Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har blødt lidt i nat, så min mens er nok på vej - kun næsten halvanen uge forsinket..
jeg aner ikke hvornår jeg har testdag næstegang - men jeg vil opdatere senere :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - negativ, mens er kommetKitty: 5. marts - negativ, mens er kommet
katrine26 5 marts- positiv - TILLYKKE
Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts -
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - Negativ, mens er kommet VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts - Negativ, venter på mensTandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts - Persille83: 21 marts -
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.marts - Mortilfreja : 24. marts - Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts -
Sofiekdk: 26. marts -
Fnuggi: 27. marts - Mullesmith. 30. marts -
Dia: 30. marts
Businesstigger: 31. marts
*A* skriver: Hej, JEG FØLER VIRKELIG MED DIG! Jeg har det på samme måde. Min mave har opført sig mærkeligt de sidste 3 dage og hver gang jeg skal på toilettet frygter jeg at jeg har fået mens... Jeg skal have taget en blodprøve d. 17. marts og jeg er bare SÅ nervøs!
Hej,
JEG FØLER VIRKELIG MED DIG!
Jeg har det på samme måde. Min mave har opført sig mærkeligt de sidste 3 dage og hver gang jeg skal på toilettet frygter jeg at jeg har fået mens... Jeg skal have taget en blodprøve d. 17. marts og jeg er bare SÅ nervøs!
Hej *A*.
Tak skal du have. Det varmer når tingene er svære.
Rigtig meget held og lykke d. 17.!! Jeg for at du får et flot resultat på blodprøve og ikke ser noget til nogen mens.!
Mens er kommet :-(
Nej for filen da! Jeg roder da rundt i datoer! Mens er IKKE kommet endnu :-D Sorry........
Vil bare sige at jeg hepper SÅ meget på Jer herinde! Jeg er inde og tjekke Jeres liste næsten hver dag...
Jeg krydser fingre for en masse dobbelt-streger
Kærlig hilsen Susanne
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - POSITIV VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts - Negativ, venter på mensTandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts - Persille83: 21 marts -
Hvor er det bare for vildt. Testede negativ sidste mandag og havde lidt brunt udflåd tirsdag som jeg troede blev til en mens, men nej. Idag har jeg så testet positiv. troede ikke det var sandt. Er totalt oppe at køre og ryster endnu ved tanken.
FEDT
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - POSITIV VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts - Negativ, venter på mensTandfeen i forklædning: 15. marts - Negativ, mens er kommetmortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts - Persille83: 21 marts -
Så kom "Tante rød"på besøg her !!!
Camilla, nu på 15. måned ... Suk ..
stort tillykke med de positive
min mens er stadigvæk ikke kommet, men hele sidste uge og idag har jeg haft lidt niv i min venstre side, men det er ikke hele tiden, det er kun nogen gange, men det er nok bare at min mens er på vej på et tidspunkt jeg hader at vente
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128