Jeg havde engang en kæreste som talte rigtig meget med hans eks via msn - de var bedste venner og det var jeg sådan set ok med.
Da vi så var flyttet sammen opstod der pludselig en usikkerhed i mig og jeg tjekkede hans meddelsesoversigt (samtale mellem ham og eks'en) på hans msn. Jeg husker, at hun spurgte ind til hvorfor han flyttede sammen med mig når han jo ikke elskede mig... og jeg husker, han svarede noget med billigere husleje... de morede sig i teksten og lavede sjov med det.
Jeg havde det så frygteligt!! Konfronterede ham selvfølgelig med det og han kom med en historie som gik på, at eks'en godt vidste hvordan han var når han var forelsket og hun havde været "mægler" i det forhold han var i inden mig da det var så fucked up som det kunne blive! Hans forklaring var, at han havde sagt det til hende for, at beskytte hende og, at han selvfølgelig elskede mig.
For at gøre en lang historie kort, så fandt jeg ud af rigtig mange ting om ham og det viste sig, at han var totalt psykopat!! Jeg flyttede and that was the end of it!
Anmeld