Hånden på hjertet...har du kikket i din partners mobil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg har...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.358 visninger
52 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Honningblomst

og har han kikket i din....? og så glemte jeg den mulighed at i har tjekket hinandens...hmm, det må blive svar:andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

TbCp

Jeg har trykket andet.... vi skjuler ikke noget fra hinanden og hvis en af os har lyst kigger vi i den andens mobil, mail eller hvad det måtte være...

Min mand lider meget af jalousi og for at afhjælpe dette har vi gjort som ovenstående. Det har hjulpet ham meget og det er godt nok sjældent nu at han kigger....
Har veninder der synes det er noget pjat og at det da ikke kan passe man ikke kan have noget for sig selv... fint nok, sådan skal de bare gøre det, men herhjemme har vi valgt en anden måde og så længe vi er enige om det ser jeg intet problem i det...
Vi fortælle alligevel hinanden alt.

Anmeld

18. februar 2010

CarinaSB

jeg indrømmer da gerne ærligt at jeg har kigget i min xkærestes mobil .. grunden til det var at jeg havde en fornemmelse over at han løj .. han var begyndt at ligge og bolle med hans eks .. han var ikk særlig god til at slette beskeder så jeg fik alle de saftige detaljer om hva de gjorde og ville gøre ved hinanden .. og vil da lige sige at jeg ikk fortryder det .. så havde jeg en grund til at skride ..

Min kæreste som jeg har nu stoler jeg 100% på .. så hans tlf er hans og min er min .. vi må dog gerne kigge i hinandens telefoner .. men ingen af os har behov for det :D

Anmeld

18. februar 2010

Corn

Har aldrig kigget i den, eller haft lyst. Det er hans private ting... Jeg svarer når den ringer, hvis han ikke er der, og har fundet noget i den fx mens han kører bil.

Men han må da hjertens gerne glo rundt i min... Jeg har ikke noget at skjule, og ser det heller ikke som et overgreb hvis han endelig skulle have gjort det. Jeg er også så glemsom/praktisk, så jeg skriver huskesedler, ungernes ønskesedler, ting vi mangler ol. lister i min mobil... Mobil glemmer jeg nemlig ikke at tage med

Anmeld

18. februar 2010

Sara.

Jeg har trykket i kigget i hans men fandt ikke noget.... inden jeg så det med at kigge i hinandens så sku man svare andet... for vi kigger i hinandens

Egentlig meget rart for han glemmer nogle gange at fortælle ting (ikke hemmelige ting, men ala hans far invitere på mad og ligende....)

Er ret sikker på han også kan koden til alle mine forskellige ting (facebook, hotmail osv) og jeg kan hans

tjah så der er ikke noget hemmeligt her af jeg ved af

Anmeld

18. februar 2010

Sara.

Jeg har trykket i kigget i hans men fandt ikke noget.... inden jeg så det med at kigge i hinandens så sku man svare andet... for vi kigger i hinandens

Egentlig meget rart for han glemmer nogle gange at fortælle ting (ikke hemmelige ting, men ala hans far invitere på mad og ligende....)

Er ret sikker på han også kan koden til alle mine forskellige ting (facebook, hotmail osv) og jeg kan hans

tjah så der er ikke noget hemmeligt her af jeg ved af

Anmeld

18. februar 2010

Sara.

ps stoler også 100000000% på min mand.... det føles bare naturligt at hvad der er mit er også hans..

Anmeld

18. februar 2010

RumlesMor

Har svaret andet.

Jeg kigger ikke fordi jeg forventer at finde noget snavs, men kigger ind i mellem for at se hvem han taler med. Min kæreste kan godt være lidt distræt og glemmer at give beskeder om aftaler m.m. Så det er helt lovligt (altså aftalt), at jeg kigger i hans kalender på mobilen - så jeg kan overføre det til vores fælles kalender.

Han kigger vist ikke på min, men spørger da hvem der skriver når der tikker en besked ind. Når man ikke har noget at skjule, kan jeg ikke se hvad problemet skulle være...

Stoler på kæresten, bare ikke på hans hukommelse...hehe.

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

- Ja det må jeg jo så erkende at jeg har... faktisk efter vi var gået fra hinanden - vel endnu mere forbudt... - men havde bare en mærkelig mave fornemmelse og så var han i bad og der lå den og råbte "ÅBEN MIG OG LÆS MINE SMS'ER" - jeg fandt intet og da manden havde fået ny mobil fik jeg slettet en besked der inde så han ville kunne se det så jeg måtte krybe til korset og sige jeg havde kigget i hans mobil. han grinede bare og spurgte hvad jeg fik ud af det... øøø intet måtte jeg jo så tilstå

Og ja han har også kigget i min, hans mavefornemmelse var så desværre lidt anderledes end min...   

Så ja det har vi...

Anmeld

18. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har aldrig gjort det - men kun fordi jeg aldrig har haft den der følelse af at der var noget galt... Hånden på hjertet så skal jeg ikke sige mig fri for at gøre det hvis jeg en dag fik en mistanke. Men som det er herhjemme ville jeg nok simpelthen spørge ham direkte om jeg godt måtte se den... Det ville han aldrig sige nej til... Jeg kan overhovedet heller ikke forestille mig at han har kigget i min, selvom han sagtens kunne... Den ligger jo fremme på bordet når jeg er hjemme.

Jeg kan sagtens forstå at man reagerer på en mistanke og hvis man virkelig har en fornemmelse så er man da nærmest dum hvis man IKKE beskytter sig selv og får undersøgt sagen.Hvis partneren er så lav at han knalder udenom så er han sansynligvis også lav nok til at lyve om det hvis han bliver adspurgt.

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.