Advarsel: endnu en fake profil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

LouiseNielsen

FrkT skriver:

Tusind tak  Det betyder rigtig meget at folk kan se at det udelukkende var i en god mening.  For det var det!

For personligt vil jeg da gerne vide om det er en fake profil jeg er igang med at skrive med - så jeg kan komme videre.

Bliver lidt ked af, nej MEGET ked af, at blive angrebet på den måde. Specielt når jeg ikke vidste at vi ikke måtte skrive det i et indlæg.

Skal du ikke ta dig af, herinde kan man blive angrabet for hvad som helst hvis det ikke lige falder i folks smag....

Vi er helt sikkert mange der er glade for at vide at du har "fanget" en fake profil herinde.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Stumpen

Jeg synes vi skal lade Henrik gøre sit arbejde og lade emnet ligge..

Ingen grund til endnu engang at gøre nye medlemmer utrygge herinde med vores mistro...

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

Profilen er lukket så måske vi bare skulle lukke den tråd her!

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg synes vi skal lade Henrik gøre sit arbejde og lade emnet ligge..

Ingen grund til endnu engang at gøre nye medlemmer utrygge herinde med vores mistro...

Enig...og respektere Henrik og hans måde at tackle sådanne episoder på...

Anmeld

13. februar 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

Enig...og respektere Henrik og hans måde at tackle sådanne episoder på...

Er jo heller ikke fordi tråd sterter ikke respektere henriks måde at gøre det på... Hun viste ikke at der var blevet skrevet at vi ikke måtte lave sådanne indlæg, og hun gjord det i hendes bedste mening for at advare os andre, hvilket jeg personligt syntes er rigtig fint gjort.....

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

Er jo heller ikke fordi tråd sterter ikke respektere henriks måde at gøre det på... Hun viste ikke at der var blevet skrevet at vi ikke måtte lave sådanne indlæg, og hun gjord det i hendes bedste mening for at advare os andre, hvilket jeg personligt syntes er rigtig fint gjort.....

arghhhh....

Anmeld

13. februar 2010

LouiseNielsen

Eva skriver:

arghhhh....

????????

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

LouiseLarsen skriver:

????????

hmmm...nåee...ja ja...så så...

Anmeld

13. februar 2010

LouiseNielsen

Kan ikke forstå jer der mener denne tråd bør lukkes ikke bare lader være med at skrive mere herinde??

Men må sku være dejligt at være så pisse perfekte som jer....

Anmeld

13. februar 2010

FrkT

Eva skriver:

arghhhh....

Hvad mener du med "arghhhh"??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.