Testliste Marts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Riksen

Hej piger!

Jeg ville meget gerne på listen, men min cyklus er ikke længere til at regne med, så jeg ved faktisk ikke hvornår jeg skal teste. Og i øvrigt har jeg nok givet lidt op... Nu må vi se, hvad der sker fremover - jeg må teste, når og hvis jeg skulle symptomer. 

Men jeg vil naturligvis følge jer med spænding fra sidelinjen

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Ann-

jeg håber at kunne teste posetiv den 20 marts..

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

fnuggi skriver:

jeg havede ikke posetiv i febuar var slet ikke på testlisten den var bare 5 dage forsinket så håbede den var der men nej det var den ikke men kan se vi er to med samme navn

baby støv til alle

knus fnuggi

Så var det det jeg tænkte.

Behold du endelig dit navn. Den anden Fnuggi har ændret til sit rigtige navn.

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

DK skriver:

Hej de damer!!! Liiige en lille opsang!!

I februar har 7 ud af 30 testet positiv. Hvad siger i til at vi slår den statistik med flere længder her i marts!!

GO GO GO!! Kom så piger!! Positive-tests på bordet! Lad os boome Danmark med novemberbørn, og gå amok i termin-/ og november-mødre-gruppen herinde på baby!!!

Hvem kan klare det?? VI KAN KLARE DET!!! (råbt med Byggemand Bob entusiasme!!!)

Knus Ditte -tester om 3 dage nu!

Jaaaaaa! Dejlig opsang. Den slår, vi, gør vi ikk, tøser??

************Baby-støv til alle!***************

Anmeld

4. marts 2010

businesstigger

Riksen skriver:

Hej piger!

Jeg ville meget gerne på listen, men min cyklus er ikke længere til at regne med, så jeg ved faktisk ikke hvornår jeg skal teste. Og i øvrigt har jeg nok givet lidt op... Nu må vi se, hvad der sker fremover - jeg må teste, når og hvis jeg skulle symptomer. 

Held og lykke

Øv hvor træls med din cyklus! Kan godt forstå det kan tage modet fra en. Måske er det dog meget godt med den mere afslappede holdning. Det siges jo at det nogle gange hjælper på det hele

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Hej piger!

Held og lykke

Øv, søde!! Jeg håber dog der snart kommer lidt skik på din cyklus!

Måske er det sundt nok at koble lidt fra og droppe projektet for en tid.. Men jeg ka godt forstå, hvis det er svært!

Jeg håber det bedste!

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

Floridoor: 3. marts  -

Blomst84: 3. marts  - negativ, mens er kommet  

Lotte30: 4. marts  - negativ, mens er kommet

Neki: 5. marts -

Kitty: 5. marts -

Sujan: 6. marts  -

DK: 6. marts  -

Babywish: 7. marts  -

Dithmer: 9. marts -

VNB: 8. marts  -

silden85: 12 marts -

Tandfeen i forklædning: 15. marts  -

mortil3dejligepiger: 15. marts  -

*A*: 17. marts  -

nissen51: 20. marts  -

Morfor2: 20. marts

Persille83: 21 marts -

Rsa: 23. marts

Sakris: 23. marts  -

Chalala85: 23.marts

Mortilfreja : 24. marts

Kruse90: 25. marts  -

ønskebarn74: 25. marts

Fnuggi: 27. marts

Mullesmith. 30. marts

Anmeld

4. marts 2010

Riksen

businesstigger skriver:

Øv hvor træls med din cyklus! Kan godt forstå det kan tage modet fra en. Måske er det dog meget godt med den mere afslappede holdning. Det siges jo at det nogle gange hjælper på det hele

Ja, det er lidt ærgerligt, når nu jeg altid har været vant til at den var præcis. Jeg havde jo en MA i efteråret og skal derfor til tjek d.25. marts, så der vil jeg da lige høre om det er normalt at cyklus svinger så meget efter sådan en omgang.

Ja, det kan helt sikkert spille en rolle i forhold til at blive gravid. Man hører jo tit, at folk bliver gravide når de slipper tøjlerne og bare "lader" det sker, når det sker. Det må så være min nye taktik - hvis jeg kan bevare roen

Anmeld

4. marts 2010

Riksen

kitty skriver:

Øv, søde!! Jeg håber dog der snart kommer lidt skik på din cyklus!

Måske er det sundt nok at koble lidt fra og droppe projektet for en tid.. Men jeg ka godt forstå, hvis det er svært!

Jeg håber det bedste!

Ja, det kunne være rart at man kunne regne med den. Om ikke andet så fordi det ville være mindre irrriterende i forhold til så meget andet.

I efteråret blev jeg jo gravid efter at have givet helt op og dermed også droppet at tjekke baby.dk dagligt. Jeg gad ikke at have baby på hjerne hele tiden... meeen jeg tror nu ikke at jeg kan slippe baby.dk helt denne gang

Anmeld

4. marts 2010

håber snart det er os

Riksen skriver:

Hej piger!

Held og lykke

du må ikke give op

det skal nok lykkes det tager bare noget tid

hvor længe har i prøvet...????

knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.