Strækmærker hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Risen

Low skriver:

Forsvinder strækmærker igen hvis man får dem?

Dejligt .. Neej det gør de ikke, men de bliver mindre synlige.. De er røde i starten og senere bliver de mere "hvide" gennemsigtige.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

MyBaby

Jeg har hele graviditeten haft en blød mave og huden har slet ikke være tør. Jeg har i 34. uge fået nogle små og gennemsigtige strækmærker på undersiden af maven og få i siden og nogle på lårene! Man kan kun tydeligt se et lille strækmærke på ca 2 cm i siden ellers er alle andre ret svære at se - men jeg ved de er der og jeg kan sagtens se dem!!!

Jeg havde også håbet, at jeg gik fri, men ak - nu håber jeg bare på, at jeg ikke får for mange store og tydelige!

Jeg har ikke brugt mere creme end jeg gjorde, før jeg blev gravid og jeg tror ikke, der er ret meget man kan gør!

Jeg vil da krydse fingre for, at du går fri!

Anmeld

22. februar 2010

Risen

Eva skriver:

Jeg fik mine da jeg var gået over tid..altså 40+ og de næste par uger frem.

Jeg har ikke tør hud, gjorde intet, men du kan heller ikke gøre noget for det..enten får du det eller også gør du ikke..

Min kære moder har ikke et eneste og jeg havde fra navlen og ned, lige det stykke...

Knus Eva.

okay.. så det er måske ikke genetisk som alle siger hehe.. Øv håbede ellers lige, min mor har født 3 børn og har ikke et eneste lille mærke.. 

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Tror jeg som godt det kan være, men ingen siger jo man arver det direkte.

Min mor har ikke et eneste, hun har født tre børn af alimdelige størrelse og hendes graviditeter har været uden kvalme og hun har bare haft det godt.

Mine unger har været store, jeg har strækmærker, jeg har brækket mig vildt og uhæmmet som gravid, haft kvalme, vand i kroppen og ikke syntes det var så fedt...jeg har haft graviditeter og fået børn på en størrelse som min kære farmor, så tror det er derfra jeg arver noget..

Så håb du ikke får og hvis du gør, så er det jo ikke sikkert din hud bliver slaksket af det, og så ser man jo ikke de streger så meget..

Risen skriver:

okay.. så det er måske ikke genetisk som alle siger hehe.. Øv håbede ellers lige, min mor har født 3 børn og har ikke et eneste lille mærke.. 

Anmeld

22. februar 2010

Low

Risen skriver:

Dejligt .. Neej det gør de ikke, men de bliver mindre synlige.. De er røde i starten og senere bliver de mere "hvide" gennemsigtige.. 

Nåe okay. Bare de ikke forsætter med at være ild røde så går det nok

Anmeld

22. februar 2010

Lise

Jeg slap fra min første graviditet uden strækmærker, og er nu i 38. uge af min anden, og har stadig ingen fået... De kan også liiige prøve at komme nu

Jeg smurte med Matas mavecreme og mandelolie to gange hver dag første gang, og har smurt med mandelolie én gang dagligt denne gang. Aner virkelig ikke om det har noget at sige om man smører eller ej, men turde ikke lade være... og det skader jo ikke med lidt olie på mavsen

Anmeld

22. februar 2010

Kvindemin

Jeg fik dem også til sidst, uheldigvis

Hverken min mor eller søster har nogle, jeg var bare den uheldige.

Knus

Anmeld

22. februar 2010

Low

Lise skriver:

Jeg slap fra min første graviditet uden strækmærker, og er nu i 38. uge af min anden, og har stadig ingen fået... De kan også liiige prøve at komme nu

Jeg smurte med Matas mavecreme og mandelolie to gange hver dag første gang, og har smurt med mandelolie én gang dagligt denne gang. Aner virkelig ikke om det har noget at sige om man smører eller ej, men turde ikke lade være... og det skader jo ikke med lidt olie på mavsen

Hvor er du heldig .

Min mor har også fået 2 børn uden strækmærker.

Kan man også købe olien i matas?

Anmeld

22. februar 2010

Nanna1985

Mine kom så små i uge 32 Så gik det ellers stækt.. Har rigtig mange på lår, knæhaserne, brysterne, siderne, maven

Det er ganske frygteligt HADER det!!

Jeg har helt almindelig hud og smurte mig med olie og graviditetscrem fra Matas under hele min graviditet og INTET hjalp.. Min mor har ikke et eneste strækmærke på hende krop og man kan slet ikk se hun har født..

Jeg har ikke været så heldig desværre

Anmeld

22. februar 2010

Frejasmor

Hejsa

Jeg var også så heldig at jeg ikke har fået et eneste strækmærke overhovedet...

Jeg brugte alm. bodylotion hver dag på hele kroppen, men det har jeg altid gjort..

Ved ikke om det gør en forskel..

Håber for dig at du også er heldig at slippe for dem 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.