Strækmærker hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.561 visninger
48 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Risen

Jeg har været så heldig ikke at få nogle strækmærker endnu (22 fulde  uger) , meen der er jo tid nok til at få dem.. Hvornår begyndte i at få dem ? her tænker jeg mest på mavsen ? .. Brugte i crem ? Var huden tør da i fik dem ? .. Jeg synes nemlig min hud er rigtig lækker blød på maven og har en eller anden forstilling om at man har lidt tør hud når de kommer ? .. Tak for svar på en masse spørgsmål ! 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Mira0911

Risen skriver:

Jeg har været så heldig ikke at få nogle strækmærker endnu (22 fulde  uger) , meen der er jo tid nok til at få dem.. Hvornår begyndte i at få dem ? her tænker jeg mest på mavsen ? .. Brugte i crem ? Var huden tør da i fik dem ? .. Jeg synes nemlig min hud er rigtig lækker blød på maven og har en eller anden forstilling om at man har lidt tør hud når de kommer ? .. Tak for svar på en masse spørgsmål ! 

Knus

Jeg slap for strækmærker på maven under hele graviditeten...  

Fik lidt strækmærker på barmen... Det var det eneste...

Det med at bruge creme, tror jeg slet ikke på...

Anmeld

22. februar 2010

Risen

MoarJ skriver:

arh hvor lækkert !  .. Var din hud meget blød eller bare normal ? 

Anmeld

22. februar 2010

lotte32

Jeg har været igennem to graviditeter, og jeg er også sluppet for strækmærker på mavsen jeg har kun lidt på ydersiden af lårbasserne, men ikke noget særligt  jeg har ikke brugt creme eller noget...

Anmeld

22. februar 2010

Mira0911

Risen skriver:

arh hvor lækkert !  .. Var din hud meget blød eller bare normal ? 

Min hud var normal...  

Anmeld

22. februar 2010

Pia.

Risen skriver:

Knus

Tør jo næsten ikke skrive at dagene op til selve fødslen har jeg ingen strækmærker overhoved - den dag jeg får veer og han arbejder sig ned og under selve fødslen der kommer de alle sammen... - DESVÆRRE...

Og så kom der lidt flere i siderne under min anden graviditet og slap helt i min tredje ....

Knus Pia, som håber du går fri, men så vidt jeg ved er det ikke noget man selv kan styre eller forbygge.. - det er i underhuden det ligger...

Anmeld

22. februar 2010

DK

MoarJ skriver:

Ditto!

Jeg smurte med creme, men aner ikke om det hjalp!  Min mor har INGEN strækmærker efter 5 fødsler, så tror snarere det er lidt genetisk!

Anmeld

22. februar 2010

Low

Hejsa Risen .

Jeg har heller ikke fået strækmærker endnu og jeg er 23+6 i dag. Jeg  for at jeg ikke får nogle

Anmeld

22. februar 2010

Honningblomst

Jeg fik mine da jeg var gået over tid..altså 40+ og de næste par uger frem.

Jeg har ikke tør hud, gjorde intet, men du kan heller ikke gøre noget for det..enten får du det eller også gør du ikke..

Min kære moder har ikke et eneste og jeg havde fra navlen og ned, lige det stykke...

Knus Eva.

Anmeld

22. februar 2010

Low

Forsvinder strækmærker igen hvis man får dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.