Hånden på hjertet...har du kikket i din partners mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

sommersol

I vores parforhold er det tilladt at kigge i mobilen, så jeg gør det faktisk aldrig. Hvis min mands telefon ligger på sofaen og han f.eks er ude og lave mand læser jeg beskeden, det er helt naturligt. Nogle gange bytter vi også mobil, hvis den ene er ved at løbe tør for strøm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg har trykket andet.... vi skjuler ikke noget fra hinanden og hvis en af os har lyst kigger vi i den andens mobil, mail eller hvad det måtte være...

Min mand lider meget af jalousi og for at afhjælpe dette har vi gjort som ovenstående. Det har hjulpet ham meget og det er godt nok sjældent nu at han kigger....
Har veninder der synes det er noget pjat og at det da ikke kan passe man ikke kan have noget for sig selv... fint nok, sådan skal de bare gøre det, men herhjemme har vi valgt en anden måde og så længe vi er enige om det ser jeg intet problem i det...
Vi fortælle alligevel hinanden alt.

Sådan er det også ved os. Og det fungere fint. Er jo ikke sådan at man sidder og stirre i den andens ting konstant

Anmeld

19. februar 2010

Dictes mor

Det har jeg ikke, har ikke rigtig følt nogen grund til det. Ved ikke, hvordan det ville se ud, hvis jeg havde mistanke om noget.

Anmeld

19. februar 2010

hc=k

Jeg kiggede i min kærestes mobil for laaaaang tid siden fordi jeg vidste at hasn kiggede i min, men jeg fandt ikke noget og han heller ikke.

Det vidste sig så faktisk at han havde en flirt med en veninde som jeg havde på fornemmelsen af. De snakker overhovedet ikke sammen nu og det er meeeget lang tid siden.

Anmeld

19. februar 2010

Lullaby

Absolut. Det gør jeg på daglig basis. Men ikke fordi jeg tror han skjuler noget men fordi han har den værste hukommelse what so ever  Så tit går jeg glip af fødselsdagsdatoer osv fordi han glemmer at han har fået beskederne.

Anmeld

19. februar 2010

Miamaja

jeg har stemt andet, for her hjemme er der fri lejlighed til at se hinandens mobil. nu skifter min mand sin mobil ud flere gange om aaret naar der kommer nye spaendende modeller paa markedet (interessere mig intet) og skal HELE tiden vise mig hvad hans mobil kan, saa jeg har altid rig mulighed for at se i den. af den grund gider jeg ikke.

hvis jeg nu ikke maatte, saa ville jeg absolut snage for jeg er alt for nysgerrig og jeg synes iovrigt ikke man skal have hemmeligheder for hinanden naar man er i et forhold. saa den der med at man har hvert sit privatliv, den holder ikke hos mig. Jeg ER privatlivet.

Anmeld

19. februar 2010

Leneur

Jeg har tjekket min x-kærestes mobil en gang, da min intuition fortalte mig at han skjulte noget og ganske rigtigt, han havde en flirt kørende, så oveni alt det andet var det medvirkende til at jeg brød med ham.

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Hejsa.... Interessant emne!!!

Jeg har aldrig kigget i min nuværende kærestes mobil - men jeg har sagt til ham, at han altid har lov til at se i min, hvis han har lyst. Hvis jeg ikke kan stå inde for det, som står deri, så må jeg jo have et problem. Ingen af os har derfor trangen til det. Han betragter dog sin mobil som noget privat, men jeg har jo også sagt til ham, at hvis jeg har lyst til at se hans mobil, fordi jeg fornemmer noget - så beder jeg ham om lov til at se i den. Hvis han nægter, så er det altså ham, der har et problem! 

Jeg har ikke behov for at gøre noget i skjul - fornemmer jeg noget - så konfronterer jeg ham og ser ham dybt i øjnene! Det virker bedst for mig på den måde :-) Han ved, at jeg aldrig ville tilgive ham utroskab, så jeg har sagt til ham, at han skal tænke sig godt om, inden han gør noget, hvis han skulle blive fristet. Jeg ville ikke tøve et sekund med at skride, hvis jeg fandt ud af noget. Det samme tror jeg gælder for ham... 

Jeg har prøvet at tjekke en x-kærestes email for mange år siden. Der var noget om snakken - men siden har jeg fundet ud af, at en direkte konfronteren virker bedre...i hvert fald for mig:-)

Anmeld

19. februar 2010

saxa

Kunne aldrig drømme om at tjekke hans mobil.. Men vi har nu ikke noget at skjule for hinanden - og manden læser da også ofte de beskeder der tikker ind på min mobil (Og omvendt) Hvis det er jeg står og laver mad eller andet..

Anmeld

19. februar 2010

lion

Nej hvorfor skulle jeg det.

Jeg ved jeg godt må.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.