æææh...hmmmm....jae...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

FEDT! tak jeg har ikke særlig mange tlf numre til jer herinde

jeg ville have at I ved det FØR alle andre, derfor har jeg heller ikke skrevet noget inde på selve baby. og ingen ved noget, ikke familie eller venner eller noget, så sssccch!

min mor holder fødselsdag den 28. og så må vi jo skrive i kortet hvad hendes 49. år byder på

ih, det er bare sådan en ting der først føles virkelig når man fortæller det til nogen, ellers er det bare ligesom noget man leger. det er såååååå fedt at dele det med jer herinde!!

jeg er bare så lykkelig...og bange...og lykkelig...og rundtosset

Kristine har også lige skrevet tilbage - Hun TUDER!!!!!!!! Og skriver at det er det BEDSTE hun har hørt meget længe!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

oo

jo, man er bange, man kan ikke lade være med at tænke at "jaja, men to streger er jo ikke lig med en baby, det ved vi jo godt", men vi er enige om, at vi vil glæde os for vi blir ikke mindre kede af det hvis det ikke går af at vi IKKE glæder os. hvis noget, så blir jeg bare sur på mig selv, for så tænker jeg at den lille haletudse har ligget derinde og tænkt "sådan en sur kælling gider jeg ikke have til mor, jeg skrider sgu!". så der er bare lykke og geleknæ og en hel masse fuck fuck fuck fuck fuck'er herhjemme. søren har lige meddelt, at han ikke KAN arbejde idag, fordi han er så rundt på gulvet

Anmeld

6. februar 2010

oo

Vinker skriver:

Kristine har også lige skrevet tilbage - Hun TUDER!!!!!!!! Og skriver at det er det BEDSTE hun har hørt meget længe!!!!!!!!

Anmeld

6. februar 2010

Vinker

jo, man er bange, man kan ikke lade være med at tænke at "jaja, men to streger er jo ikke lig med en baby, det ved vi jo godt", men vi er enige om, at vi vil glæde os for vi blir ikke mindre kede af det hvis det ikke går af at vi IKKE glæder os. hvis noget, så blir jeg bare sur på mig selv, for så tænker jeg at den lille haletudse har ligget derinde og tænkt "sådan en sur kælling gider jeg ikke have til mor, jeg skrider sgu!". så der er bare lykke og geleknæ og en hel masse fuck fuck fuck fuck fuck'er herhjemme. søren har lige meddelt, at han ikke KAN arbejde idag, fordi han er så rundt på gulvet

Synes det er den helt rigtige holdning at ha og man kan skisme da ikke lade være med at glæde sig. den lille spirer skal også mærke kærligheden og glæden lige fra start. virkelig mærke hvor ønsket og velkommen den er og bare føle sig hjemme

Anmeld

6. februar 2010

Milka

helt enig med rikke  måske i skulle gå jer en laaaang tur i skoven og prøve at absorbere det det må bare føles SÅ uvirkeligt for jer!!

Anmeld

6. februar 2010

oo

Milka skriver:

helt enig med rikke  måske i skulle gå jer en laaaang tur i skoven og prøve at absorbere det det må bare føles SÅ uvirkeligt for jer!!

det er helt åndssvagt...!!

jeg tror slet ikke vi fatter det før vi har været til scanning. det første Søren sagde var jo også "åh, jeg blir så bange, for hvad nu hvis du skal det samme igennem en gang til", men vi må bare håbe på det bedste

Anmeld

6. februar 2010

oo

forresten har heg haft SYGELIGT ondt i brystvorterne den sidste uge, men jeg har jo været sådan "hold nu op, du SKAL i ivf før du får nogen børn" - og alligevel har der været den der mavefornemmelse hvor man egentlig ved det, men man ved det jo ikke og man tør slet ikke bare håbe på det.

Anmeld

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

det er helt åndssvagt...!!

jeg tror slet ikke vi fatter det før vi har været til scanning. det første Søren sagde var jo også "åh, jeg blir så bange, for hvad nu hvis du skal det samme igennem en gang til", men vi må bare håbe på det bedste

Selvf. skal I ikke det samme igennem som sidst....

Og I skal GLÆDE jer, for om lidt for I et sensommerbarn

Btw. tænk på hvor fantastisk det bliver, at Carla, får en skøn FÆTTER.

Kram fra Trine, som stadig er helt oppe at køre... Ihhhh.

Anmeld

6. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

Selvf. skal I ikke det samme igennem som sidst....

Og I skal GLÆDE jer, for om lidt for I et sensommerbarn

Btw. tænk på hvor fantastisk det bliver, at Carla, får en skøn FÆTTER.

Kram fra Trine, som stadig er helt oppe at køre... Ihhhh.

jaaaa! og det er endda ti dage efter hun fylder tre, efter hvad jeg lige kan regne mig frem til  den 23. oktober, den smukkeste måned på HELE året

Anmeld

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jaaaa! og det er endda ti dage efter hun fylder tre, efter hvad jeg lige kan regne mig frem til  den 23. oktober, den smukkeste måned på HELE året

Uden tvivl den BEDSTE fødselsdagsgave, frk. Smukkesen får.

*men oktober er vel ikke sensommer er det? er det så ikke efterår? anyway, det er også fuldstændig lige meget, det bliver den smukkeste mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.