Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommetKitty: 5. marts -Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts -Babywish: 7. marts -
Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts -VNB: 8. marts -silden85: 12 marts -Tandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts Persille83: 21 marts -
Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.martsMortilfreja : 24. marts Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts Fnuggi: 27. marts Mullesmith. 30. marts
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det ser ikke så godt ud indtil videre
Sakris skriver: Det ser ikke så godt ud indtil videre
Nej, den ser faktisk ret trist ud.. Men måske de sidste i rækken er de positive.. DU ligger jo deriblandt
kitty skriver: Nej, den ser faktisk ret trist ud.. Men måske de sidste i rækken er de positive.. DU ligger jo deriblandt
Tak Ja man har vel lov at ønske... Selvom min tro på det ligger på et minimum. (Min nye taktik, så man ikke bliver helt lige så skuffet).
Har du ikke testet endnu eller har du ikke fået mens endnu?
Det må da ihvertfald også snart være din tur. Så på et tidspunkt i en anden tråd hvor lang tid I har ventet, så har krydset fingre for at det snart må lykkes for jer. Man bliver jo helt flov over sin egen utålmodighed.
Sakris skriver: Tak Ja man har vel lov at ønske... Selvom min tro på det ligger på et minimum. (Min nye taktik, så man ikke bliver helt lige så skuffet). Har du ikke testet endnu eller har du ikke fået mens endnu? Det må da ihvertfald også snart være din tur. Så på et tidspunkt i en anden tråd hvor lang tid I har ventet, så har krydset fingre for at det snart må lykkes for jer. Man bliver jo helt flov over sin egen utålmodighed.
Jeg testede negativ igår, men det var 1. dag over tid... Så jeg venter videre.. Der er ingen tegn på mens! Har bare ikke fået det skrevet på
Troen ligger også på minimum af minimum herhjemme.. Jeg tør ikke håbe længere.. Men man gør det jo alligevel
Jeg tror man er utålmodig, om man har prøvet 1 eller 25 mdr. Vi kæmper jo hver vores kamp.. Men utålmodigheden vokser bare, fra gang til gang..
kitty skriver: Jeg testede negativ igår, men det var 1. dag over tid... Så jeg venter videre.. Der er ingen tegn på mens! Har bare ikke fået det skrevet på Troen ligger også på minimum af minimum herhjemme.. Jeg tør ikke håbe længere.. Men man gør det jo alligevel Jeg tror man er utålmodig, om man har prøvet 1 eller 25 mdr. Vi kæmper jo hver vores kamp.. Men utålmodigheden vokser bare, fra gang til gang..
Øv, men der er stadig et spinkelt håb så....
Det har du sikkert helt ret i. Kunne godt forestille mig at jeg på et tidspunkt bare ville ramme en mur af frustrationer. Lige nu skriver jeg speciale, så der er det nemt at have hjernen liggende der det meste af tiden.
Kedelig opdatering herfra! Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommetKitty: 5. marts -Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts - Ne gativ venter på mensBabywish: 7. marts - Plips; 8. Marts-Dithmer: 9. marts -VNB: 8. marts -silden85: 12 marts -Tandfeen i forklædning: 15. marts -mortil3dejligepiger: 15. marts -*A*: 17. marts -nissen51: 20. marts -Morfor2: 20. marts Persille83: 21 marts - Malenemusen: 22. marts -Rsa: 23. marts -Sakris: 23. marts -Chalala85: 23.martsMortilfreja : 24. marts Kruse90: 25. marts -ønskebarn74: 25. marts Fnuggi: 27. marts Mullesmith. 30. marts
Floridoor: 3. marts -Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommetKitty: 5. marts -Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommetDK: 6. marts - Ne gativ venter på mensBabywish: 7. marts -
DK skriver:
Iiiiihhh, der snød du mig, en søndag morgen efter 5 timers søvn. Den var jo grøn!! Jeg var sikker på du var gravid
Vi må vente videre sammen, jeg har hverken fået mens eller streger...
kitty skriver: Iiiiihhh, der snød du mig, en søndag morgen efter 5 timers søvn. Den var jo grøn!! Jeg var sikker på du var gravid Vi må vente videre sammen, jeg har hverken fået mens eller streger...
Arghh jeg beklager!!!
Mens er stadig ikke dukket op, men det er mens-smerter dog, så det varer nok ikke længe
Jeg opdaterer igen om en uge!!
morgen piger,
lille opdatering, ingen mens endnu - testede igår med eftermiddagsurin og den var negativ, jeg har ikke flere test så har bestilt og vil opdatere igen om et par dage :-)
jeg har stadig metalsmagen i munden, ømme brystvorter og så har jeg rigeligt med udflåd..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128