God tråd
jeg har dog ikke fået læst det hele, men:
Jeg lider frygtelig meget af jalousi
det har været så ekstremt at selv mtv var forbudt - fordi de måske var pænere end mig. Men men men, jeg søgte hjælp og det hele bunder jo i lavt selvværd.. Den blev bygget lige så stille op, og her ½ år efter er der virkelig sket rigtig meget. Jeg kiggede i hans mobil HVER dag, flere gange om dagen, tjekkede facebook indbakke og googlede ham ofte - jeg fandt aldrig noget... EN eneste gang fandt jeg bare lidt. Han havde skrevet "Hej hanne, din lille babe" til hans eks som han var sammen med for 12 år siden, hun er i dag gift og har 2 børn, men jeg kunne mærke det ikke var okay, at han kaldte andre end mig sådan noget, også selvom det for ham ikke betyder noget. Men det er jo hverken grundlag for at gå fra ham eller noget, men jeg kunne jo fortælle ham hvad det gjorde ved mig, og at det var jeg ikke klar til han gjorde endnu.
I dag kan jeg finde på at kigge en gang i mellem - hvis jeg er ked af det over noget mellem ham og mig, eller jeg er nede over noget, så kigger jeg hans mobil igennem - men får så dårlig samvittighed, og fortæller ham det altid bagefeter. Han siger at han er ligeglad, for der er ikke noget jeg ikke må se. Jeg håber rigtig meget det bliver bedre - for jeg hader min jalousi, og ville da blive pisse irriteret hvis det var ham der gloede i mine ting evig og altid... Men hold kæft det kræver en lang sej kamp at overvinde lavt selvværd og jalousi.
knus Mitzie 26+1
Anmeld