Testliste Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

businesstigger

Riksen skriver:

Ja, det er lidt ærgerligt, når nu jeg altid har været vant til at den var præcis. Jeg havde jo en MA i efteråret og skal derfor til tjek d.25. marts, så der vil jeg da lige høre om det er normalt at cyklus svinger så meget efter sådan en omgang.

Ja, det kan helt sikkert spille en rolle i forhold til at blive gravid. Man hører jo tit, at folk bliver gravide når de slipper tøjlerne og bare "lader" det sker, når det sker. Det må så være min nye taktik - hvis jeg kan bevare roen

Det er jo det der er den svære del af det!

Da jeg prøvede at blive gravid 1. gang havde vi prøvet et års tid uden held. Min mand var blevet testet og godkendt, og jeg havde fået at vide at med min cyklus der svingede fra 25-50 dage (dog ofte tætest på det sidste) så var der stor sandsynlighed for at jeg slet ikke havde ÆL. Så jeg var ved at nå dertil at det nok var mig den var galt med og at vi  ikke ville kunne få børn uden hjælp og var meget ulykkelig.

Samtidig stressede jeg over mit job - vi var 3 i en afd men der var kun nok til 2 og det bliver altså kedeligt i længden. Så jeg tog beslutningen at det vigtigste var at få et barn, så jeg sagde op og tænkte der går jo alligevel lang tid inden jeg bliver gravid (før behandlingen går i gang osv) så jeg kan sagtens nå at finde et andet job inden.

Skulle så lige til nogle sidste tests hos lægen inden jeg "røg videre i systemet". Samme uge jeg stoppede i mit job var jeg gravid. Damn!

Det blev en lang smøre som du sikkert ikke kan bruge til så meget, men det var mere for at understrege at det nogle gange virkelig hjælper at "give slip". Hvis man altså kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Ja, det kunne være rart at man kunne regne med den. Om ikke andet så fordi det ville være mindre irrriterende i forhold til så meget andet.

I efteråret blev jeg jo gravid efter at have givet helt op og dermed også droppet at tjekke baby.dk dagligt. Jeg gad ikke at have baby på hjerne hele tiden... meeen jeg tror nu ikke at jeg kan slippe baby.dk helt denne gang

Jeg havde også planer om at skære ned på baby.dk... Men jeg kan simpelthen ikke! Jeg har dog gjort én forskel. Jeg har ikke talt om symptomer eller andet kropsligt denne gang.. For så snyder jeg mig selv. Jeg har med vilje kun været der, hvor der ikke blev snakket om den slags.. Baby.dk er jo heldigvis socialt på mange andre måder Hver gang der har været det mindste stik eller jag nogensteder har jeg skudt det fra mig... Og det er gået over al forventning... Jeg gider virkelig ikke snyde mig selv mere....

Men måske er det den rette måde for dig "at give op".. og så vender du tilbage om en måned, og vupti... Baby på vej

Anmeld

4. marts 2010

businesstigger

kitty skriver:

Jeg havde også planer om at skære ned på baby.dk... Men jeg kan simpelthen ikke! Jeg har dog gjort én forskel. Jeg har ikke talt om symptomer eller andet kropsligt denne gang.. For så snyder jeg mig selv. Jeg har med vilje kun været der, hvor der ikke blev snakket om den slags.. Baby.dk er jo heldigvis socialt på mange andre måder Hver gang der har været det mindste stik eller jag nogensteder har jeg skudt det fra mig... Og det er gået over al forventning... Jeg gider virkelig ikke snyde mig selv mere....

Men måske er det den rette måde for dig "at give op".. og så vender du tilbage om en måned, og vupti... Baby på vej

Jeg synes det er helt ok at du ikke har skåret mere ned. Ville da savne dig hvis du gjorde

Men glæder mig til at høre om du har "givet op" på den rette måde og kan fremvise en positiv test i morgen

Og selv hvis det ikke bliver i morgen at det så er fordi du bare er en "sen-tester"

Anmeld

4. marts 2010

tandbørsten

hej piger,

jeg havde testdag i går, negativ! jeg har ikke fået min mens og det virker hellerik som om at den er på vej.

mine sidste 3 cyklusser har lagt stabilt på 28 dage men denne gang havde jeg æl på cd 16 og ikke 14 så ved ikke om min cyklus har rykket sig et par dage nu hvor æl faldt senere.

jeg har ingen vilde symptomer andet end meget ømme brystvorter men det havde jeg også sidst da jeg skulle ha min mens, tilgengæld har jeg rigeligt med udflåd og jeg plejer at være helt tør op til min mens  og så har jeg metalsmagen som jeg har haft de sidste 2 dage..

jeg g-testede i går men den var negativ - jeg vil nok tage en ny test i morgen hvis ikke mens dukker op..

Anmeld

4. marts 2010

malenemusen

Føler mig sgu lidt overset herinde... må jeg ikke være med på listen??

Nu har jeg skrevet 2 gange tidligere at jeg gerne ville være med på listen......

Anmeld

4. marts 2010

Sujan

Floridoor: 3. marts -

Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet

Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet

Neki: 5. marts -

Kitty: 5. marts -

Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommet

DK: 6. marts -

Babywish: 7. marts -

Dithmer: 9. marts -

VNB: 8. marts -

silden85: 12 marts -

Tandfeen i forklædning: 15. marts -

mortil3dejligepiger: 15. marts -

*A*: 17. marts -

nissen51: 20. marts -

Morfor2: 20. marts

Persille83: 21 marts -

Rsa: 23. marts

Sakris: 23. marts -

Chalala85: 23.marts

Mortilfreja : 24. marts

Kruse90: 25. marts -

ønskebarn74: 25. marts

Fnuggi: 27. marts

Mullesmith. 30. marts

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

malenemusen skriver:

Føler mig sgu lidt overset herinde... må jeg ikke være med på listen??

Nu har jeg skrevet 2 gange tidligere at jeg gerne ville være med på listen......

Det må du da hjertens gerne... Vi plejer bare selv at kopiere os ind.

2 sek, så sætter jeg dig på!

Her er der INGEN der er udenfor! Vi kæmper sammen!

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

Floridoor: 3. marts -

Blomst84: 3. marts - negativ, mens er kommet

Lotte30: 4. marts - negativ, mens er kommet

Neki: 5. marts -

Kitty: 5. marts -

Sujan: 6. marts - Negativ mens er kommet

DK: 6. marts -

Babywish: 7. marts -

Dithmer: 9. marts -

VNB: 8. marts -

silden85: 12 marts -

Tandfeen i forklædning: 15. marts -

mortil3dejligepiger: 15. marts -

*A*: 17. marts -

nissen51: 20. marts -

Morfor2: 20. marts

Persille83: 21 marts -

Malenemusen: 22. marts -

Rsa: 23. marts -

Sakris: 23. marts -

Chalala85: 23.marts

Mortilfreja : 24. marts

Kruse90: 25. marts -

ønskebarn74: 25. marts

Fnuggi: 27. marts

Mullesmith. 30. marts

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

Floridoor skriver:

hej piger,

jeg havde testdag i går, negativ! jeg har ikke fået min mens og det virker hellerik som om at den er på vej.

mine sidste 3 cyklusser har lagt stabilt på 28 dage men denne gang havde jeg æl på cd 16 og ikke 14 så ved ikke om min cyklus har rykket sig et par dage nu hvor æl faldt senere.

jeg har ingen vilde symptomer andet end meget ømme brystvorter men det havde jeg også sidst da jeg skulle ha min mens, tilgengæld har jeg rigeligt med udflåd og jeg plejer at være helt tør op til min mens  og så har jeg metalsmagen som jeg har haft de sidste 2 dage..

jeg g-testede i går men den var negativ - jeg vil nok tage en ny test i morgen hvis ikke mens dukker op..

Krydser for dig!!

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Jeg synes det er helt ok at du ikke har skåret mere ned. Ville da savne dig hvis du gjorde

Men glæder mig til at høre om du har "givet op" på den rette måde og kan fremvise en positiv test i morgen

Og selv hvis det ikke bliver i morgen at det så er fordi du bare er en "sen-tester"

Det håber jeg også

Og jeg KAN bare ikke undvære jer herinde, så I slipper ikke så let...

Jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtige, men jeg er overhovedet ikke symptom-bombet i denne måned.. Ret afslappet faktisk.. Helt ny følelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.