Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - negativ, mens er kommetKitty: 5. marts - negativ, mens er kommet
katrine26 5 marts- positiv - TILLYKKE
Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts - Venter STADIG på mens!!! Babywish: 7. marts -
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - POSITIV VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts - testede d. 16 POSITIVTandfeen i forklædning: 15. marts - Negativ, mens er kommetmortil3dejligepiger: 15. marts - Negativ, venter på mens. *A*: 17. marts - POSITIV nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts - Persille83: 21 marts -
-Majken-: 22. marts -
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts - Mens er desværre kommet 5 dage for tidligt endda!
Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.marts - Mortilfreja : 24. marts - Kruse90: 25. marts -
Sofiekdk: 26. marts -
Fnuggi: 27. marts -
ønskebarn74: 29. marts - Mullesmith. 30. marts -
Dia: 30. marts
Businesstigger: 31. marts
Agnete: 31. marts
Kristine: D. 24. marts
jeg testede d. 12 marts, den var negativ, så testede jeg igen igår, og den var posistiv så lykkes det endelig efter 11 mdr hård kamp Held og lykke til alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
silden85 skriver: jeg testede d. 12 marts, den var negativ, så testede jeg igen igår, og den var posistiv så lykkes det endelig efter 11 mdr hård kamp Held og lykke til alle
Stort tillykke! Dejligt at det endelig er lykkedes for jer
businesstigger skriver: Stort tillykke! Dejligt at det endelig er lykkedes for jer
mange tak det er helt underligt
silden85 skriver:
Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommet
DK: 6. marts - Negativ. Mens er kommet!
Babywish: 7. marts -
silden85 skriver: mange tak det er helt underligt
Kan jeg godt forstå. Det må være helt uvirkeligt
kudsk 27 marts
Tillykke til de nye positive.... Dejligt at se lidt flere røde linjer
Tilllykkeeeeeeeeee!! Hvor er det dejligt for Jer, der har testet positivt. Skønt med nogle røde resultater på listen .
Jeg havde testdag d. 15. og den var negativ. Men jeg har endnu ikke fået mens., så er lidt forvirret . Er den ikke kommet på lørdag tager jeg en ny test...
Sakris skriver: Tillykke til de nye positive.... Dejligt at se lidt flere røde linjer
Ja, det er helt fantastisk... men jeg vil gerne se mange flere røde linier
Tillykke til de med positive resultater! Fantastisk!
Og Hep! Hep! til jer andre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128