Riksen skriver:
Ja, det er lidt ærgerligt, når nu jeg altid har været vant til at den var præcis. Jeg havde jo en MA i efteråret og skal derfor til tjek d.25. marts, så der vil jeg da lige høre om det er normalt at cyklus svinger så meget efter sådan en omgang.
Ja, det kan helt sikkert spille en rolle i forhold til at blive gravid. Man hører jo tit, at folk bliver gravide når de slipper tøjlerne og bare "lader" det sker, når det sker. Det må så være min nye taktik - hvis jeg kan bevare roen
Det er jo det der er den svære del af det! 
Da jeg prøvede at blive gravid 1. gang havde vi prøvet et års tid uden held. Min mand var blevet testet og godkendt, og jeg havde fået at vide at med min cyklus der svingede fra 25-50 dage (dog ofte tætest på det sidste) så var der stor sandsynlighed for at jeg slet ikke havde ÆL. Så jeg var ved at nå dertil at det nok var mig den var galt med og at vi ikke ville kunne få børn uden hjælp og var meget ulykkelig.
Samtidig stressede jeg over mit job - vi var 3 i en afd men der var kun nok til 2 og det bliver altså kedeligt i længden. Så jeg tog beslutningen at det vigtigste var at få et barn, så jeg sagde op og tænkte der går jo alligevel lang tid inden jeg bliver gravid (før behandlingen går i gang osv) så jeg kan sagtens nå at finde et andet job inden.
Skulle så lige til nogle sidste tests hos lægen inden jeg "røg videre i systemet". Samme uge jeg stoppede i mit job var jeg gravid. Damn!
Det blev en lang smøre som du sikkert ikke kan bruge til så meget, men det var mere for at understrege at det nogle gange virkelig hjælper at "give slip". Hvis man altså kan 
Anmeld