Hvornår stoppede du med at amme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

SaNiNa

Nicklas var lidt over 6 måneder da han ikke gad ammes mere, og han får heller ikke flaske. men drikker af kop. når ha bliver puttet får han ikke noget før han vågner igen om morgnen ved en 6-7 tiden og er sulten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Mca<3

Alexander er 10 1/2 måned og bliver ammet morgen og aften ,, Det ser jeg ingen problemer i og ved ikke hvornår jeg stopper

Anmeld

11. februar 2010

BinaMor

jeg ammede i 20 måneder.

fordi det er det sundste for barnet (who anbefaler 2 år) og fordi gabriella havde det nært. ingen sut eller flaske. kun bm.

stoppede da jeg blev gravid og fik ømme bryster. ellers ku jeg godt have forsat 

Anmeld

11. februar 2010

Pige2009

Laura bliver 4 mdr. den 25-2, men jeg har tænkt at jeg vil amme hende fuldt ud til hun er omkring 6 mdr. Der vil jeg så begynde at give hende små smagsprøver på majs- og hirsegrød jeg selv laver. Det er jo langt det bedste at amme, så det vil jeg gerne blive ved med så længe som muligt

K.h. Linda

Anmeld

11. februar 2010

LinLin

6 mdr - da han fik sin første tand! Havde haft problemer med amningen de første 7 uger (!) pga åbne sår, så det skulle jeg bare ikke risikere igen!!!

Anmeld

11. februar 2010

Musse1978

Jeg ammede til min søn var 18 mdr gammel;-)

Fordi det var en dejlig oplevelse for mig og barn - og fordi jeg ku1 Havde meget mælk og i det hele taget en utrolig god ammeperiode....

Hilsen Lisa

Anmeld

11. februar 2010

stoffermus

Jeg ammede desværre kun min søn til han var 3mrd. men jeg havde ikke nok næring i mælken til ham.

Han fik også kun flaske meget kort(1 mrd) før han begyndte så småt på alm. mad. fordi han skreg og skreg da flaske heller ikke var nok.

Måtte vende det 100 gange med sundhedsplejesken fordi han skulle igang så tidligt med mad. hihi han var bare en sulten en

og det er ikke gået af han endu smiler

Anmeld

11. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg håber jeg kan amme mit barn fuldt i 4 mdr. så trappe ned og give lidt grød - men stadig amme og så stoppe helt når han er 6 mdr., når han må få flere forskellige ting

Jeg tror jeg synes det er hyggeligt - derfor til 4 mdr. men vil også have han får grød når han er de 4 mdr og 6 mdr.

Jeg vil stoppe når han er 6 mdr. fordi i mit hoved er han en stor dreng der Men vil så få, enten MME eller MM i flaske, ved siden af grøden og maden... 

Sabrina 37+1

Anmeld

11. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idun var 3½ år. De sidste 1½ år, var det dog på MEGET lavt blus, men en tår stort set hver dag.

Anmeld

12. februar 2010

Mathilde

Celina er knap 7mdr og jeg ammer hende næsten fuldt ud.. Hun er i dp 4 dage i ugen i 3-5timer så der får hun nogle gange mme og ellers malker jeg ud til hende..

Hun vil ikke have grød og mos, men smager lidt på noget rugbrød med leverpostej..

Jeg har ikke sat en grænse. Jeg satser på at Celina selv siger fra når hun ikke gider mere. Jeg elsker nærheden og kontakten ved at amme! men det er lidt svært når vi er ude, for hun skal have HELT ro når hun skal spise. Ellers kan hun ikke koncentrere sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.