Hånden på hjertet...har du kikket i din partners mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

LineD

Opdagede han kiggede i min - fandt naturligvis intet...

Jeg har dog aldrig, hånden på hjertet kigget i hans.

Jeg stoler fuldt og fast på ham, og at han synes det er spændende at glo i min, jamen så glor han da bare Der er absolut intet hemmeligt, ej heller spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2010

Karo

Jeg må indrømme at jeg aldrig har tænkt over at tjecke min kærestes mobil. Den ligger altid fremme (det samme gør min) og hvis han fx. skifter ble mens en sms kommer ind ber han som regl mig om at se hvem det er og hvad de skriver. S

Anmeld

23. februar 2010

Loa

Har da kigget i min mands mobil.....

Engang var det pga. manglende tillid, men ikke fordi han nogensinde har lavet noget, men pga. tidligere kærester som skjulte en hel del... Så har det ganske enkelt sat sine spor...

Men efter 3 år med min mand, som aldrig har skjult noget, er da yderst sjældent jeg kigger i hans telefon, og der er det da mere af nysgerrighed, end manglende tillid.....

Anmeld

23. februar 2010

Vidunderligeunger

God tråd jeg har dog ikke fået læst det hele, men:

Jeg lider frygtelig meget af jalousi  det har været så ekstremt at selv mtv var forbudt - fordi de måske var pænere end mig. Men men men, jeg søgte hjælp og det hele bunder jo i lavt selvværd.. Den blev bygget lige så stille op, og her ½ år efter er der virkelig sket rigtig meget. Jeg kiggede i hans mobil HVER dag, flere gange om dagen, tjekkede facebook indbakke og googlede ham ofte - jeg fandt aldrig noget... EN eneste gang fandt jeg bare lidt. Han havde skrevet "Hej hanne, din lille babe" til hans eks som han var sammen med for 12 år siden, hun er i dag gift og har 2 børn, men jeg kunne mærke det ikke var okay, at han kaldte andre end mig sådan noget, også selvom det for ham ikke betyder noget. Men det er jo hverken grundlag for at gå fra ham eller noget, men jeg kunne jo fortælle ham hvad det gjorde ved mig, og at det var jeg ikke klar til han gjorde endnu.

I dag kan jeg finde på at kigge en gang i mellem - hvis jeg er ked af det over noget mellem ham og mig, eller jeg er nede over noget, så kigger jeg hans mobil igennem - men får så dårlig samvittighed, og fortæller ham det altid bagefeter. Han siger at han er ligeglad, for der er ikke noget jeg ikke må se. Jeg håber rigtig meget det bliver bedre - for jeg hader min jalousi, og ville da blive pisse irriteret hvis det var ham der gloede i mine ting evig og altid... Men hold kæft det kræver en lang sej kamp at overvinde lavt selvværd og jalousi.

knus Mitzie 26+1

Anmeld

23. februar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg har aldrig kigget i min kærestes mobil og jeg er ret sikker på at jeg ikke kunne finde på det... når jeg skriver ret sikker på, så er det fordi man oftest ikke kender sig selv hvis man er ude i ekstremer... men der kommer vi ikke ud, så nej... det kunne jeg ikke finde på...

og han kigger heller ikke i min. jeg synes der er ting man skal have lov at have for sig selv... uden at man behøver være mistroisk.

hvis min kæreste var af den jaloux type og det ville hjælpe så kunne han kigge alt det han ville, da det så ville tjene et andet formål....

men der er ingen kiggeri her bare fordi man er nysgerrig...

til gengæld kan vi altid spørge hinanden "hvem skriver" osv....

Anmeld

23. februar 2010

2721

Jeg må desværre sige ja, jeg har tjekket g tjekker en stadig en gang i ny og næ min kærestes mobil. Ikke noget jeg er stolt af. Tvivler kraftigt på han ville være mig utro. Men han veninder der imod stoler jeg ikke på over en dørtærskel. De er ekstrem manipulerende, og en gang imellem sys jeg det er rart at være på forkant med dem. Ville ikke have noget problem med han tjekkede min mobil, han har også koden til faktisk alle mine ting. Han derimod er meget sart med sådan noget, måske fordi han godt ved han i ny og næ overskider mine grænser, men han arbejder på det, og det samme gør jeg. Har dog aldrig forstået hvorfor man ikke bare kan dele alt. Men det er jo en smags sag.

Anmeld

23. februar 2010

2721

Jeg må desværre sige ja, jeg har tjekket g tjekker en stadig en gang i ny og næ min kærestes mobil. Ikke noget jeg er stolt af. Tvivler kraftigt på han ville være mig utro. Men han veninder der imod stoler jeg ikke på over en dørtærskel. De er ekstrem manipulerende, og en gang imellem sys jeg det er rart at være på forkant med dem. Ville ikke have noget problem med han tjekkede min mobil, han har også koden til faktisk alle mine ting. Han derimod er meget sart med sådan noget, måske fordi han godt ved han i ny og næ overskider mine grænser, men han arbejder på det, og det samme gør jeg. Har dog aldrig forstået hvorfor man ikke bare kan dele alt. Men det er jo en smags sag.

Anmeld

23. februar 2010

netdaddy

Hos os er vi meget åbne - vi læser beskeder op for hinanden, besvarer opkald, tager billeder og meget mere med hinandens mobiler.

Hvis jeg fx. ikke lige har tid til at tage min telefon når den ringer, så tager min hustru den og omvendt. Hvis jeg ikke lige har hænderne fri til at læse en modtaget sms, så læser min hustru den op og omvendt.

Vi har absolut intet at skjule for hinanden!

Så jeg har stemt "Andet"!

Anmeld

23. februar 2010

Diana...

Hmm det har jeg aldrig tænkt over så nej det har jeg ikke det lægger langt fra mig min er min hans er hans lige som min computer er min hans er hans. Vi har aldrig snakket om det at kikke i hinandens telefoner så det da faktisk først nu hvor jeg ser dette indlæg at jeg tænker at det har vi da aldrig gjort!

Så nej ingen af os kikker i hinandens telefoner og jeg har ikke lyst til at kikke i hans da jeg tror det er den mest kedelige telefon at kikke i griner og jeg tror heller ikke han har lyst til at kikke i min men jeg ved det ikke for som sagt så har vi aldrig snakket om det.

Anmeld

23. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg har ikke noget at snage efter i hans mobil så altså, det sker da indimellem at han åbner en sms for mig, hvis vi kører eller jeg åbner en sms for ham osv. så ser man jo hvad der ellers ligger. - Eftersom han ALDRIG rydder op i sine beskeder, så ville jeg jo så opdage det.

Men altså - jeg ved jo godt, hvem han skulle sms'e eller ringe med om den slags og det er jo så helt okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.