Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Held og lykke til dig også!!! Lidt pudsigt at vi er blevet det samme dag!!! Knus og Kram Lene
Held og lykke til dig også!!! Lidt pudsigt at vi er blevet det samme dag!!!
Knus og Kram Lene
Ja vi har fulgtes godt ad og begge med to store fine æg og et mindre
men kan se at du skal teste et par dage før mig...
er det med hjemmetest, eller blodprøve du skal testes??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotte30 skriver: Ja vi har fulgtes godt ad og begge med to store fine æg og et mindre men kan se at du skal teste et par dage før mig... er det med hjemmetest, eller blodprøve du skal testes??
Blodprøven skal tages d. 29.. Jeg havde ved insiminationen 3 æg... Jeg er bare så glad!!!
Knus og kram Lene
Blodprøven skal tages d. 29.. Jeg havde ved insiminationen 3 æg... Jeg er bare så glad!!! Knus og kram Lene
det er da bare så godt Blev du scannet inden inseminering, eller hvordan?? jeg skal ikke ha taget blodprøve, men bare tage en hjemmetest...egentlig lidt underligt, da det jo ikke er alle der kan teste positiv så hurtigt...
lotte30 skriver: det er da bare så godt Blev du scannet inden inseminering, eller hvordan?? jeg skal ikke ha taget blodprøve, men bare tage en hjemmetest...egentlig lidt underligt, da det jo ikke er alle der kan teste positiv så hurtigt...
Hvis du ser på vore testdage har du svaret.. De har lagt to dage til for at være sikre... Og ja jeg blev scannet lige inden hun inseminerede...
mortil3dejligepiger skriver:
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - negativ, mens er kommetKitty: 5. marts - negativ, mens er kommet
katrine26 5 marts- positiv - TILLYKKE
Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts - Venter STADIG på mens!!! Babywish: 7. marts -
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - POSITIV VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts - Negativ, venter på mensTandfeen i forklædning: 15. marts - Negativ, mens er kommetmortil3dejligepiger: 15. marts - Negativ, venter på mens. *A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts - Persille83: 21 marts -
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts - Mens er desværre kommet 5 dage for tidligt endda!
Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.marts - Mortilfreja : 24. marts - Kruse90: 25. marts -
Sofiekdk: 26. marts -
Fnuggi: 27. marts -
ønskebarn74: 29. marts - Mullesmith. 30. marts -
Dia: 30. marts
Businesstigger: 31. marts
Ja som skrevet så har jeg endnu ikke fået mens. Det burde være kommet d. 6/3 men stadig ingen tegn på noget som helst. Alle teste viser 100% negative.
Øv. Altså så må den mens godt komme så vi kan komme igang med baby-making ingen!
Hejsa!
Jeg skal teste den 22 marts. Er spændt!! Og glæder mig til at se om vi skulle være så heldige i første forsøg.
-Majken-
-Majken- skriver: Hejsa! Jeg skal teste den 22 marts. Er spændt!! Og glæder mig til at se om vi skulle være så heldige i første forsøg. -Majken-
-Majken-: 22. marts -
Jeg er kommet lidt i tvilv om testdag. Februar kom mens d. 19 - burde min testdag så ikke være den 19 igen i denne månede? Min mens plejer at være ganske regelmæssig.
Jeg har sat den til at være den 22, men det er da for sent er det ikke, når min cyklus som regel er på 28 dage?
Ihvertfald er der ingen tegn på mens her, men desværre heller ingen tegn på baby - borset fra en masse rumlen i maven.
Jeg kan lige nå at komme med på testlisten for marts Er blevet insemineret i dag. Havde ét fint æg. Men det kan jo også være nok
Agnete: 31. marts
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128