Vægttab efter fødsel - prøver lige at spørge her også :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Chalala85

baby2010 skriver:

Hvad mener du med "normal facon"? Det er ellers flot, at du kun tog 9 kg. på - bare det var mig "suk" 

hehe normal facon på den måde af selvom jeg var på min normal vægt igen så var min krop "deform" ved ik om det var fordi jeg havde haft vand i kroppen. Men jeg havde ikke den der flotte talje osv og der gik 1 år før jeg kunne genoptage mit andet jo så jeg kunne passe tøjet ordenligt. Så var der også lige en mave der skulle strammes op efter en god udspiling

Det kan godt være det kun var 9 kg men det lignede 30 hehe alt det vand kom i 7.månede og puha jeg blev opblæst at se på.

Jeg synes ellers du ser rigtig smuk gravid ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Honningblomst

baby2010 skriver:

Ja, det er nok svært at slippe sin "tykkepige" identitet helt - undskyld kunne ikke lige komme på et bedre ord. Jeg kan ikke se, at du har nogen album??

Ja, det er meget svært...virkelig og så træls for så bliver man jo aldrig tilfreds...så skulle du kunne se mine album..koden er : Eva

Knus..

Anmeld

7. februar 2010

baby2010

Dansker i England skriver:

Jeg tog 20 kg på under min graviditet (men havde en del ekstra sul inden) og efter 4 uger havde jeg tabt 18 kg. Nu hvor der er gået 5 måneder har jeg tabt næsten 30 kg. Jeg sørger for at spise sundt (det meste af tiden) og motionere hver dag.

Jeg håber SÅ meget at det bliver min historie... Jeg vil også gerne tabe 30 kilo ialt... 

Anmeld

7. februar 2010

baby2010

Chalala85 skriver:

hehe normal facon på den måde af selvom jeg var på min normal vægt igen så var min krop "deform" ved ik om det var fordi jeg havde haft vand i kroppen. Men jeg havde ikke den der flotte talje osv og der gik 1 år før jeg kunne genoptage mit andet jo så jeg kunne passe tøjet ordenligt. Så var der også lige en mave der skulle strammes op efter en god udspiling

Det kan godt være det kun var 9 kg men det lignede 30 hehe alt det vand kom i 7.månede og puha jeg blev opblæst at se på.

Jeg synes ellers du ser rigtig smuk gravid ud

tark du er da en skat - jeg synes bare det er svært at være så stor, vejer omkring 94 kg. Det havde jeg ALDRIG troet at jeg skulle! Jeg troede virkelig, at bare jeg passede lidt på, ville jeg kunne holde vægtforøgelsen på omkring 6-8 kg., men nix, det er desværre ikke lykkes...

Men dejligt at du trods alt ligner dig selv igen nu - selvom det tog lidt tid 

Anmeld

7. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

baby2010 skriver:

Ej du ser da pisse godt ud! Og sikke en nuttet dreng!

Tror du skal arbejde lidt på din kropsopfattelse, for jeg er altså overbevist om, at det må klæde dig lidt bedre med sul på, end uden... Men det er jo bare en smagssag... Jeg ville fx gøre ALT for at komme ned på 70 kg. igen (vejede 80 inden graviditet og var rigtig ked af det...)

Tak... han er helt klart den smukkeste af os herhjemme...

Tror heller ikke jeg nogen sinde kommer ned på 60 kg igen, men halvvejs og en kæmpe opstrammer - så bliver jeg tilfreds.

Min mand sagde på et tidspunkt, nu stopper du altså at træne de brystmuskler, du har jo ingen bryster mere - kunne svømme i en 75A......

Anmeld

7. februar 2010

Dansker i England

baby2010 skriver:

Jeg håber SÅ meget at det bliver min historie... Jeg vil også gerne tabe 30 kilo ialt... 

Men jeg er desværre ikke færdig med at tage mig endnu - har stadig 20 kg tilbage

Anmeld

7. februar 2010

Lise

Jeg tog knap 20 kg på under første graviditet - startede på omkring 50 kg og sluttede på ca 70 (er sølle 159 cm "høj"). En uge efter fødslen havde jeg smidt de 13 kg. Efter seks mdr tror jeg der var røget 2 kg mere... og så har jeg kæmpet for at komme af med de sidste - og så blev jeg gravid igen, og nu vejer jeg ca 70 igen...

Jeg tabte mig på ingen måde af at amme - men holdt måske også lidt for meget af at mødes med veninder til brunch, mødregruppe med kaffe og boller etc... håber jeg kan være dygtigere denne gang, så jeg kan komme på 50-52 kg igen.

Anmeld

7. februar 2010

Chalala85

baby2010 skriver:

tark du er da en skat - jeg synes bare det er svært at være så stor, vejer omkring 94 kg. Det havde jeg ALDRIG troet at jeg skulle! Jeg troede virkelig, at bare jeg passede lidt på, ville jeg kunne holde vægtforøgelsen på omkring 6-8 kg., men nix, det er desværre ikke lykkes...

Men dejligt at du trods alt ligner dig selv igen nu - selvom det tog lidt tid 

så bær du satme 94 kg enormt flot vil jeg da lige sige WOW

Du skal huske at man er ikke herre over hvor meget man tager på, ligemeget om man motinere og spiser grønt så er kroppen i en helt anden verden under en graviditet. Og det vigtigste er den lille har det dejlig, når den så er kommet til verden så benyt dig af alle de gode ting der er som mor/barn fitness osv

Tro mig, du skal nok føle dig rigtig lækker igen selvom det er svært når man bliver stor under sin graviditet

Anmeld

7. februar 2010

Muffinmus

hmm, kan jeg sgi da ikke lige huske præcist.

Men here goes.

Første graviditet + 25 kg.

Efter 1 uge + 15 kg.

Efter 10 mdr + 3 kg og efter 12 mdr + 2 kg.

Anden graviditet:+ 17 kg ca.

lige efter fødslen tabte jeg mig sgu kun 1,5 kg

Efter 6 mdr + 8 kg

efter 11 mdr + 2,5

Dvs at jeg efter 2 børn og et rygestop mangler i alt 4,5 kg for at være nede på startvægt. Men tror faktisk aldrig jeg kommer ned på 55 kg igen, må vist nøjes med måske 57 kg..men det er også ok:-)

Anmeld

7. februar 2010

Tina2

baby2010 skriver:

Jeg tror også det psykiske spiller meget ind... Nogle spiser jo mere, når de er stressede (mig), mens det er modsat med andre. Jeg har vist ikke ret meget vand i kroppen - men jeg kan ikke passe mine ringe og mit ur. Synes det er svært at vurdere... Hvordan ved man om man har meget vand i kroppen? 

Det kan man mærke!!! i 30'er ugerne begge gange lå jeg tit ½ time om natten og tog mig sammen til at stå op og tisse, for det var som at træde ned på nåle, når jeg satte fødderne i gulvet

Trykker man en finger hårdt ind i underbenene og fjerner den hurtigt igen vil der stadig være "hul" der hvor man trykkede nogle sekunder efter, hvis man har vand i kroppen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.