jeg ammede første gang til hun var 1½ år. min grænse gik også ved et år, men min datter var også mælkedranker, hun fik dog grød fra hun var 4 mdr. og efter 7 mdr. var det for det meste kun når hun skulle sove eller hvis hun vågnet om natten.. lige før hun blev et år og jeg var lige ved at trappe ned. blev hun syg med maven og ville ikke have andet end bryst. og da jeg havde Rigtig meget mælk, til hele opgangen, syntes lægerne at jeg skulle give hende det hun ville have. og da jeg så skulle stoppe have jeg stadig vildt meget mælk, og så fik jeg to piller af lægen til 170kr. som skulle stoppe mælken. hvilket nok også var tilfældet, men det gør også at der kommer noget i mælken som de ikke må få.. så syntes depiller var lidt fup. så kun jeg jo bare selv taget en kold tyrker.
her anden gang er min datter nu 4mdr. og jeg ammer stadig, men hun får mme oggrød ved siden af, og i dag skal vi prøve noget nyt, så hun ikke vågner 5 gange om natten, tror ikke min mælk mætter nok.. så regner med der ikke gå så længe før det er slut, syntes heller ikke det er så hyggeligt. hun er for urolig.
kitt med keshia på 5 år ogkeira på 4 mdr.
Anmeld