Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna-jonas skriver: Trine...............ifølge min terminsberegner skal du føde d. 9 oktober. Hvis du er 5 + 0 i dag. Du må ha' haft sidste mens. første dag ca. nytårsaftens-dag............ikke?? Jeg har tænkt på dig mange gange i dag............er så fantastisk glad på jeres vegne. Ville ønske at jeg kunne gi' dig et stort knus IRL. Knus Mette
Trine...............ifølge min terminsberegner skal du føde d. 9 oktober. Hvis du er 5 + 0 i dag. Du må ha' haft sidste mens. første dag ca. nytårsaftens-dag............ikke??
Jeg har tænkt på dig mange gange i dag............er så fantastisk glad på jeres vegne. Ville ønske at jeg kunne gi' dig et stort knus IRL.
Knus Mette
det kan sagtens være jeg regner forkert...jeg havde sidste mens første dag den 4. januar og så er jeg 5+0 idag og så talte jeg 42 uger frem...men er 42 ikke også for meget?! aj, jeg er helt forvirret!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hørte den glade nyhed da jeg ankom til Romalt kl. 11!!!
Fik gåsehud helt op i håret!!! Hvor er det stort!
KÆMPE TILLYKKE!!!
jo Mette, jeg har jo regnet heeeelt forkert!! det blir den 11. oktober og ikke den 23. oktober og Carla har fødselsdag den 13. oktober
Tjuhl skriver: vi sidder bare og kan slet ikke fatte det mine ben føles som om de er udfyldt med gele og Søren sagde "ja August (katten), far skal lige have EN HEL spand kaffe!" jeg troede aldrig jeg ville kunne vække min mand helt surprise agtigt og sige jeg var gravid, det er sååååå underligt!! vi har lavet den helt selv jo
vi sidder bare og kan slet ikke fatte det mine ben føles som om de er udfyldt med gele og Søren sagde "ja August (katten), far skal lige have EN HEL spand kaffe!"
jeg troede aldrig jeg ville kunne vække min mand helt surprise agtigt og sige jeg var gravid, det er sååååå underligt!! vi har lavet den helt selv jo
Aaaaarrrrgggghhhh
JUBIIIIIIIIIIIII.
Skriger af glæde indeni.
Det skete jo fuldstændig som for os...
Hvor er det fantastisk....!!!!
KÆMPE STORT TILLYKKE TIL JER BEGGE!!!
Wohoooooo Trine for filan da hvor er jeg glad!!!! Tina skrev det til mig og jeg begyndte bare at hoppe og Casper spurgte om vi havde vundet i lotto
Jeg er nu meget overbevist om at pomponer VIRKER!!!!!! Jeg giver min veninde nogen (de har prøvet i 3,5år)= hun bliver gravid, Jeg sender nogle til dig=du bliver gravid! Hmmm.... hi hi Jeg må oprette en fertilitets-behandling ud fra det princip. Ha ha ha. KÆMPE KÆMPE TILLYKKE til jer begge. Hvor har I dog fortjent det!!!!
michella80 skriver: Wohoooooo Trine for filan da hvor er jeg glad!!!! Tina skrev det til mig og jeg begyndte bare at hoppe og Casper spurgte om vi havde vundet i lotto Jeg er nu meget overbevist om at pomponer VIRKER!!!!!! Jeg giver min veninde nogen (de har prøvet i 3,5år)= hun bliver gravid, Jeg sender nogle til dig=du bliver gravid! Hmmm.... hi hi Jeg må oprette en fertilitets-behandling ud fra det princip. Ha ha ha. KÆMPE KÆMPE TILLYKKE til jer begge. Hvor har I dog fortjent det!!!!
jeg kom også lige op i soveværelset i eftermiddags og der lå dine ponponer (spørg ikke hvorfor de var i soveværelset) og så stoppede jeg helt og stod og pegede og tænkte "nååååårh! nu gir det hele meget bedre mening!"
Tjuhl skriver: jeg kom også lige op i soveværelset i eftermiddags og der lå dine ponponer (spørg ikke hvorfor de var i soveværelset) og så stoppede jeg helt og stod og pegede og tænkte "nååååårh! nu gir det hele meget bedre mening!"
Ha ha ha ha JA!!!! Det er bare så fedt altså!!!!! Jeg er bare så glad!!!!!
Og nej du må nok hellere spare mig for detaljerne he he
Hey Trine - det må da være pandekagerne, der har gjort udfaldet passer det mon ikke så nogenlunde med tidspunktet? Har godt nok tænkt på jer mange gange idag jeg kan huske hvor rundt på gulvet vi var, da jeg blev gravid - både første og anden gang - og det må være ENDNU vildere for jer!!
Tjuhl skriver: jo Mette, jeg har jo regnet heeeelt forkert!! det blir den 11. oktober og ikke den 23. oktober og Carla har fødselsdag den 13. oktober
Det passer os bedre med at der er 10 dage imellem vores termin :)
idamaria83 skriver: Hey Trine - det må da være pandekagerne, der har gjort udfaldet passer det mon ikke så nogenlunde med tidspunktet? Har godt nok tænkt på jer mange gange idag jeg kan huske hvor rundt på gulvet vi var, da jeg blev gravid - både første og anden gang - og det må være ENDNU vildere for jer!!
jo det er ren galskab herhjemme
faktisk passer det perfekt med pandekageaftenen...det er ret sjovt! terminsberegneren siger jeg blev gravid ca den 18. januar og pandekageaftenen var den 19. og uanset hvad så var den 19. faktisk den sidste gang vi knaldede så der har været noget i gære den aften på en eller anden måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128