Advarsel: endnu en fake profil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

A.

Tullen85 skriver:

Jeg tænke faktisk  lidt det samme som hende, men nok mest fordi jeg tænkte det næsten ikke ville gå pressen forbi hvis en dansk 19 årig fik femlinger... Lige noget for se&hør hehe

ja nemlig det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Vingummien

A. skriver:

hehe jo selvfølgeligt må en på 19 får  5 børn synes bare at hun har fået alt til lyde lidt for perfekt

Hehe

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

Tullen85 skriver:

Jeg tænke faktisk  lidt det samme som hende, men nok mest fordi jeg tænkte det næsten ikke ville gå pressen forbi hvis en dansk 19 årig fik femlinger... Lige noget for se&hør hehe

Står der egentlig ikke også at hun fødte i udlandet?

Nårh Henrik løser nok det hele, nok om det

Anmeld

13. februar 2010

Vial

A. skriver:

hehe jo selvfølgeligt må en på 19 får  5 børn synes bare at hun har fået alt til lyde lidt for perfekt

Ja, en anelse for romantisk fremstillet til at det er virkeligt.

Meget få ville gennemføre en sådan graviditet. Da slet ikke en dansk pige på 19 år. Du vil blive kraftigt tilrådet en fosterreduktion. Kender en, der har været i situationen.

Er ellers lidt øv over, at den er falsk. Tænkte lige, at når hun kunne klare fem, så ville mine to aldrig blive en udfordring

Anmeld

13. februar 2010

Heidi.

KaMa skriver:

Ja, en anelse for romantisk fremstillet til at det er virkeligt.

Meget få ville gennemføre en sådan graviditet. Da slet ikke en dansk pige på 19 år. Du vil blive kraftigt tilrådet en fosterreduktion. Kender en, der har været i situationen.

Er ellers lidt øv over, at den er falsk. Tænkte lige, at når hun kunne klare fem, så ville mine to aldrig blive en udfordring

Man ville osse have hørt om det i medierne.. da der ikke er andre med femlinger i dk

Anmeld

13. februar 2010

Malene84

Måske er folk herinde for godtroende  Må indrømme at jeg fra start af var i tvivl om dennes profil, og ville med vilje hverken ønske hende velkommen eller skrive i hendes gæstebog.

Det er søgerligt, at man skal mistænke folk herinde - men efter alle de andre (hvor jeg tydeligt faldt i), holder jeg sgu lidt øje med folk før jeg kaster mig ud i venskaber og intense skriverier  

Og så må vi alle håbe at Henrik knokler løs på at få hans projet til at lykkedes så hurtigt som muligt med hans IRL -ting

Anmeld

13. februar 2010

Vial

Heidi. skriver:

Man ville osse have hørt om det i medierne.. da der ikke er andre med femlinger i dk

Nemlig.

Kontaktede netop Henrik i går. Han fandt igen ting på hende, så jeg vaklede faktisk et øjeblik. Hun prøver jo at redde den hjem med at være ½ amerikaner..

Det er da sygt. Jeg kan dog mere se "logikken" i, at man har lyst til at lege femlingemor. Det er lidt en joke. Det er så oplagt fake.

Jeg bliver meget mere stødt, når folk lyver deres børn syge eller døde.

Anmeld

13. februar 2010

Ox.

Nemlig.

Kontaktede netop Henrik i går. Han fandt igen ting på hende, så jeg vaklede faktisk et øjeblik. Hun prøver jo at redde den hjem med at være ½ amerikaner..

Det er da sygt. Jeg kan dog mere se "logikken" i, at man har lyst til at lege femlingemor. Det er lidt en joke. Det er så oplagt fake.

Jeg bliver meget mere stødt, når folk lyver deres børn syge eller døde.

Helt sikkert, der har bare være så meget af det på det sidste så jeg fristes til at tænke at det er den samme person der gør det hver gang? ... hmmm ...

Anmeld

13. februar 2010

FrkT

Sussie&Lilje skriver:

Helt sikkert, der har bare være så meget af det på det sidste så jeg fristes til at tænke at det er den samme person der gør det hver gang? ... hmmm ...

Har selv haft samme tanke. Men det kan vi jo desværre kun gisne om.... men tanken har kørt i hovedet på mig mere end én gang.

Anmeld

13. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg tænkte det sq nok!!!!!
Hun blev ved at lægge billeder ind, men man kunne ikke se dem. Og undskyld
mig- men det er da også underligt at få fem, altså det sker ret sjællendt
...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.