At sove ved mor og far :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
44 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

DKA

Er der nogle af jer, der ligesom os, har haft jeres børn i sengen? Vores datter på snart syv uger har sovet sammen med os siden hun blev født....

Vil egentligt bare høre om der er nogen der har erfaringer med hvordan de kommer over i deres egen seng, og om vi er de eneste der har været så dumme at give hende den vane??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

kiroo

Amalie2010 skriver:

Er der nogle af jer, der ligesom os, har haft jeres børn i sengen? Vores datter på snart syv uger har sovet sammen med os siden hun blev født....

Vil egentligt bare høre om der er nogen der har erfaringer med hvordan de kommer over i deres egen seng, og om vi er de eneste der har været så dumme at give hende den vane??

min datter er nu fire mdr.og sover stadig lidt i sin egen seng, hun bliver puttede i sin seng og såvågner hun som regl når jeg går i seng så får hun lidt mm og bliver puttede igen, men når hun vågner flere gange om natten er det tit at hun kommer op i mors seng.. i dag tager vi en ny drejning og rykker hendes seng ind i etandet værelse, så kan jeg kæmpe med at hun kan sove i sin egen seng. uden at vække farhvertime, når han jo skal tidligt op..

den store sov i min seng til hun var et år. og der blevhun rykket op i sin egen seng på sit eget værelse uden problemer overehovedet. og hun elsker sin seng og sover stort set aldrig hos os, hun går altid ind i sin seng igen..

Anmeld

11. februar 2010

Clement09

Jeg er nok os 'dum' men min datter på 9 måneder sover nogle gange ved mig.. ved godt det er en mega dum ide og gør.. så i er ikke de eneste.. selvom min datter er noget ældre end din hehe

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

Hvad dumt er der ved at have dem i sengen...? jeg synes det er en super måde og i min verden den bedste måde..

Vi samsover herhjemme og mine unger er 12år, 7år og 4år... du må ikke lade være med at gøre noget rart og godt for dine børn bare fordi du frygter den dag de ikke skal mere... giv barnet alt det gode og lad være med at frygte når tingene ændres

Knus Eva...

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

Clement09 skriver:

Jeg er nok os 'dum' men min datter på 9 måneder sover nogle gange ved mig.. ved godt det er en mega dum ide og gør.. så i er ikke de eneste.. selvom min datter er noget ældre end din hehe

Hvori mener du det dumme er?

Anmeld

11. februar 2010

Clement09

Mener bare at det dumt og vænne dem til at putte ved mor,, men jeg er os ligeglad med at det er 'dumt' eller hva nu man siger.. Min datter sover ved mig i sengen nogle gange.. og jeg ELSKER det det er det dejligste...

Anmeld

11. februar 2010

Honningblomst

Clement09 skriver:

Mener bare at det dumt og vænne dem til at putte ved mor,, men jeg er os ligeglad med at det er 'dumt' eller hva nu man siger.. Min datter sover ved mig i sengen nogle gange.. og jeg ELSKER det det er det dejligste...

Men hvad er det dumme i det...? I kan lide det og hun kan lide det, alle er glade og trygge....så er det da alt andet end dumt, ikke....

Anmeld

11. februar 2010

Clement09

Eva skriver:

Men hvad er det dumme i det...? I kan lide det og hun kan lide det, alle er glade og trygge....så er det da alt andet end dumt, ikke....

Jo helt bestemt ..

Anmeld

11. februar 2010

frk Jensen

Marcus falder også i søvn i hans egen seng, men kommer ALTID ind til mig i løbet af natten..

Det er mega hyggeligt, og kan gode lide at give ham den tryghed der er når vi putter sammen.

Men, hos os er det også kun ham og mig

Anmeld

11. februar 2010

Mutti2

Halløjsa

Min datter sov hos mig fra nyfødt indtil hun var omkring de 10 mdr!! Og det gav INGEN problemer at få hende tilbage i sin egen seng!!

Da hun var 12 mdr tog jeg tremmerne af hendes seng (kunne laves om til en junior seng), og efterfølgende kommer hun til tider listende ind, og putter sig hos mig

Jeg ville ikke være nervøs

Held og lykke

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.