Hejsa.... Interessant emne!!!
Jeg har aldrig kigget i min nuværende kærestes mobil - men jeg har sagt til ham, at han altid har lov til at se i min, hvis han har lyst. Hvis jeg ikke kan stå inde for det, som står deri, så må jeg jo have et problem. Ingen af os har derfor trangen til det. Han betragter dog sin mobil som noget privat, men jeg har jo også sagt til ham, at hvis jeg har lyst til at se hans mobil, fordi jeg fornemmer noget - så beder jeg ham om lov til at se i den. Hvis han nægter, så er det altså ham, der har et problem!
Jeg har ikke behov for at gøre noget i skjul - fornemmer jeg noget - så konfronterer jeg ham og ser ham dybt i øjnene! Det virker bedst for mig på den måde :-) Han ved, at jeg aldrig ville tilgive ham utroskab, så jeg har sagt til ham, at han skal tænke sig godt om, inden han gør noget, hvis han skulle blive fristet. Jeg ville ikke tøve et sekund med at skride, hvis jeg fandt ud af noget. Det samme tror jeg gælder for ham...
Jeg har prøvet at tjekke en x-kærestes email for mange år siden. Der var noget om snakken - men siden har jeg fundet ud af, at en direkte konfronteren virker bedre...i hvert fald for mig:-)
Anmeld