- skriver:
Altid unge, rimelige nye forældre der opretter sådanne indlæg...
Men jo, livserfaring giver meget, giver noget naturlig ro.
Syntes ikke man kan sige unge er bedre mødre eller ældre er bedre..
Det op til den enkelte mor, ung som gammel...
Jeg er selv 25 år g har 3 år. Og har da også altid givet mine børn alt, men med alderen (trods jeg endnu ikke er gammel
) hviler jeg mere i mig selv.
Har aldrig tvivlet på mine evner som mor eller haft behovet for at feste osv så ikke derfor - tror bare der kommer en naturlig ro med årene...
Ja, jeg er ung og rimelig ny mor.. Men derfor føler jeg mig også "ramt" af nogle menneskers udtalelser om at unge mødre ikke magter opgaven lige så godt som gamle!
Jeg hviler i mig selv og jeg hviler i rollen som mor!
Og jeg tvivler bestemt heller ikke på mine evner som mor på trods af mine kun 20 år..
Og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvordan behovet for at feste og det at være en god mor hænger sammen?
Jeg har ikke et behov for at feste HVER weekend, men jeg har en lyst og et behov for at hygge mig med mine venner engang imellem.. Synes bare at det er sjovt at hver gang der snakkes om unge mødre, så skal lysten til at drikke sig fuld engang imellem og lysten til at feste bringes op?
Er det da mere ok at en "gammel" mor har et behov for at feste (med eller uden alkohol) end en ung?
Ja, undskyld mig.. Men kan bare ikke se sammenhængen!
Anmeld