æææh...hmmmm....jae...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Vinker

Åååååh jeg STOR TUDER jo.......

Jeg får helt ondt i maven - er helt rundt på gulvet. Jamen jeg har lyst til at hoppe op og ned af glæde.

Trine for fanden.... Det er så STORT, så uvirkeligt og sååååå FANTASTISK

NU SKAL det sgu bare lykkes heeeeele vejen igennem. Jeg ber virkelig til Gud!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

oo

jeg tror lige det ramte mig med alle jeres beskeder, nu sidder jeg bare og synker og halvtuder

fårk hvor er det vildt! og vi har HELT SELV lavet den!! (og jeg drak mig fuldkommen i hegnet to dage i træk for fjorten dage siden da mine veninder var her)

jeg er 5+0 idag og jeg har fået at vide (tidligere) at klinikken vil scanne mig så tidligt som muligt ved graviditet pga vores tidligere forløb, så der går max fjorten dage og så ved vi om den er hvor den skal være. men jeg har ikke haft de vilde smerter jeg havde sidste gang. jeg har blødt for fjorten dage siden, men ikke menstruation, bare det jeg har haft siden sidste år...blødning mellem ægløsning og mens.

jeg fatter INGENTING!

for satan mand

Anmeld

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

JEG ER SÅ LYKKELIG, Trine. For fanden jeg sidder sgu stadig og TUDER.... For fanden, fyyyyyck Jubbiiii.

Jeg vidste fe-børnene nok skulle finde hjem.

Og for fanden Trine, hvor ville jeg gerne danse samme med jer nu.

fra mig til jer.

Anmeld

6. februar 2010

oo

Jules skriver:

Wauh wauh wauh Ihhhh hvor er jeg glad på jeres vegne! Håber alt går godt søde... Det har i virkelig fortjent!

jaaa! og nu kan vi følges, hip hip hurra!!

Anmeld

6. februar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

jeg tror lige det ramte mig med alle jeres beskeder, nu sidder jeg bare og synker og halvtuder

fårk hvor er det vildt! og vi har HELT SELV lavet den!! (og jeg drak mig fuldkommen i hegnet to dage i træk for fjorten dage siden da mine veninder var her)

jeg er 5+0 idag og jeg har fået at vide (tidligere) at klinikken vil scanne mig så tidligt som muligt ved graviditet pga vores tidligere forløb, så der går max fjorten dage og så ved vi om den er hvor den skal være. men jeg har ikke haft de vilde smerter jeg havde sidste gang. jeg har blødt for fjorten dage siden, men ikke menstruation, bare det jeg har haft siden sidste år...blødning mellem ægløsning og mens.

jeg fatter INGENTING!

for satan mand

Har lige sms'et til Kristine og Karina. Måtte bare fortælle dem det

Hvis der er nogen der har fortjent en lille baby - ovenikøbet home made, ja så er det skisme jer

Anmeld

6. februar 2010

Jules

Tjuhl skriver:

jaaa! og nu kan vi følges, hip hip hurra!!

Ja det er bare så skønt Så gik mit nytårsønske i opfyldelse :)

Nu er en dag der startede rigtig øv blevet super god :)

Anmeld

6. februar 2010

JustAnotherName

Jaaa, så sidder jeg sgu hér og piver en lille glædes-tåre på dine vegne.

HVOR ER DET STORT. HVOR ER DET RIGTIGT!!! MEGA STORT TILLYKKE.

Anmeld

6. februar 2010

anna-jonas

Jeg er sååååååå glad, at jeg kan danse rundt hele dagen................Trine, min skat.............DET ER UBETINGET ÅRETS BEDSTE NYHED.

Kys, knus og myzzzzz fra Mette

Anmeld

6. februar 2010

oo

Har lige sms'et til Kristine og Karina. Måtte bare fortælle dem det

Hvis der er nogen der har fortjent en lille baby - ovenikøbet home made, ja så er det skisme jer

FEDT! tak jeg har ikke særlig mange tlf numre til jer herinde

jeg ville have at I ved det FØR alle andre, derfor har jeg heller ikke skrevet noget inde på selve baby. og ingen ved noget, ikke familie eller venner eller noget, så sssccch!

min mor holder fødselsdag den 28. og så må vi jo skrive i kortet hvad hendes 49. år byder på

ih, det er bare sådan en ting der først føles virkelig når man fortæller det til nogen, ellers er det bare ligesom noget man leger. det er såååååå fedt at dele det med jer herinde!!

jeg er bare så lykkelig...og bange...og lykkelig...og rundtosset

Anmeld

6. februar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

FEDT! tak jeg har ikke særlig mange tlf numre til jer herinde

jeg ville have at I ved det FØR alle andre, derfor har jeg heller ikke skrevet noget inde på selve baby. og ingen ved noget, ikke familie eller venner eller noget, så sssccch!

min mor holder fødselsdag den 28. og så må vi jo skrive i kortet hvad hendes 49. år byder på

ih, det er bare sådan en ting der først føles virkelig når man fortæller det til noget, ellers er det bare ligesom noget man leger. det er såååååå fedt at dele det med jer herinde!!

jeg er bare så lykkelig...og bange...og lykkelig...og rundtosset

Karina har også skrevet tilbage. Hun er også heeelt rundt på gulvet, men viiiiildt glad

Er ret beæret over at vi er de første du fortæller det til  Og ja sådan en nyhed må man bare dele med nogen med det samme, men man er vel også bange for at råbe for højt for tidligt..... Så godt du har os 

Men min mavefornemmelse er bare så god - Jeg tror virkelig på at den er der. Det er NU det er NU!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.