Vægttab efter fødsel - prøver lige at spørge her også :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Eva skriver:

Kan godt forstå dig...jeg tog på af at amme...og jeg havde simpelthen ikke energi til at tabe mig før drengene var over 6 mdr. Så giv det lidt tid, så tror jeg du finder gejsten og ikke mindst, sørg for en god nattesøvn, for er man træt, så er det næsten umuligt at tabe sig... og så husk at det er kosten der gør forskellen og ikke motionen

Knus..

Ih altså...

Jeg prøved også at starte op igen da han var omkring 5 ½ mdr, men nåed det heller ikke den gang, da han var 6 mdr og 1 dag - var vi atter tilbage på børne afd.

Ved at mad betyder meget, prøver ihærdigt - men lever som regl af et måltid om dagen. Vi kører i en 9 ugers vagtplan og kun 2 af ugerne har samme mødetid, ellers er de spredt ud over døgnet. Så har svært ved at sige at jeg hver dag vil træne og spise normalt.

Frederic er så også ret kvik og ser når min tallerken er tom, han siger: mor, allerken tom. Og han tager ikke mere før jeg også har læsset mere på min...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

Ih altså...

Jeg prøved også at starte op igen da han var omkring 5 ½ mdr, men nåed det heller ikke den gang, da han var 6 mdr og 1 dag - var vi atter tilbage på børne afd.

Ved at mad betyder meget, prøver ihærdigt - men lever som regl af et måltid om dagen. Vi kører i en 9 ugers vagtplan og kun 2 af ugerne har samme mødetid, ellers er de spredt ud over døgnet. Så har svært ved at sige at jeg hver dag vil træne og spise normalt.

Frederic er så også ret kvik og ser når min tallerken er tom, han siger: mor, allerken tom. Og han tager ikke mere før jeg også har læsset mere på min...

Åh, det er da også hårdt med de arbejdstider så, kan du ikke smørre nogle små madpakker og så spise hver 3. time...for det er det der skal til, det er jeg sikker på..ellers ødelægger du jo bare din forbrænding...

Knus..

Anmeld

7. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Eva skriver:

Åh, det er da også hårdt med de arbejdstider så, kan du ikke smørre nogle små madpakker og så spise hver 3. time...for det er det der skal til, det er jeg sikker på..ellers ødelægger du jo bare din forbrænding...

Knus..

Det ved jeg, syntes bare det er svært at finde tid - vægter mere tid sammen med prinsen, end at sørge for mig selv...

I denne uge er det 15.00-04.00, men sygmeldt fra på onsdag. Tænkte så yes man... Styrketræning med arm i gips - ingen hindring. Men dp har så lige ferie i uge 6-7, så har ham hjemme...

Ved at der skal flere små måltider til, for at sætte forbrændingen igang og holde den ved lige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.