Testliste Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Til jer det er lykkedes for tillykke!!!

Og jeg er ked af det på jer andres vegne!!!

Jeg kan ikke læse opdateringen på listen... Så alle der har testet og ikke opdateret den... Er i søde at gøre det... Jeg er rigtig nysgerrig for at se hvordan det går samlet...!!!

Knus alle sammen

Hvor er jeg dog bare glad og taknemmelig for hver eneste af jer!!! Baby.dk er for mig blevet en stor del af min daglige glæde!!! Både min mand og jeg er så taknemmelige for at have fundet jer alle!!!

Jeg skulle til, at skrive det samme - tillykke til alle de det er lykkes for, og  til de andre, at det vil lykkes!!

Jeg er også vildt nysgerrig efter en opdatering..!!

P.S. Jeg er også taknemmelig for dig/alle er på baby.dk, det er så skønt, at kunne skrive med andre, om alle de tanker man gør sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Jeg skulle til, at skrive det samme - tillykke til alle de det er lykkes for, og  til de andre, at det vil lykkes!!

Jeg er også vildt nysgerrig efter en opdatering..!!

P.S. Jeg er også taknemmelig for dig/alle er på baby.dk, det er så skønt, at kunne skrive med andre, om alle de tanker man gør sig.

Hey Louise så er vi her igen.... 5. forsøg... Tror du også det lykkedes denne gang?? Hvis ikk det lykkedes denne gang så er det jo et HALVT ÅR det har stået på. Jeg vil prøve ik at spekulere på baby hele tiden og det går faktisk rigtig godt da jeg har travlt med at pakke ud i det nye hus vi er flyttet i. Så jeg indretter og gør rent døgnet rundt. hehe  Hvornår har du testdag denne gang?? jeg har d.30 marts først.

Anmeld

9. marts 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Hey Louise så er vi her igen.... 5. forsøg... Tror du også det lykkedes denne gang?? Hvis ikk det lykkedes denne gang så er det jo et HALVT ÅR det har stået på. Jeg vil prøve ik at spekulere på baby hele tiden og det går faktisk rigtig godt da jeg har travlt med at pakke ud i det nye hus vi er flyttet i. Så jeg indretter og gør rent døgnet rundt. hehe  Hvornår har du testdag denne gang?? jeg har d.30 marts først.

Dejligt med nyt hus, tillykke med det  (Hvis jeg ikk allerede har sagt det )

Jeg ska teste d. 1. april, så er slet ikke på denne liste, men på april-listen  Sys da også, at du skal vente til 1. april hihi 

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Sikke noget L***!!! Æv æv! Jeg sender dig et ordentligt knus og kram!!!

Kh

Rosa

Tusind tak!! Det varmer med alle de hilsner herinde

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

mortil3dejligepiger skriver:

Hvor er det bare ikke fair! Jeg havde virkelig krydset fingre for dig!

til dig!! Håber så meget lykken tilsmiler Jer næste gang!!

Tusind tak for de krydsede fingre! Det betyder virkelig meget at folk herinde tænker på en. Jeg sætter rigtig stor pris på den støtte of trøst herinde!!

Jeg håber også snart at heldet er med os...

Anmeld

9. marts 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Ja, og den er nu heller ikke værst, men det ville være rart hvis den gav resultat med garanti - over i barnløshedsbehandlingssgruppen (hold da op et ord) har jeg lært den hedder den metode der sviner

Metoden der sviner.. Hihi.. Ja, det lyder da egentlig ganske rigtigt Det udtryk vil jeg huske fremover.. Men det er nu rart nok, selvom det sviner

Anmeld

9. marts 2010

MM1987

kitty skriver:

Metoden der sviner.. Hihi.. Ja, det lyder da egentlig ganske rigtigt Det udtryk vil jeg huske fremover.. Men det er nu rart nok, selvom det sviner

Ja...hi-hi...

Men vi skal jo finde nogen fordele ved behandling...

Anmeld

9. marts 2010

VNB

Floridoor: 3. marts -

Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet 

Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet 

Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommet

Kitty: 5. marts -
katrine26 5 marts- posetiv.
Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommet

DK: 6. marts -

Babywish: 7. marts -

Plips; 8. Marts-

Dithmer: 9. marts -

VNB: 8. marts - Negativ

silden85: 12 marts -

Tandfeen i forklædning: 15. marts -

mortil3dejligepiger: 15. marts -

*A*: 17. marts -

nissen51: 20. marts -

Morfor2: 20. marts 

Persille83: 21 marts -

Malenemusen: 22. marts -

Rsa: 23. marts -

Sakris: 23. marts -

Chalala85: 23.marts

Mortilfreja : 24. marts 

Kruse90: 25. marts -

ønskebarn74: 25. marts 

Fnuggi: 27. marts 

Mullesmith. 30. marts

Anmeld

9. marts 2010

Sakris

kitty skriver:

Mens er kommet...

Øv, noget lort.... Må den dog være der næste gang

Anmeld

9. marts 2010

mullesmith2

Louisiana28 skriver:

Dejligt med nyt hus, tillykke med det  (Hvis jeg ikk allerede har sagt det )

Jeg ska teste d. 1. april, så er slet ikke på denne liste, men på april-listen  Sys da også, at du skal vente til 1. april hihi 

Ja det må jeg nok hellere når du først skal teste der også hehe bare for at være solidarisk  og takker, det er sku skønt med sit eget hus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.