Hånden på hjertet...har du kikket i din partners mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Meget enig... - lige meget hvor meget man stoler på hinanden, så bør ens mobil være privat... det kunne jo også være noget en veninde havde skrevet til mig som ikke ragede min mand, så ville jeg da sætte pris på min veninde ville vide at det blev hos mig og ikke andre - hvis du forstår...

Lige netop...og mine veninde samtaler det er altså ikke noget der vedkommer min mand(hvis jeg havde en) ikke at der er noget hemmeligt, men mine veninder dækker en anden rolle end min mand og der vil jeg ærlig talt gerne have han ikke er en del af, på samme måde som jeg er sikker på han ikke ønsker jeg står med gutterne og når de fortæller løgnehistorier...

Men dejligt jeg ikke er ene om at have det sådan.. ville også blive sindsyg hvis en evt kæreste gloede med eller VAR MEC herinde....uha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Honningblomst

Mathildesmor skriver:

Jeg tror personligt, at det er meget individuelt hvordan man som par hver især har det.

Jeg ville ikke finde det unaturligt eller grænseoverskridende at min mand læste sms'er fra veninderne. Det må han gerne Vi skriver aldrig om personlige ting - mest praktiske. De personlige samtale emner tager vi altid over en kop-et-eller-andet i selvskab med hinanden.

Min mand er samtidig også ligeglad med at jeg kigger i hans mobil. Jeg tror heller ikke at han sms'er med sine kammerater om personlige ting - den tager de ligesom "os tøser" i selvskab med hinanden over en bajer

Jamen, det skal man da gøre som man synes....jeg ville bare virkelig have brug for at min mand ikke var med indover ALT og det samme ville jeg få virkelig nok af hvis jeg skulle være med hans..ja, man er et par, men jo ikke en person..

Anmeld

18. februar 2010

Pia

Eva skriver:

Jeg sidder her og tænker om man som par ikke skal have "lov til" at have noget der ikke vedkommer ens partner...eller har man ikke brug for det?

Jeg ville simpelthen blive så irriteret hvis mine sms'er med veninder var noget en evt kæreste gloede i og jeg ville virkelig også finde det grænseoverskridende hvis jeg skulle sidde og glo i hans beskeder...er der ikke områder, selvom man er et par som bare ikke kommer den anden ved?

Skulle jeg have min mobil for mig selv,så ville det betyde at vi skulle ud og invistere i en min mand kun skulle bruge i weekenden og det er sku tåbeligt..

Men skriver jeg noget privat med min veninder som manden ikke lige behøver og have indblik i , så har jeg bare mobilen i lommen og så ved manden godt at det ikke er nu han skal blande sig...

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Pia skriver:

Skulle jeg have min mobil for mig selv,så ville det betyde at vi skulle ud og invistere i en min mand kun skulle bruge i weekenden og det er sku tåbeligt..

Men skriver jeg noget privat med min veninder som manden ikke lige behøver og have indblik i , så har jeg bare mobilen i lommen og så ved manden godt at det ikke er nu han skal blande sig...

Ja, det er jo nok sådan.. man finder ud af det på andne måde... og de mænd eller kvinder der er utro eller har noget kørende de finder jo bare en anden måde om så alt står åbent på computeren...det er jo ikke der man løser det eller forhindrer noget..

Anmeld

18. februar 2010

Pia

Eva skriver:

Ja, det er jo nok sådan.. man finder ud af det på andne måde... og de mænd eller kvinder der er utro eller har noget kørende de finder jo bare en anden måde om så alt står åbent på computeren...det er jo ikke der man løser det eller forhindrer noget..

Præcis..Som jeg skrev tidliger vil jeg siger at er folk hinanden utro over mobil eller nette , så er det sku for dumt..For det er da noget af det mest afslørende steder man kan være det..

Anmeld

18. februar 2010

Bavianis

Lige nu kunne jeg ikke drømme om at tjekke min kærestes mobil - men jeg har jo heller ingen mistanke om noget. Hvis jeg skal have et nummer fra hans mobil, gør jeg et stort nummer ud af at sige, at nu kigger jeg lige i hans mobil - så han ved jeg ikke "snuser rundt".

Jeg ville selv blive ked af det hvis jeg opdagede at Gregers sad og tjekkede min tlf en dag. For så ville jeg tro, at han havde mistanke om at jeg var utro.

Så hvis jeg tænkte, at han måske var utro, så kunne det godt være jeg ville gøre det... Og jeg kunne også forstå hvis han gjorde det. 

Anmeld

18. februar 2010

Heidi B

Jeg ved ikke rigtig. Men måske fordi det aldrig har været et problem.

Hjemme hos os er mobilerne ikke hemmelige, men det er ikke sådan at vi "roder" i hinandens telefoner. Men man kan da godt lige kigge hvis der kommer en besked man venter, men eller kigger vi ikke.

Vi kan begge finde på at spørge"hvem skriver du med", men det sker sjældent.

Anmeld

18. februar 2010

DK

Rosa skriver:

Jeg har aldrig gjort det - men kun fordi jeg aldrig har haft den der følelse af at der var noget galt... Hånden på hjertet så skal jeg ikke sige mig fri for at gøre det hvis jeg en dag fik en mistanke. Men som det er herhjemme ville jeg nok simpelthen spørge ham direkte om jeg godt måtte se den... Det ville han aldrig sige nej til... Jeg kan overhovedet heller ikke forestille mig at han har kigget i min, selvom han sagtens kunne... Den ligger jo fremme på bordet når jeg er hjemme.

Jeg kan sagtens forstå at man reagerer på en mistanke og hvis man virkelig har en fornemmelse så er man da nærmest dum hvis man IKKE beskytter sig selv og får undersøgt sagen.Hvis partneren er så lav at han knalder udenom så er han sansynligvis også lav nok til at lyve om det hvis han bliver adspurgt.

Kh

Rosa

Anmeld

18. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Ja jeg tjekker min kærestes mobil.... Engang var det fordi jeg var bange for at finde noget jeg helst ikke ville, men nu er det lige så meget fordi jeg bare er pisse nysgerrig....

Jeg er meget jaloux, og det ved min kæreste. Han ved hvor min grænse går mht ham og hans "omgang" med andre piger, og jeg forventer faktisk han respektere det. Skal lige siges min grænse er meget meget lille, da jeg har meget let til at blive jalous, og ligge noget i noget som der slet ikke er grund til. Men jeg kan få en enkelt lille ting til at blive til noget kæmpe stort... Noget jeg døjer frygtelig meget med, og det er en utrolig hård ting for min psyke, og for vores forhold. Men heldigvis er jeg heldig med min kæreste er meget forstående, og jeg prøver at arbejde med det....

Anmeld

18. februar 2010

4xGreve

Vi skjuler intet for hinanden og deler alt, så ja jeg har kiggede hans mobil og han har kiggede min, det sker dog meget sjældent nu det var noget mere i starten..

Men hvorfor ikke, vi har jo ikke noget at skjule for hinanden, taler om alt og fortæller hinanden alt, så ja vi kigger hinandens mobiler, post osv. mail har vi fælles og det funger super godt sådan!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.