At sove ved mor og far :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

tumle81

Min datter sov hos os de første par uger, men ingen sov så godt, så hun kom hurtigt i egen seng igen. Da hun var ca 5 ndr kom hun ind på eget værelse og alle sov perfekt!

Med vores ældste søn var det en helt anden sag, han var rigtig svær t få til at sove, så han sov i vores seng til han var ca 14 mdr, hvorefter han kom i egen seng uden problemer. Da han var 19 mdr kom han ind på søsters værelse, hvor de sover i køjeseng. Det har de gjort i et års tid nu...

Vores yngste søn sover stadig hos mig i sengen, han er knap 4 mdr. Han sover der til vi siger stop, det er hyggeligt, trygt og nemt når man ammer om natten...

Knus Kathrina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Moar'en

Viktor sov hos os ind til han var ca 5 mdr (mener jeg) Vi følte her at vi var nød til at prøve i han egen seng, da vi viste vi skulle indlægges når han var ca 6 mdr, så synes det var bedst han lærte det inden da. Her var det intet problem, første nat vi puttede han sov han bare . Her efter har han sovet over hos os hvis han er vågnet, men det er slet ikke hver nat. Elsker dog når han vågner og vil over og sove, selvom han fylder nu, hi hi. Men det jeg vil sige er at tror ikke i skal være så nervøse, børn er forskellige og i høre kun skræk historierne om de børn der bare ikke vil sove selv. Og som Eva skriver hvis det fungere for jer at sove sammen, så gør det endelig

Anmeld

11. februar 2010

BinaMor

hvorfor er det lige folk skriver det er en dum idé? hvem har bestemt det?

hvis man kan overskue at sove med sit barn er det, det bedste. især når de er så små. de har lagt i livmoderen i 9 måneder og så pludselig er de alene. samsovning er det sundste.

gabriella på 20 mån sover hos os. og den næste kommer også til det. og nej det giver ikke dårlige vaner. børn fra samsovning har lige så let ved at sove alene som "vugge" børn. de har jo fået indgraveret trygheden i dem.

Anmeld

11. februar 2010

CarinaSB

Noah sov i vores seng den første uge .. men der var ikk nogen af os som sov godt .. jeg var oppe en million gange om natten .. og så fik jeg vækket ham .. så han kom i hans egen seng .. og da han var 3 mdr gammel kom han på eget værelse og sov natten igennem og gør der stadigvæk .. han bliver 7 mdr i næste mdr :)

Anmeld

11. februar 2010

brummeline

mathias starer med at sove i sin egen seng. og når han vågner ved en 05.30 kommer han over at putte ved mor og far. og det er bare så skønt

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

vores datter har lidt meget af børneeksem, det var så slemt at hvis jeg ikke kløede det om natten vågnede hun! :0( så hun sov ved os.... indtil nu hvor eksemet er på lavere blus... hun er 14mdr nu! hendes seng står inde ved os, men hun sover i den.....

jeg ser ikke rigtig noget forkert i at små børn sover ved deres forældre....

Anmeld

11. februar 2010

H+S Skjolgborg.

Manden elsker vores søn på 7 uger ligger mellem os.Jeg syntes da det er hyggeligt også men syntes også af vi et sted kan ligge ham over når vi skal i seng eller sover bare af og til.det samme med ahn hænge med ham til han sover og lidt efter.Sp holdt med min mand de første 4 mdr er meget vigtigt siger de af man har tæt kontakt derefter skal man skær ned på de ligger og hænger hos en..Hmmmm

Viste jeg ikke der lige er mdr på det og jeg er 3 gang mor.

de andre har kun af og til sov hos mig/os meste hved sygdom.Og efen værelse fik de også fra de var 3-6 mdr gammel=ammeningen var slut nemlig.....

jeg syntes det er op til en familie selv men tro også man skal passe på de ikke ligger der i årvis hver nat osv....

nogle  flytter dem jo over i engen seng andre vender dem til deres seng stille og rolig..

Mvh Henriette

Anmeld

11. februar 2010

H+S Skjolgborg.

P,s glemt lige af Tobias her vågne også 2-8 gang pr nat mine andre to max 0-2 gange fra de bleve født..

Så bassemand her er nået slemme hva det andgår pga mavekneb og spiser tit....

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

Henriettemortil4 skriver:

Manden elsker vores søn på 7 uger ligger mellem os.Jeg syntes da det er hyggeligt også men syntes også af vi et sted kan ligge ham over når vi skal i seng eller sover bare af og til.det samme med ahn hænge med ham til han sover og lidt efter.Sp holdt med min mand de første 4 mdr er meget vigtigt siger de af man har tæt kontakt derefter skal man skær ned på de ligger og hænger hos en..Hmmmm

Viste jeg ikke der lige er mdr på det og jeg er 3 gang mor.

de andre har kun af og til sov hos mig/os meste hved sygdom.Og efen værelse fik de også fra de var 3-6 mdr gammel=ammeningen var slut nemlig.....

jeg syntes det er op til en familie selv men tro også man skal passe på de ikke ligger der i årvis hver nat osv....

nogle  flytter dem jo over i engen seng andre vender dem til deres seng stille og rolig..

Mvh Henriette

Hvad ville der ske ved det?? altså at man valgte at sove sammen med sine børn? siden du mener man skal passe på det?

Anmeld

11. februar 2010

DKA

Dumt er måske et forkert ord, det er hyggeligt og dejligt for os alle at hun ligger i sengen nu - var bare bange for at det blev meget svært at flytte hende over i hendes egen seng engang.. - Men kan jo se at mange af jer har gjort det uden problemer

- Mener at hun skal lære at falde i søvn i sin egen seng når hun bliver ældre, så kan hun jo komme ind til os hvis hun vågner --> Eva,  Selvom det lyder mega hyggeligt med samsovning - tror ikke min mand er helt med på den idé i længden.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.