Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommetKitty: 5. marts -katrine26 5 marts- posetiv.Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts -
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - Negativ, mens er kommet VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts -Tandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts Persille83: 21 marts -
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.martsMortilfreja : 24. marts Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts Fnuggi: 27. marts Mullesmith. 30. marts
Øv så blev det desværre heller ikke den her måned. Det positive er da heldigvis at min mens er kommet til tiden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malenemusen skriver: Jeg synes da ikke rigtig at det tegner alt ffor lyst for Martslisten... Kommer der ikke snart nogle positive... Jeg krydser ihvertfald fingre for jer alle.Knus herfra
Jeg synes da ikke rigtig at det tegner alt ffor lyst for Martslisten... Kommer der ikke snart nogle positive... Jeg krydser ihvertfald fingre for jer alle.Knus herfra
Nej det ser sgu lidt trist ud. Det må da være fordi vi alle ønsker os brændende et julebarn
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - negativ, mens er kommetKitty: 5. marts - negativ, mens er kommet katrine26 5 marts- positiv - TILLYKKE Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts -
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - Negativ, mens er kommet VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts -Tandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts - Persille83: 21 marts -
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.marts - Mortilfreja : 24. marts - Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts - Fnuggi: 27. marts - Mullesmith. 30. marts -
Åh, jeg har det lidt svært i dag. Jeg har den vildeste mens.fornemmelse og jeg er sikker på mens. er på vej. Og det gør mig bare rigtig ked af det. Jeg hvde sådan håber, det skulle blive denne gang . Jeg har selvfølgelig ikke fået min mens. endnu, men jeg er sikker på, den kommer lige om lidt. Synes det er svært...
Dia: 30. marts
mortil3dejligepiger skriver: Åh, jeg har det lidt svært i dag. Jeg har den vildeste mens.fornemmelse og jeg er sikker på mens. er på vej. Og det gør mig bare rigtig ked af det. Jeg hvde sådan håber, det skulle blive denne gang . Jeg har selvfølgelig ikke fået min mens. endnu, men jeg er sikker på, den kommer lige om lidt. Synes det er svært...
Hej,
JEG FØLER VIRKELIG MED DIG!
Jeg har det på samme måde. Min mave har opført sig mærkeligt de sidste 3 dage og hver gang jeg skal på toilettet frygter jeg at jeg har fået mens... Jeg skal have taget en blodprøve d. 17. marts og jeg er bare SÅ nervøs!
Dia skriver: Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - negativ, mens er kommet Kitty: 5. marts - negativ, mens er kommet katrine26 5 marts- positiv - TILLYKKE Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts - Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts - Negativ, mens er kommet VNB: 8. marts - Negativ silden85: 12 marts -Tandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts - Persille83: 21 marts - Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.marts - Mortilfreja : 24. marts - Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts - Fnuggi: 27. marts - Mullesmith. 30. marts - Dia: 30. marts
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - negativ, mens er kommet
Kitty: 5. marts - negativ, mens er kommet katrine26 5 marts- positiv - TILLYKKE Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts -
Tillykke til katrine26, men synes da ikke der er meget held i marts testliste
lige til flere positive test
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - negativ, mens er kommetKitty: 5. marts - negativ, mens er kommet
katrine26 5 marts- positiv - TILLYKKE
Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts -
Businesstigger: 31. marts
Jeg ved jo ikke helt hvornår jeg kan forvente mens da jeg ikke har haft en almindelig cyklus efter SA. Men håber da den er der. Det ville ikke undre mig da det så vil blive med termin i november hvor størstedelen af familien allerede har fødselsdag. Med min søn havde vi prøvet i et år men selvfølgelig skulle det først lykkes da det blev med termin i november oven i alle de andre ...
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.marts - Mortilfreja : 24. marts - Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts -
Sofiekdk: 26. marts -
Fnuggi: 27. marts - Mullesmith. 30. marts -
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128