Advarsel: endnu en fake profil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Diana...

Eva skriver:

Helt ærligt...i smider da en masse brænde på et bål som ingen bryder sig om..skriv til henrik og lad ham styre resten.

Jeg anmelder det her indlæg til ham præcis som det i går.

Knus Eva

Enig, enig og enig. 

Knus Diana der virkelig er træt af de her indlæg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

FrkT

Mumto3 skriver:

Tja, jeg undrede mig også over de-store-fem. Jeg gjorde dog ikke andet en chekke profilen og se på det link der var der, og så stod jeg ligesom bare af.

Godt du gik videre med det! Jeg regner med at du har kontaktet Henrik omkrng det!

Jeps jeg har skrevet til ham

Anmeld

13. februar 2010

dorthemus

FrkT skriver:

Jamen jeg studsede STRAKS over at der var en som skrev hun var mor til femlinger. Og så gik jeg ellers igang, da hun jo gjorde det ret nemt for mig ved at lægge alle de billeder ud. Jeg søgte såmænd bare på google på ordet: quintuplets. Så gik jeg ind på de forskellige femlinge-familiers sider, for at lede efter nogle som lignede dem der var billeder af her, og da jeg fandt en side gik jeg igang med at rodde tilbage i billederne - kunne lynhurtigt se at jeg VAR på rette vej, da det var samme klapvogn og samme højstole der var billeder af, jeg måtte bare lige finde de præcise billeder hun/han har brugt. Og det fandt jeg. Tog mig nok 20-25 min., for der var MANGE nyere billeder jeg måtte gå tilbage i. Men fandt dem!

Ja det er fuldstændig SYGT! Jeg væmmes virkelig. Det er lige så jeg ryster nu..... forestil dig hvis en eller anden måske begynder at skrive med denne person, og så viser profilen sig bare at være fake.... det er ikke kun sygt, det er også STYGT!

Godt arbejde

Ja jeg er efterhånden lidt hmmm tjaaa over de der fake profiler...lige præcis den der syntes jeg var lige lovlig langt ude i hampen da jeg besøgte "hendes" profil.

HVAD får de ud af det??

Anmeld

13. februar 2010

A.

FrkT skriver:

Jeg har skrevet et brev til Henrik og givet ham link til det.

Men hvad er der nu galt i at man skriver det i et indlæg også? Jeg synes folk bør vide det, hvad er der galt med det???

jeg synes at det er super godt at du siger det til andre..og lad eva anmelde hvad er det nu hun vil..

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

FrkT skriver:

Men hvad er der nu galt i at man skriver det i et indlæg også? Jeg synes folk bør vide det, hvad er der galt med det???

Først og fremmest skræmmer det rigtig mange især nye. 

Det giver en utrolig dårlig stemning. 

Jeg ELSKER baby.dk men jeg har ikke behov for at vide noget om alle de fake profiler jeg stoler på henrik gør det rigtig og nok skal sørge for det hele hvis man bare skriver til ham. 

Det jo bare og diskutere det samme hver evig eneste gang netop hvor sygt det er og ja gu er det det men det stopper altså ikke af at i lave sådan et indlæg og det vil altid være et problem på nettet.

Knus Diana

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

FrkT skriver:

Henrik understregede tydelig at der ikke skulle laves indlæg om det men at man skulle kontakte ham og så vil han gøre resten.

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

FrkT skriver:

Udover at henrik FLERE gange og med store bogstaver har meddelt at det at hænge andre ud, om det så er sandheden eller ej, ikke hører til herinde, så kan jeg ikke se at det her indlæg bidrager med noget som helst godt eller konstruktivt.

Anmeld

13. februar 2010

Vingummien

DianaMoar skriver:

Først og fremmest skræmmer det rigtig mange især nye. 

Det giver en utrolig dårlig stemning. 

Jeg ELSKER baby.dk men jeg har ikke behov for at vide noget om alle de fake profiler jeg stoler på henrik gør det rigtig og nok skal sørge for det hele hvis man bare skriver til ham. 

Det jo bare og diskutere det samme hver evig eneste gang netop hvor sygt det er og ja gu er det det men det stopper altså ikke af at i lave sådan et indlæg og det vil altid være et problem på nettet.

Knus Diana

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

suanne85 skriver:

Henrik understregede tydelig at der ikke skulle laves indlæg om det men at man skulle kontakte ham og så vil han gøre resten.

Nemlig.

Anmeld

13. februar 2010

LouiseNielsen

Godt arbejde......

Syntes det er rigtig fint du skriver til os andre om det du har fundet, for hvem har lyst til at sidde og skrive med en faker?

Jeg har ikke, så er rigtig glad for at vide det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.