Strækmærker hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Snuffler25

Jeg var også helt uden strækmærker indtil uge 27-28 ca.. så kom der nogle. De sidder dog et stykke under navlen og er dækket af trussekanten, så man ser dem ikke, medmindre jeg står nøgen Så håber ikke det udvikler sig til mere end det

Knus

Mette 33+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

altså fik ikke nogle strækmærker med malou , kun lidt på inderlårende.. og 7 9 13 får jeg heller ikke nogle denne her gang. men smøre min mave med creme , men bare det jeg normalt bruger..

Anmeld

23. februar 2010

Nanna1985

Risen skriver:

Øv bøv! Tog du meget på under din graviditet eller ? 

Ja tog 25 kilo på

Anden gang fik jeg ikke et eneste, tror heller ikke at det er muligt at få flere, da jeg er fyldt med dem Der tog jeg 23 kilo på..

Anmeld

23. februar 2010

Vidunderligeunger

SpunkenJo skriver:

Jeg kunne ikke se mine mens maven var stor, men da jeg havde født kom de frem....

Og ja, min mave var dejlig blød. Jeg brugte en klækker creme min søster havde købt til mig fra Boy Shop. (Baby butter)

men men men, må nok skuffe dig med, at de der strækmærker er hormonelt betinget. Så uanset hva du gør med div. cremer etc, så vil det alrig nytte. En helt anden ting er, at cremen "kun" går i overhuden, og det hjælper på ingen måde, idet det er underhuden som bliver beskadiget.......

Du må derfor kigge på din mor/søster og høre dem hvilke strækmærker de har døjet med. For du kommer højst sansynligt til at ligne dem...... (Mine sidder NØJAGTIG det samme sted som hos min egen moar)

Jeg har også nogen på brysterne.......
- Kan trøste med, at de bliver mindre tydelige med tiden. Og efterhånden "vænner" man sig til dem, og man lærer at holde af dem....

Kærlighed til maven
knus Jo

p.s: Har også strækmærker på mine ben fra puberteten. Jeg voksede hurtigt, og så ku huden ikek følge med.... Så har man anlæg for det der med strækmærker, vikl man få dem hver gang huden bliver udsat for stræk..... (Graviditet, vokseværk, muskelbygning etc...)

argh den med at kigge på mor holder ikke helt

Hvis jeg skulle ligne min mors graviditet med mig skulle jeg allerede nu have taget 10-15 kg på og haft strækmærker - jeg har taget 4 kg på og nul strækmærker.. man kan jo godt ligne sin far, og hvis han var kvinde tror jeg ikke han havde fået nogen

Min mor har ingen karsprængninger på benene, men dem har jeg for eksempel allerede 3 steder.

knus Mitzie 26+1 - som tror man bare skal se tiden an - kommer de så kommer de - hvis ik så er man sgu bare pis' heldig.

Anmeld

23. februar 2010

ghm

Risen skriver:

Øv bøv! Tog du meget på under din graviditet eller ? 

kender det alt for godt.. er et stort strækmærke, men samtidig er jeg ligeglad man kan jo se hvorfor jeg har dem og det er der ingen skam i.

Smiler tror ikke en dyt på creme og divs. tror det er lige så tilfældigt som vores fingeraftryk er forskellige. enten får man dem eller også gør man ikke.

Anmeld

23. februar 2010

SpunkenJo

BlyViol skriver:

argh den med at kigge på mor holder ikke helt

Hvis jeg skulle ligne min mors graviditet med mig skulle jeg allerede nu have taget 10-15 kg på og haft strækmærker - jeg har taget 4 kg på og nul strækmærker.. man kan jo godt ligne sin far, og hvis han var kvinde tror jeg ikke han havde fået nogen

Min mor har ingen karsprængninger på benene, men dem har jeg for eksempel allerede 3 steder.

knus Mitzie 26+1 - som tror man bare skal se tiden an - kommer de så kommer de - hvis ik så er man sgu bare pis' heldig.

Narj, graviditeterne er ikke ens, min mor gik fx. 3 uger over med mig,men jeg selv fødte 8 uger for tidligt. hun havde meget vand i kroppen allerede halvvejs og jeg havde intet.

Men men men, hormonmæssigt er man ofte ret ens sat sammen. Og derfor vil ens strækmærker gerne ligne hinanden.... Men ikke nødvendigvis. Men idet man jo ikke kender sin genetiske hormonsammensætning, så er det jo nærliggende at kigge på søster, mor, mormor, moster..... Og hvis de gik "fri", ja så ku det jo være et possitivt tegn på man også selv gjorde det.....

DEsværre fik jeg strækmærker NØJAGTIG de samme steder som min mor. ØV! Og søster og jeg har begge de der vokseværks-strækmærker, helt ens at se på.....

Knus Jo
- Som ikke er læge..... 

Anmeld

23. februar 2010

Honningblomst

SpunkenJo skriver:

Narj, graviditeterne er ikke ens, min mor gik fx. 3 uger over med mig,men jeg selv fødte 8 uger for tidligt. hun havde meget vand i kroppen allerede halvvejs og jeg havde intet.

Men men men, hormonmæssigt er man ofte ret ens sat sammen. Og derfor vil ens strækmærker gerne ligne hinanden.... Men ikke nødvendigvis. Men idet man jo ikke kender sin genetiske hormonsammensætning, så er det jo nærliggende at kigge på søster, mor, mormor, moster..... Og hvis de gik "fri", ja så ku det jo være et possitivt tegn på man også selv gjorde det.....

DEsværre fik jeg strækmærker NØJAGTIG de samme steder som min mor. ØV! Og søster og jeg har begge de der vokseværks-strækmærker, helt ens at se på.....

Knus Jo
- Som ikke er læge..... 

Bare jeg havde lignet min mor...men næ nej, jeg snuppede da lige strækmærker men hun fik så karspringninger på benene i stedet...

Anmeld

23. februar 2010

SpunkenJo

Eva skriver:

Bare jeg havde lignet min mor...men næ nej, jeg snuppede da lige strækmærker men hun fik så karspringninger på benene i stedet...

Ja, det er ufedt!

Men hva, det er farligt at leve, man kan dø af det. Og arene på kroppen er en del af mig!

Jo

Anmeld

23. februar 2010

Honningblomst

SpunkenJo skriver:

Ja, det er ufedt!

Men hva, det er farligt at leve, man kan dø af det. Og arene på kroppen er en del af mig!

Jo

Jeg fik mine fjernet... men kommer jo også an hvor skæmmende det er...mit var slemt synes jeg... men ar er der nok af, på både krop og sjæl sådan er det jo..

Anmeld

23. februar 2010

SpunkenJo

Eva skriver:

Jeg fik mine fjernet... men kommer jo også an hvor skæmmende det er...mit var slemt synes jeg... men ar er der nok af, på både krop og sjæl sådan er det jo..

Ja, og dem på sjælen kan man (heldigvis) ikke fjerne 

Har tænkt på jeg gerne vil se dine billeder fra før og efter. Så en tråd for en uges tid siden, hvor du beskrev du var startet op på at løbe igen, og at der var før/efter billeder. (var det 30 kg?)

Knus Jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.