At sove ved mor og far :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

Det rigtige og det bedste, det er det som du føler er bedst...man skal aldrig lade sit barn græde, gå fra dem før man føler det er rigtigt, lade dem sove bestemte steder osv osv...bare fordi nogen siger det er sådan man gør...hvis du føler det er forkert, så er det forkert..det er jeg overbevist om..

Knus Eva

Ja det kan jeg bestemt ikke argumentere imod! Uhh glæder mig til at smide billeder herind af bebsen!

Rigtig god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Ja det kan jeg bestemt ikke argumentere imod! Uhh glæder mig til at smide billeder herind af bebsen!

Rigtig god dag

Glæder mig til at se dem..

Tak og i lige måde...

Anmeld

13. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Amalie2010 skriver:

Er der nogle af jer, der ligesom os, har haft jeres børn i sengen? Vores datter på snart syv uger har sovet sammen med os siden hun blev født....

Vil egentligt bare høre om der er nogen der har erfaringer med hvordan de kommer over i deres egen seng, og om vi er de eneste der har været så dumme at give hende den vane??

Jeg har et langt indlæg omkring samsovning liggende herinde i 'barnets søvn' kategorien.

Jeg er i den grad FOR at sove sammen.

Anmeld

13. februar 2010

Tina2

Min søn som nu er 2½ år som hos os, eller rettere sagt i min arm til han var 13 mdr.....

Min datter som er knap 6 år sov hos os til hun var 7 mdr.

De sover begge tit i vores seng, Filuca kommer gerne først på natten (dog ikke så ofte mere) og Milas midt på natten (rimelig tit) og jeg EEEELSKER at sove med dem....

Min mand sover ikke så godt når de ligger der, nu hvor de er så store, simpelthen fordi de roterer som piskeris og han vågner ved det, jeg gør ikke....  Men så tager han bare sin dyne og går ind i stuen, hvis det generer ham, hvilket det alligevel ikke gør så tit;-)

Men kommer Milas ind sover han helt op af mig og generer ikke Thomas ved at ligge lidt uroligt....

Anmeld

13. februar 2010

JustAnotherName

Min ældste datter sov i vuggen ved siden af sengen.
Og ca. 7 måneder gammel sov hun i tremmeseng på eget værelse.

Vores yngste har sovet i smørhullet, indtil hun var ca. 8 måneder.
Forskellen har nok ligget i, at jeg ammer denne gang, hvor vores ældste fik flaske. Og så er den yngste også bare mere en lille putte-gris, som søger ekstra meget nærhed ift. sin storesøster.

Det er kun et par uger siden, at jeg startede med at få hende til at sove i egen seng. Det tog cirka 5 aftener at køre det ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.