Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
blomst84 skriver: Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommetKitty: 5. marts -katrine26 5 marts- posetiv.Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts - Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts -VNB: 8. marts -silden85: 12 marts -Tandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts Persille83: 21 marts - Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.martsMortilfreja : 24. marts Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts Fnuggi: 27. marts Mullesmith. 30. marts
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommetKitty: 5. marts -katrine26 5 marts- posetiv.Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts -
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts -VNB: 8. marts -silden85: 12 marts -Tandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts Persille83: 21 marts -
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.martsMortilfreja : 24. marts Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts Fnuggi: 27. marts Mullesmith. 30. marts
jes så kom de to streger endelig.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Mens er kommet...
Mens er kommet...
Ej...det er ikke fair...øv øv...
Det er jeg godt nok ked af at læse, jeg troede lige i skulle snyde behandlingen og nå det inden...
Det skal nok komme...
ok prøvet lige at sætte mig selv på listen men det gik ikke så godt.
Men jes jeg er gravid eller de siger gt i hvertil fald jeg er.
jubii.
for jer andre som skal teste her i marts.
katrine26
katrine26 skriver: ok prøvet lige at sætte mig selv på listen men det gik ikke så godt. Men jes jeg er gravid eller de siger gt i hvertil fald jeg er. jubii. for jer andre som skal teste her i marts. katrine26
ihh tillykkeHvor længe har i prøvet?
tak tak.
vi har prøvet siden sidste maj.
Så er jo bare helt vild glad .
Jeg fik svar på en blodprøve fra riget i dag og har stadig svært ved at tro på det, men de siger at den er positiv...... Jeg er sgu gravid..... i 1. ICSI forsøg JUBIIII ( kunstig befrugtning) og 2 års venten. for resten på listen.....
kitty skriver: Tak søde!! Har mest lyst til bare at give op.... Men det gør man jo ikke...
Tak søde!!
Har mest lyst til bare at give op.... Men det gør man jo ikke...
Jeg kender kun følelsen alt for godt... måske er det, der skal til. Man hører det jo så tit... meeen det er nu ikke helt så nemt.
Jeg håber virkelig at lykken snart tilsmiler jer - det er ved at være på tide
kbh-tøs skriver: Jeg fik svar på en blodprøve fra riget i dag og har stadig svært ved at tro på det, men de siger at den er positiv...... Jeg er sgu gravid..... i 1. ICSI forsøg JUBIIII ( kunstig befrugtning) og 2 års venten. for resten på listen.....
Ih, hvor fantastisk!! Stort tillykke
Jeg håber du får en god graviditet.
Tillykke, tillykke, tillykke! Superdejlig nyhed på sådan en mandag
businesstigger skriver: Øv! Det er ikke retfærdigt
Øv! Det er ikke retfærdigt
Nej, begynder sgu også at synes at det er godt og grundigt uretfærdigt.... Men der må jo være en mening med det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128