Vægttab efter fødsel - prøver lige at spørge her også :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

baby2010

Macaab skriver:

Her er en knap så succesrig historie 

1. gang stoppede jeg med at veje mig, da vægten sagde 30+... Og han blev endda født 4 uger før termin

Jeg tabte sådan ca 4-5 kilo ved fødslen og resten satte sig vist bare fast da jeg manglede at smide omkring 25 kg...

2. gang tog jeg omkring 12 kg på, men de røg af i løbet af fødslen og den første tid...

inden jeg blev gravid igen, tabte jeg 12 kg ved meget træning, og da jeg stoppede med at løbe røg 2 kilo på igen, men det fandt sit faste leje ved et vægttab på 10 kg.

Nu er jeg halvvejs med nr. tre og har taget 3 kg på. Håber jeg kan holde det under 8 kg, men jeg tvivler...

Og når bebs kommer til verden, så er det på med løbeskoene igen. Og min første barsel om sommeren skal bruges på lange gåture med barnevognen og med de store på cyklerne...

Det er flot at du kæmper - og tak fordi du deler din historie.

Når der er så mange kvinder som bare smider kiloene efter fødslen, så kan man jo hurtigt se amning som en sovepude - og det er nok faren! Jeg har altid KÆMPET for at tabe mig, så jeg regner med, at det bliver svært for mig, da jeg allerede har tager 15 kilo på ialt 4 uger før termin... Jeg er garanteret en af dem som kun lige taber 3 kilo ved fødslen og så sidder resten fast...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

baby2010 skriver:

Det er flot at du kæmper - og tak fordi du deler din historie.

Når der er så mange kvinder som bare smider kiloene efter fødslen, så kan man jo hurtigt se amning som en sovepude - og det er nok faren! Jeg har altid KÆMPET for at tabe mig, så jeg regner med, at det bliver svært for mig, da jeg allerede har tager 15 kilo på ialt 4 uger før termin... Jeg er garanteret en af dem som kun lige taber 3 kilo ved fødslen og så sidder resten fast...

Jeg er så sådan en, der slet ikke kan komme af med resten ....

Da jeg blev gravid var jeg 179 og 60 kg. (1.billed)

På selve pks dagen sagde vægten + 18 kg (2.billed)

Jeg mangler stadig 12 dumme kg og en omgang opstramning, kan slet ikke få de dumme mavemuskler med igen. Det er over 17 mdr siden og gør skisme stadig ondt når jeg nyser mm.

Men skal igang med at flytte ind i fitness center igen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2010

baby2010

Frederic's moar skriver:

Jeg er så sådan en, der slet ikke kan komme af med resten ....

Da jeg blev gravid var jeg 179 og 60 kg. (1.billed)

På selve pks dagen sagde vægten + 18 kg (2.billed)

Jeg mangler stadig 12 dumme kg og en omgang opstramning, kan slet ikke få de dumme mavemuskler med igen. Det er over 17 mdr siden og gør skisme stadig ondt når jeg nyser mm.

Men skal igang med at flytte ind i fitness center igen...

Ej hvor vildt! Jeg synes du ser super godt ud på begge billeder... Men det må jo være svært, at ens krop har ændret sig så meget. Når du er så høj og før kun vejede 60 kg., så kan jeg se, at du har ligget lige på kanten til at være undervægtig, så måske synes din krop bare, at det er lækkert at have lidt sul på til en regnvejrsdag 

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Jeg har taget en del på med alle tre.

Nr. 1 startvægt 78kg, 103kg før fødsel, dagen efter fødsel 85 kg og da jeg var færdig med at amme ham som 10 mdr, gammel vejede jeg 87kg og tabte mig til 67kg.

Nr.2 startvægt 80kg, 96kg før fødsel dagen efter fødsel 90kg og da jeg var færdig med at amme efter 5 mdr, var vægten stadig 90 kg og jeg tabte mig så 30 kg.

Nr. 3 var startvægt 64kg og tog på til 100kg, tabte mig kun 5 kg ved fødslen og da jeg ikke ammede mere efter 6 mdr. lå jeg på 90 kilo og tabte mig 30 kilo og den vægt har jeg holdt.

Knus Eva...

Anmeld

7. februar 2010

baby2010 skriver:

Ej hvor vildt! Jeg synes du ser super godt ud på begge billeder... Men det må jo være svært, at ens krop har ændret sig så meget. Når du er så høj og før kun vejede 60 kg., så kan jeg se, at du har ligget lige på kanten til at være undervægtig, så måske synes din krop bare, at det er lækkert at have lidt sul på til en regnvejrsdag 

tak.. Syntes selv min mave sad lige som den skulle. Ih du ligner en der bare har slugt en fodbold... Selv fremmed kom hen...

De lyserøde shorts på 1 billed, kan jeg kun få på op til midt på lårene...

Havde lige inden en høj muskelmasse og en fedt % 12. Kunne ligge alle ned i arm, spille med bryst og rygmusklerne - pyh det er lang tid siden...

Ja de 60 kg havde jeg vejet siden folkeskolen, og mange har sagt; du er for tynd. Men havde det nu meget godt.. At min normal vægt skulle ligge på 72 osv. En del har efterfølgende forsigtig sagt at det klær mig med mere kvindelige former og mere sul i ansigt.

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

tak.. Syntes selv min mave sad lige som den skulle. Ih du ligner en der bare har slugt en fodbold... Selv fremmed kom hen...

De lyserøde shorts på 1 billed, kan jeg kun få på op til midt på lårene...

Havde lige inden en høj muskelmasse og en fedt % 12. Kunne ligge alle ned i arm, spille med bryst og rygmusklerne - pyh det er lang tid siden...

Ja de 60 kg havde jeg vejet siden folkeskolen, og mange har sagt; du er for tynd. Men havde det nu meget godt.. At min normal vægt skulle ligge på 72 osv. En del har efterfølgende forsigtig sagt at det klær mig med mere kvindelige former og mere sul i ansigt.

Mange ændrer jo form og fedtfordeling efter sådan en graviditet og jeg er sikker på du ser skøn ud nu, for på det billede af dig inden er du da så tynd at der ikke er meget facon... har du ikke et billede af dig nu? Så får du en ærlig mening..

Knus..

Anmeld

7. februar 2010

Eva skriver:

Mange ændrer jo form og fedtfordeling efter sådan en graviditet og jeg er sikker på du ser skøn ud nu, for på det billede af dig inden er du da så tynd at der ikke er meget facon... har du ikke et billede af dig nu? Så får du en ærlig mening..

Knus..

Har det så med at skære mig væk, ifald nogle er så heldige at tage et billed af mig....

Hadder hvordan jeg stadig ser ud, så gemmer mig i tøj...

Men har da fundet et fra sep 09, på frederic's 1 års fødselsdag - i en mappe af de billeder der ikke er blevet skåret fra sidste år. Ved godt det ikke er af hele krop, men ellers har jeg kun billeder af Frederic og jeg, hvor kun mit ansigt er med...

Er lige ved at fortælle om det mad han kan vælge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2010

Dansker i England

Jeg tog 20 kg på under min graviditet (men havde en del ekstra sul inden) og efter 4 uger havde jeg tabt 18 kg. Nu hvor der er gået 5 måneder har jeg tabt næsten 30 kg. Jeg sørger for at spise sundt (det meste af tiden) og motionere hver dag.

Anmeld

7. februar 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

Har det så med at skære mig væk, ifald nogle er så heldige at tage et billed af mig....

Men har da fundet et fra sep 09, på frederic's 1 års fødselsdag - i en mappe af de billeder der ikke er blevet skåret fra sidste år. Ved godt det ikke er af hele krop, men ellers har jeg kun billeder af Frederic og jeg, hvor kun mit ansigt er med...

Kender det godt og lige meget hvad andre siger så ændrer det bare ikke på hvad man selv synes...jeg er ved at gå amok over de her tre kilo som jeg mener jeg er for stor...men altså, vi har jo kun en vej og det er at smide de dumme kilo.

Jeg synes nu altså du ser smuk og slank ud..

Knus.

Anmeld

7. februar 2010

baby2010

Frederic's moar skriver:

Ej du ser da pisse godt ud! Og sikke en nuttet dreng!

Tror du skal arbejde lidt på din kropsopfattelse, for jeg er altså overbevist om, at det må klæde dig lidt bedre med sul på, end uden... Men det er jo bare en smagssag... Jeg ville fx gøre ALT for at komme ned på 70 kg. igen (vejede 80 inden graviditet og var rigtig ked af det...)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.