikl man få dem hver gang huden bliver udsat for stræk..... (Graviditet, vokseværk, muskelbygning etc...)
Hvis jeg skulle ligne min mors graviditet med mig skulle jeg allerede nu have taget 10-15 kg på og haft strækmærker - jeg har taget 4 kg på og nul strækmærker.. man kan jo godt ligne sin far, og hvis han var kvinde tror jeg ikke han havde fået nogen 
Min mor har ingen karsprængninger på benene, men dem har jeg for eksempel allerede 3 steder.
knus Mitzie 26+1 - som tror man bare skal se tiden an - kommer de så kommer de - hvis ik så er man sgu bare pis' heldig.