At sove ved mor og far :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Enayia

Nu har jeg lige læst hele debatten Jeg har et spørgsmål. Jeg har termin næste månede og har ikke tænkt så meget igen over om den lille skal putte sammen med os. Men nogle sagde det var farligt at have sit lille barn sovende imellem sig fordi man kan komme til at mase det? hvad er jeres erfaringer med det? Hvornår kan man putte med bebsen og er det virkelig farligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Nu har jeg lige læst hele debatten Jeg har et spørgsmål. Jeg har termin næste månede og har ikke tænkt så meget igen over om den lille skal putte sammen med os. Men nogle sagde det var farligt at have sit lille barn sovende imellem sig fordi man kan komme til at mase det? hvad er jeres erfaringer med det? Hvornår kan man putte med bebsen og er det virkelig farligt

Stil liften i midten...så er baby tæt på, kan høre Jer og du kan have en hånd derned, men du skal ikke være bange for at den lille bliver for varm(risiko vuggedød) sådan har vi altid gjort og så ellers en seng som er åben i den side der står helt op at dobbeltsengen..

Knus

Anmeld

13. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

Stil liften i midten...så er baby tæt på, kan høre Jer og du kan have en hånd derned, men du skal ikke være bange for at den lille bliver for varm(risiko vuggedød) sådan har vi altid gjort og så ellers en seng som er åben i den side der står helt op at dobbeltsengen..

Knus

Uhh ved ikke om jeg spørger dumt, men mener du stille liften i evt babysengen ved siden af ? eller hvordan ? Jeg er total uerfaren

Anmeld

13. februar 2010

FruPudderkvast

Enayia skriver:

Vi fik at vide på hospitalet at man IKKE skal have sin baby sovende i sengen pga. risikoen for vuggedød! Og især ikke imellem mor og far.. Det bliver varmt og babyen kan ikke komme af med varmen! Og så er der jo også en risiko for at en af jer kommer til at mase barnet, eller i søvne komme til at ligge en hovedpude over babyen eller lignende..

Så mit råd er - hellere stille liften ved siden af sengen!

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Uhh ved ikke om jeg spørger dumt, men mener du stille liften i evt babysengen ved siden af ? eller hvordan ? Jeg er total uerfaren

I starten sov mine i deres lift da den er så lille og tryg og ja, så havde jeg bare liften over i sengen, da jeg syntes det var nemmest og de sov bedst der...

Anmeld

13. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

I starten sov mine i deres lift da den er så lille og tryg og ja, så havde jeg bare liften over i sengen, da jeg syntes det var nemmest og de sov bedst der...

Okay, tusind tak for svaret

Anmeld

13. februar 2010

Enayia

~131209~ skriver:

Vi fik at vide på hospitalet at man IKKE skal have sin baby sovende i sengen pga. risikoen for vuggedød! Og især ikke imellem mor og far.. Det bliver varmt og babyen kan ikke komme af med varmen! Og så er der jo også en risiko for at en af jer kommer til at mase barnet, eller i søvne komme til at ligge en hovedpude over babyen eller lignende..

Så mit råd er - hellere stille liften ved siden af sengen!

Ja det lyder meget logisk Tak for svar

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Okay, tusind tak for svaret

Så lidt.. men er helt sikker på I finder den bedste måde for Jer..

Anmeld

13. februar 2010

Enayia

Eva skriver:

Så lidt.. men er helt sikker på I finder den bedste måde for Jer..

Ja du har nok ret, vil bare så gerne gøre det "rigtige" og bedste, men ved ikke helt hvad det er endnu

Anmeld

13. februar 2010

Honningblomst

Enayia skriver:

Ja du har nok ret, vil bare så gerne gøre det "rigtige" og bedste, men ved ikke helt hvad det er endnu

Det rigtige og det bedste, det er det som du føler er bedst...man skal aldrig lade sit barn græde, gå fra dem før man føler det er rigtigt, lade dem sove bestemte steder osv osv...bare fordi nogen siger det er sådan man gør...hvis du føler det er forkert, så er det forkert..det er jeg overbevist om..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.