æææh...hmmmm....jae...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

KWL

Tjuhl skriver:

prøv lige at se her hvad vi har lavet:

YES!!!!!! For pokker da Trine. Jeg tudede som en tosse da Rikke skrev til mig. Thomas blev helt mærkelig og spurgte hvad der skete... Jeg kunne nok ikke være mere glad lige nu.

HURRA HURRA HURRA

År 2010 er bare det fedeste år!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Sabina & Simone

Ej Trine for pokker da...

Du har lige reddet min dag... Har haft en møgdag på arbejde og så kommer man hjem og læser det her... Kom sq til at tude... Og er ikke lige en der vræler ret tit... Men det her er bare for fantastisk...

Er så glad på jeres vegne... Og SÅ FEDT at I kunne selv... Nu glæder vi os bare til at følge bebsen de næste 8 mdr med en masse mave og scanningsbilleder...

Kæmpe Knus til dig og Søren...

Kram fra Sabina -som er total misundelig på alle jer gravide... Og Simone som nyder at være enebarn lidt endnu...

Anmeld

6. februar 2010

NaFe

woooooooooooooooow.....kuldegysninger jeg lige fik da jeg læse det.....så stort tillykke altså..det bare for vildt....for skønt....for dejligt.....

Anmeld

6. februar 2010

Dictes mor

Ihhhhhhh!!!!! Nej nej nej, nu stortuder jeg jo, og jeg får gæster ind af døren lige om lidt og Per fatter slet ikke, hvad der sker.

Min kære dejlige og fantastiske Trine, det er da det allermest fantastiske jeg har hørt. Gud hvor er jeg lykkelig på dine vejne! (Nu har jeg ikke læst hele tråden) men min søde, hvornår fandt du ud af det? Er det inseminering eller au naturel? Det er jo selvfølgelig ligegyldigt, men hold da helt op, jeg har helt lyst til at råde og skrige det til verdenen... I får verdens bedste troldeunge...

Anmeld

6. februar 2010

Dictes mor

Jules skriver:

Ja det er bare så skønt Så gik mit nytårsønske i opfyldelse

Nu er en dag der startede rigtig øv blevet super god

Det var også mit nytårsønske

Anmeld

6. februar 2010

MORJESPERSEN

TILLYKKE

Hvor er det bare sådan en god nyhed at se som det første i dag da jeg åbnede for baby.dk, jeg kan slet ikke beskrive med ord hvor glad jeg er på jeres vejne og hvor meget i fortjener det, det er så dejligt at læse at lykken er på jeres side og om mindre end 9 mdr skal være forældre vildt!!!!!

Anmeld

6. februar 2010

oo

Majastina skriver:

Ihhhhhhh!!!!! Nej nej nej, nu stortuder jeg jo, og jeg får gæster ind af døren lige om lidt og Per fatter slet ikke, hvad der sker.

Min kære dejlige og fantastiske Trine, det er da det allermest fantastiske jeg har hørt. Gud hvor er jeg lykkelig på dine vejne! (Nu har jeg ikke læst hele tråden) men min søde, hvornår fandt du ud af det? Er det inseminering eller au naturel? Det er jo selvfølgelig ligegyldigt, men hold da helt op, jeg har helt lyst til at råde og skrige det til verdenen... I får verdens bedste troldeunge...

jeg fandt ud af det i morges og vi var bare total chokerede herhjemme! og den er helt hjemmelavet - helt uden hjælpemidler det er det mest syrede!!

Anmeld

6. februar 2010

oo

puha tusind tak allesammen! jeg er lige vågnet. jeg blev nødt til at lægge mig fordi jeg begyndte at blive svimmel af træthed...men så kan man ikke falde ordentlig i søvn, for man skal tisse hele tiden! og så har jeg haft sindssyg kvalme siden ved 2-tiden (og kom i tanker om, at det også var eftermiddagskvalme jeg havde sidste gang...føj!)

jeg har haft en alvorlig samtale med Lillen og vi er enige om, at vi VIL møde hinanden i virkeligheden, så nu hænger vi bare i begge to af alle kræfter

Søren var så sød ved frokostbordet. jeg spurgte om han var ude at skide over nyheden og så sagde han "nej, jeg har kontrol over situationen" - det er ret syret af Søren at sige sådan, men han går bare rundt med sådan et smil i øjnene hele tiden, jeg blir så stolt over at jeg endelig kunne få lov at fortælle at han skal være far

Anmeld

6. februar 2010

Vingummien

tillykke til jer

Hvoir er det bare stort, fik jo helt kulde gysninger da jeg fik det af vide i dag af Katrine. Er bare så dejligt for jer

Anmeld

6. februar 2010

anna-jonas

Trine...............ifølge min terminsberegner skal du føde d. 9 oktober. Hvis du er 5 + 0 i dag. Du må ha' haft sidste mens. første dag ca. nytårsaftens-dag............ikke??

Jeg har tænkt på dig mange gange i dag............er så fantastisk glad på jeres vegne. Ville ønske at jeg kunne gi' dig et stort knus IRL.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.