Advarsel: endnu en fake profil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Honningblomst

DianaMoar skriver:

præcis det sad jeg os lige og tænkte på. 

Ja, jeg har svært ved at se det overraskende i det eller det skræmmende....tænker bare nogle mennesker meget gerne ville være en del af det herinde og DET kan jeg sørme godt forstå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

mariamiss6

kiroo skriver:

hun er online nu...

Spændende om hun har lyst til at sige noget så

Anmeld

13. februar 2010

Heidi.

What the FUCK...

Ja det lød godt nok osse lidt vildt.

Anmeld

13. februar 2010

FrkT

mariamiss6 skriver:

Spændende om hun har lyst til at sige noget så

Sikkert ikke..... ville i hvert fald undre mig.

Anmeld

13. februar 2010

Heidi.

Eva skriver:

Helt ærligt...i smider da en masse brænde på et bål som ingen bryder sig om..skriv til henrik og lad ham styre resten.

Jeg anmelder det her indlæg til ham præcis som det i går.

Knus Eva

Var der osse noget i går?

Anmeld

13. februar 2010

mariamiss6

FrkT skriver:

Sikkert ikke..... ville i hvert fald undre mig.

tja. Men nogle mennesker vil pludselig gerne være oprigtige, når først de er afsløret jo. Men altså man ved jo aldrig

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

A. skriver:

det er f...... løgn!!!! hvad aker for folk men ja har også tænkt på det er en falsk profil 19år og 5 børn og man kan ikke se billeder..det er bare for meget folk er syg i hoved..håber at henrik kan gøre snart noget så vi ikke for flere syge i hvoed mennesker

Hehe lidt komisk, er ikke surt eller noget ment men bed bare mærke i at du skriver 19 år og 5 børn. Kan en på 19 kun få et barn?

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Heidi. skriver:

Var der osse noget i går?

ja, der var det så bare en anonym der skrev noget og så anmeldte jeg det og Henrik fik det væk hurtigt og tænker han også har kikket på profilen.

Men den stakkels mand skal da have en chance for weekend, så det er da langt nemmere og bedre for stemningen bare at smide en besked og så lade det være...nu sodder der flere hundrede piger og leger detektiver og kikker på den profil og Henrik når ikke at gøre det i fred og ro...

KNus Eva...

Anmeld

13. februar 2010

SHERO

suanne85 skriver:

Hehe lidt komisk, er ikke surt eller noget ment men bed bare mærke i at du skriver 19 år og 5 børn. Kan en på 19 kun få et barn?

Jeg tænke faktisk  lidt det samme som hende, men nok mest fordi jeg tænkte det næsten ikke ville gå pressen forbi hvis en dansk 19 årig fik femlinger... Lige noget for se&hør hehe

Anmeld

13. februar 2010

A.

suanne85 skriver:

hehe jo selvfølgeligt må en på 19 får  5 børn synes bare at hun har fået alt til lyde lidt for perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.