Testliste Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Riksen

kudsk skriver:

du må ikke give op

det skal nok lykkes det tager bare noget tid

hvor længe har i prøvet...????

knuz

Vi har prøvet siden oktober 2008, så det er efterhånden noget tid siden... jeg tror bare at jeg har brug for at fokusere på noget andet - men det er godt nok svært.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Riksen

businesstigger skriver:

Det er jo det der er den svære del af det!

Da jeg prøvede at blive gravid 1. gang havde vi prøvet et års tid uden held. Min mand var blevet testet og godkendt, og jeg havde fået at vide at med min cyklus der svingede fra 25-50 dage (dog ofte tætest på det sidste) så var der stor sandsynlighed for at jeg slet ikke havde ÆL. Så jeg var ved at nå dertil at det nok var mig den var galt med og at vi  ikke ville kunne få børn uden hjælp og var meget ulykkelig.

Samtidig stressede jeg over mit job - vi var 3 i en afd men der var kun nok til 2 og det bliver altså kedeligt i længden. Så jeg tog beslutningen at det vigtigste var at få et barn, så jeg sagde op og tænkte der går jo alligevel lang tid inden jeg bliver gravid (før behandlingen går i gang osv) så jeg kan sagtens nå at finde et andet job inden.

Skulle så lige til nogle sidste tests hos lægen inden jeg "røg videre i systemet". Samme uge jeg stoppede i mit job var jeg gravid. Damn!

Det blev en lang smøre som du sikkert ikke kan bruge til så meget, men det var mere for at understrege at det nogle gange virkelig hjælper at "give slip". Hvis man altså kan

Det er rart at høre, at det også har hjulpet for andre at slappe helt af... det oplevede jeg jo selv, men det er lettere sagt end gjort

Anmeld

4. marts 2010

Riksen

kitty skriver:

Jeg havde også planer om at skære ned på baby.dk... Men jeg kan simpelthen ikke! Jeg har dog gjort én forskel. Jeg har ikke talt om symptomer eller andet kropsligt denne gang.. For så snyder jeg mig selv. Jeg har med vilje kun været der, hvor der ikke blev snakket om den slags.. Baby.dk er jo heldigvis socialt på mange andre måder Hver gang der har været det mindste stik eller jag nogensteder har jeg skudt det fra mig... Og det er gået over al forventning... Jeg gider virkelig ikke snyde mig selv mere....

Men måske er det den rette måde for dig "at give op".. og så vender du tilbage om en måned, og vupti... Baby på vej

Jeg har haft de samme tanker. Ikke noget med at mærke efter hele tiden, for det bliver man sgu tosset af. Det gjorde jeg sidste gang og da jeg så fik mens, røg jeg helt ned i kulkælderen. Så det er altså hermed forbudt!

Jeg håber også at I snart har heldet med jer

Anmeld

4. marts 2010

kbh-tøs

Jeg springer da også lige på her  skal have taget blodprøve 8. Marts

Floridoor: 3. marts -

Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet

Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet

Neki: 5. marts -

Kitty: 5. marts -

Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommet

DK: 6. marts -

Babywish: 7. marts -

Plips; 8. Marts

Dithmer: 9. marts -

VNB: 8. marts -

silden85: 12 marts -

Tandfeen i forklædning: 15. marts -

mortil3dejligepiger: 15. marts -

*A*: 17. marts -

nissen51: 20. marts -

Morfor2: 20. marts

Persille83: 21 marts -

Malenemusen: 22. marts -

Rsa: 23. marts -

Sakris: 23. marts -

Chalala85: 23.marts

Mortilfreja : 24. marts

Kruse90: 25. marts -

ønskebarn74: 25. marts

Fnuggi: 27. marts

Mullesmith. 30. marts

Anmeld

4. marts 2010

Sofia

Ville ønske jeg kunne komme med min testdato i marts, men min cyklus er SKØR, min menstruation vil ikke komme og testen er negativ IHHH, men håber på at kunne teste i marts.. på et eller andet tidspunkt....

Anmeld

5. marts 2010

DK

ViolaFie skriver:

Ville ønske jeg kunne komme med min testdato i marts, men min cyklus er SKØR, min menstruation vil ikke komme og testen er negativ IHHH, men håber på at kunne teste i marts.. på et eller andet tidspunkt....

Ejjj træls!!

Jeg testede jo i dag, en dag "før tid" og bragende negativ. Jeg gir den lige en chance igen i morgen og så skriver jeg ellers negativ på listen. øøøøvvvvv

Men som sagt: Julemirakler til os istedet

Anmeld

5. marts 2010

DK

FrkT skriver:

Jeg vil bare lige sige at jeg har slettet mig selv fra listen igen, da jeg slet ikke har haft ÆL i denne cyklus  Så nu må jeg jo se om den kommer i næste cyklus eller om jeg slet ikke får det mere.....

Men altså; ingen ÆL = 0% chance for graviditet. Så vil ikke trække positiv-procenten ned med en 100% negativ

Ejj lille Tut!! Hvor ærgerligt!!! ØV!!

Kæmpe knus til dig!!

Anmeld

5. marts 2010

tandbørsten

lille opdatering..

skulle ha haft mens den 3 marts, måske i dag da min æl faldt 2 dage senere end normalt men ingen mens er dukket op og hellerik 2 streger..

jeg har stadig ømme bryster og rumlen i maven så måske vi er heldig eller måske det er tegn på at men er på vej ..

Anmeld

5. marts 2010

otlitrom

Floridoor skriver:

lille opdatering..

skulle ha haft mens den 3 marts, måske i dag da min æl faldt 2 dage senere end normalt men ingen mens er dukket op og hellerik 2 streger..

jeg har stadig ømme bryster og rumlen i maven så måske vi er heldig eller måske det er tegn på at men er på vej ..

Så håber jeg videre for dig!

Update herfra: Negativ test.. Tester igen søndag, hvis mens. stadig ikke er dukket op!

Anmeld

5. marts 2010

Neki

Floridoor: 3. marts -

Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet

Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet

Neki: 5. marts - nagativ, mens er kommet

Kitty: 5. marts -

Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommet

DK: 6. marts -

Babywish: 7. marts -

Plips; 8. Marts-

Dithmer: 9. marts -

VNB: 8. marts -

silden85: 12 marts -

Tandfeen i forklædning: 15. marts -

mortil3dejligepiger: 15. marts -

*A*: 17. marts -

nissen51: 20. marts -

Morfor2: 20. marts

Persille83: 21 marts -

Malenemusen: 22. marts -

Rsa: 23. marts -

Sakris: 23. marts -

Chalala85: 23.marts

Mortilfreja : 24. marts

Kruse90: 25. marts -

ønskebarn74: 25. marts

Fnuggi: 27. marts

Mullesmith. 30. marts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.