Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vil lige sige stort tillykke til de 4, der allerede har testet positiv i denne måned - hvor er det fantastisk Håber der kommer mange flere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mange tak, det håber jeg også, jeg krydser finger for jer
silden85 skriver: mange tak, det håber jeg også, jeg krydser finger for jer
ihh stort tillykke smukke.Det er også velfortjent efter 11 mdr kamp.Så håber vi også vores bliver positivSå vi kan følges ligesom vi har gjort HELT fra projektet startet OG endda samme månedehavde du symptomer, eller kun udebleen mens?
Kruse90 skriver: ihh stort tillykke smukke.Det er også velfortjent efter 11 mdr kamp.Så håber vi også vores bliver positivSå vi kan følges ligesom vi har gjort HELT fra projektet startet OG endda samme månedehavde du symptomer, eller kun udebleen mens?
tak smukke ja det kunne være rigtigt hyggeligt, hvis vi kunne føles af jeg havde niv i min venstre side, flere gange om dagen, og min mens ville ikke dukke op på 35 dage, men det tænkte jeg ikke mere over, for jeg har før haft min mens. føst på 48 dagen
Jeg tror ikke jeg når at teste - har haft lidt brunligt udflåd her til formiddag så det er nok mens der er på vej
businesstigger skriver: Jeg tror ikke jeg når at teste - har haft lidt brunligt udflåd her til formiddag så det er nok mens der er på vej
Jeg krydser SÅ meget fingre for at den er der alligevel!!!
Jeg pletblødte også i starten, og det er helt normalt siger de!
Jeg skal teste på tirsdag.. prøver ikke at tænke over det.. har heldig vis fået nogen mens smerter endnu.. meeeeen det kan jo hurtigt kommer. for at der kommer2 streger og hvis ikke så nyder vi da bare træningen igen hehe
Og tillykke til dem der har testet positivt indtil videre
Chalala85 skriver: Jeg skal teste på tirsdag.. prøver ikke at tænke over det.. har heldig vis fået nogen mens smerter endnu.. meeeeen det kan jo hurtigt kommer. for at der kommer2 streger og hvis ikke så nyder vi da bare træningen igen hehe Og tillykke til dem der har testet positivt indtil videre
Tak
Jeg krydser fingre for dig...
Bavianis skriver: Jeg krydser SÅ meget fingre for at den er der alligevel!!! Jeg pletblødte også i starten, og det er helt normalt siger de!
Jeg håber du har ret, men for mig har blødning ikke været forbundet med at være gravid. Men er nok også ekstra følsom over for det efter min SA.
Men frygter at det ikke bliver denne gang heller
*A* skriver: Tak Jeg krydser fingre for dig...
TAK, det er rigtig sødt af dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128