Eva skriver:
Altså den med voksentid den kan jeg slet ikke forstå...men nu har jeg så heller aldrig været så kedelig at jeg kun havde sex i sengen...
Jeg synes bestemt man skal gøre som man ønsker, men at påstå at børn sover sammen med hinanden eller i samme rum som forældre det er vel det samme som hvis jeg påstod du satte dit behov frem for dine børns ved ikke at have dem ved dg om natten.
Jeg mener ikke tingene er sort hvide og jeg ved at mine børn og jeg sover i samme rum fordi det er super hyggeligt (og nej, det er ikke fordi jeg er enlig de gør det, sådan sov vi også før og ja, sådan sover de hos deres far også..tror faktisk at de alle tre sover under samme dyne dernede..
).....og ikke andet...skulle jeg dække mit behov, så ville det da være nemmere og bedre at have min seng for mig selv..
men nu har jeg jo fået børn og dermed valgt at hele verden ikke kun handler om mig.
Hilsen Eva.
Jamen, fedt for dig at du ikke kun dyrker sex i sengen, men for mig er "voksentid" ikke kun at knalde.. Det er lige så meget det at vi kan ligge og holde om hinanden og snakke og nusse.. For ja, sex kan da sagtens foregå andre steder..
Og fordi jeg mener at min kæreste og jeg også har brug for "alenetid", så mener du at min verden kun handler om mig? Hmm.. 
Næh nej, jeg ser på min søns behov - og det er at få en ordentlig nattesøvn.. Og det får han ikke når vi alle tre skal sove i samme seng.. Derfor sover han i sin egen seng - og det har vi det godt med..
At dine børn og du synes at det er skønt at sove sammen, er da bare fint.. Men jeg tror bare ikke på at det er det bedste for børnene! (Eller rettere for MIN søn)! En ting er hvad der er hyggeligt - noget andet er hvad der er sundt! Og JEG mener ikke at det er sundt for en 15 årig dreng at sove hos mor og far..
Anmeld