Advarsel: endnu en fake profil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.233 visninger
63 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

FrkT

Jeps. Min mistanke faldt, så snart jeg fik øje på profilen der hedder:

de-store-fem

Og sandelig om jeg ikke fik bekræftet min mistanke ved at snuse lidt rundt på nettet....

Check denne side ud:

http://wilkinsonquints.blogspot.com/search?updated-max=2008-03-09T18%3A30%3A00-07%3A00&max-results=7

og denne (som er inde på samme hovedside):

http://wilkinsonquints.blogspot.com/search?updated-max=2008-06-15T13%3A26%3A00-07%3A00&max-results=7

Jeg brækker mig, synes det er STYGT at folk kan finde på at lægge billeder af andre folks børn ud, og påstå det er sine egne - og også af de rigtige forældre i stedet for sig selv. Nej jeg væmmes

Har du noget at sige til tiltale, de-store-fem???? Ja jeg synes du burde spærres inde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Becks

Hvordan pokker har du fundet frem til det søde? Godt arbejde

Er i chok over alle de fake profiler der figurerer rundt i øjeblikket

Anmeld

13. februar 2010

Mumto3

Tja, jeg undrede mig også over de-store-fem. Jeg gjorde dog ikke andet en chekke profilen og se på det link der var der, og så stod jeg ligesom bare af.

Godt du gik videre med det! Jeg regner med at du har kontaktet Henrik omkrng det!

Anmeld

13. februar 2010

A.

det er f...... løgn!!!! hvad aker for folk men ja har også tænkt på det er en falsk profil 19år og 5 børn og man kan ikke se billeder..det er bare for meget folk er syg i hoved..håber at henrik kan gøre snart noget så vi ikke for flere syge i hvoed mennesker

Anmeld

13. februar 2010

Vial

Ha ha. Tænkte det nok.

Skrev til Henrik i går, og anmeldte den.

Han havde dog ikke fundet noget mistænkeligt.

Godt arbejde.

Helt ærlig: Hvor mange 19-årige fra Nørrebro har også femlinger

Anmeld

13. februar 2010

FrkT

Tutter skriver:

Hvordan pokker har du fundet frem til det søde? Godt arbejde

Er i chok over alle de fake profiler der figurerer rundt i øjeblikket

Jamen jeg studsede STRAKS over at der var en som skrev hun var mor til femlinger. Og så gik jeg ellers igang, da hun jo gjorde det ret nemt for mig ved at lægge alle de billeder ud. Jeg søgte såmænd bare på google på ordet: quintuplets. Så gik jeg ind på de forskellige femlinge-familiers sider, for at lede efter nogle som lignede dem der var billeder af her, og da jeg fandt en side gik jeg igang med at rodde tilbage i billederne - kunne lynhurtigt se at jeg VAR på rette vej, da det var samme klapvogn og samme højstole der var billeder af, jeg måtte bare lige finde de præcise billeder hun/han har brugt. Og det fandt jeg. Tog mig nok 20-25 min., for der var MANGE nyere billeder jeg måtte gå tilbage i. Men fandt dem!

Ja det er fuldstændig SYGT! Jeg væmmes virkelig. Det er lige så jeg ryster nu..... forestil dig hvis en eller anden måske begynder at skrive med denne person, og så viser profilen sig bare at være fake.... det er ikke kun sygt, det er også STYGT!

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Helt ærligt...i smider da en masse brænde på et bål som ingen bryder sig om..skriv til henrik og lad ham styre resten.

Jeg anmelder det her indlæg til ham præcis som det i går.

Knus Eva

Anmeld

13. februar 2010

Mormilla

Hold kæft hvor er folk bare klamme!!! Måske de burde få noget hjælp for de har da godt nok et stort problem!!!

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

Jamen jeg studsede STRAKS over at der var en som skrev hun var mor til femlinger. Og så gik jeg ellers igang, da hun jo gjorde det ret nemt for mig ved at lægge alle de billeder ud. Jeg søgte såmænd bare på google på ordet: quintuplets. Så gik jeg ind på de forskellige femlinge-familiers sider, for at lede efter nogle som lignede dem der var billeder af her, og da jeg fandt en side gik jeg igang med at rodde tilbage i billederne - kunne lynhurtigt se at jeg VAR på rette vej, da det var samme klapvogn og samme højstole der var billeder af, jeg måtte bare lige finde de præcise billeder hun/han har brugt. Og det fandt jeg. Tog mig nok 20-25 min., for der var MANGE nyere billeder jeg måtte gå tilbage i. Men fandt dem!

Ja det er fuldstændig SYGT! Jeg væmmes virkelig. Det er lige så jeg ryster nu..... forestil dig hvis en eller anden måske begynder at skrive med denne person, og så viser profilen sig bare at være fake.... det er ikke kun sygt, det er også STYGT!

Godt detektiv-arbejde 

Vi må have dem af banen, de forbandede fake-profiler som florerer herinde.

Jeg FATTER ikke hvad man har ud af at lyve om den slags.

Hvis man er 13 år eller 71 og gerne vil være med (uanset køn og sexualitet) så opret sgu da en profil som passer med virkeligheden. Hvorfor tage en indentitet som ikke er ens egen - hvad er formålet?? - Forstår det bare ikke!

Anmeld

13. februar 2010

FrkT

Eva skriver:

Helt ærligt...i smider da en masse brænde på et bål som ingen bryder sig om..skriv til henrik og lad ham styre resten.

Jeg anmelder det her indlæg til ham præcis som det i går.

Knus Eva

Jeg har skrevet et brev til Henrik og givet ham link til det.

Men hvad er der nu galt i at man skriver det i et indlæg også? Jeg synes folk bør vide det, hvad er der galt med det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.