Hånden på hjertet...har du kikket i din partners mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

BinaMor

jeg chekker hans mobil, computer - you name it.. og nej vi skjuler intet fra hinanden. netop derfor er det ligemeget at jeg får styret min dårlige selvtillid ved at se om han er "ordenlig"

her de sidste 3-4 år er det dog mere af nysgerrighed fordi der er mange beskeder han glemmer at give mig som han har over sms. er ved at stole på ham havde en kæreste engang hvor jeg fandt en masse ting på computeren selvom alle troede han var den ærligste fyr.. avs.. så nu tar det lidt tid før jeg stoler på mine omgivelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Pia

Her hjemme er mobilerne ikke hemmelige for hinanden..

Min mand har arbejds telefon som han bruger til hverdag, men i weekenden er min mobil egentlig vores begge..

Har ikke noget og skjule for ham og omvendt..
Og ville han være så dum og være utro, så ville telefonen da være noget af det mest afslørende... Det burde alle vide i dagens Danmark

Anmeld

18. februar 2010

TbCp

Ved en tidligere kæreste jeg havde tjekkede jeg hans telefon fordi jeg havde den der fornemmelse for at noget var galt, som andre også skriver... Fandt da også sms'er fra hans ex om at det var hyggeligt sidst og at hun håbede han snart kom forbi igen osv.....

nøj hvor det pissede mig af!!! Og han havde jo intet sagt hvis jeg ikke selv havde opdaget det.

Anmeld

18. februar 2010

qp

Jeg havde engang en kæreste som talte rigtig meget med hans eks via msn - de var bedste venner og det var jeg sådan set ok med.

Da vi så var flyttet sammen opstod der pludselig en usikkerhed i mig og jeg tjekkede hans meddelsesoversigt (samtale mellem ham og eks'en) på hans msn. Jeg husker, at hun spurgte ind til hvorfor han flyttede sammen med mig når han jo ikke elskede mig... og jeg husker, han svarede noget med billigere husleje... de morede sig i teksten og lavede sjov med det.

Jeg havde det så frygteligt!! Konfronterede ham selvfølgelig med det og han kom med en historie som gik på, at eks'en godt vidste hvordan han var når han var forelsket og hun havde været "mægler" i det forhold han var i inden mig da det var så fucked up som det kunne blive! Hans forklaring var, at han havde sagt det til hende for, at beskytte hende og, at han selvfølgelig elskede mig.

For at gøre en lang historie kort, så fandt jeg ud af rigtig mange ting om ham og det viste sig, at han var totalt psykopat!! Jeg flyttede and that was the end of it!

Anmeld

18. februar 2010

Janep

i starten gjorde jeg lidt en gang imellem.
men det er fordi jeg har været rigtig uheldig med mænd og stort set alle dem jeg har været sammen med har haft en anden ved siden af
men nu stole jeg 100% på ham og har ikk længere behov for at se i hans mobil
Hvis han vil se i min må han da gerne det. hvis det gir ham tryghed så fint for mig. holder ik noget hemligt for ham alligevel

Anmeld

18. februar 2010

kiroo

jeg har svaret andet.. jeg kigger hvis jeg har lyst, mest fordi jeg er møg nysgerrig.. og det ved han, det er ikke fordi jeg tror han laver noget han ikke skal.. han læser da også nogen gange mine beskeder,og det må han gerne hvis han så også lige husker og sige at han har læst den så jeg også kan have en chance for at læse og svare på den.. hihi
vi stoler på hinanden og skjuler intet..

Anmeld

18. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Min mand kigger aldrig i min, men jeg skal da gerne tilstå, at jeg kigger nu og da i hans - men åbenlyst imens han er der. Gør det ikke fordi jeg ikke stoler på ham, blot fordi jeg er nysgerrig efter at se hvad han skriver sammen med sine kammerater/arbejdskollegaer

For et års tid siden sad jeg en aften og kiggede i hans tlf.bog på telefonen, og ser et nummer under navnet "Skat".

- Spørger med det samme: "Undskyld, men hvem fanden er skat?!" ... Min mand kigger mærkeligt på mig, og svarer: "Hvad mener du?" imens han går over imod mig for at se i telefonbogen. Da han kigger ned i den, siger han: "Nårh, det er da bare SKAT - told og skat". Ha ha ha, jeg var flad af grin

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Jeg sidder her og tænker om man som par ikke skal have "lov til" at have noget der ikke vedkommer ens partner...eller har man ikke brug for det?

Jeg ville simpelthen blive så irriteret hvis mine sms'er med veninder var noget en evt kæreste gloede i og jeg ville virkelig også finde det grænseoverskridende hvis jeg skulle sidde og glo i hans beskeder...er der ikke områder, selvom man er et par som bare ikke kommer den anden ved?

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

Eva skriver:

Jeg sidder her og tænker om man som par ikke skal have "lov til" at have noget der ikke vedkommer ens partner...eller har man ikke brug for det?

Jeg ville simpelthen blive så irriteret hvis mine sms'er med veninder var noget en evt kæreste gloede i og jeg ville virkelig også finde det grænseoverskridende hvis jeg skulle sidde og glo i hans beskeder...er der ikke områder, selvom man er et par som bare ikke kommer den anden ved?

Meget enig... - lige meget hvor meget man stoler på hinanden, så bør ens mobil være privat... det kunne jo også være noget en veninde havde skrevet til mig som ikke ragede min mand, så ville jeg da sætte pris på min veninde ville vide at det blev hos mig og ikke andre - hvis du forstår...

Anmeld

18. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Eva skriver:

Jeg tror personligt, at det er meget individuelt hvordan man som par hver især har det.

Jeg ville ikke finde det unaturligt eller grænseoverskridende at min mand læste sms'er fra veninderne. Det må han gerne Vi skriver aldrig om personlige ting - mest praktiske. De personlige samtale emner tager vi altid over en kop-et-eller-andet i selvskab med hinanden.

Min mand er samtidig også ligeglad med at jeg kigger i hans mobil. Jeg tror heller ikke at han sms'er med sine kammerater om personlige ting - den tager de ligesom "os tøser" i selvskab med hinanden over en bajer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.