æææh...hmmmm....jae...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

Uden tvivl den BEDSTE fødselsdagsgave, frk. Smukkesen får.

*men oktober er vel ikke sensommer er det? er det så ikke efterår? anyway, det er også fuldstændig lige meget, det bliver den smukkeste mdr.

det kommer til at være sommer hele året i år, kan jeg mærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

det kommer til at være sommer hele året i år, kan jeg mærke

Jeps 2010 bliver JERES ÅR.... Var jeg heller ikke i tvivl den 31 dec. 2009.

Først                så       og så   .

Anmeld

6. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

Jeps 2010 bliver JERES ÅR.... Var jeg heller ikke i tvivl den 31 dec. 2009.

Først               så       og så   .

Søren drømte også nytårsaften at han tjekkede en graviditetstest som var positiv

Anmeld

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Søren drømte også nytårsaften at han tjekkede en graviditetstest som var positiv

Ja det kan jeg godt huske... Og manden fik jo ret...

Har du symtomer (staves?) siden du tog en G-test?

Fortæl fortæl fortæl.

Anmeld

6. februar 2010

oo

malucca09 skriver:

Ja det kan jeg godt huske... Og manden fik jo ret...

Har du symtomer (staves?) siden du tog en G-test?

Fortæl fortæl fortæl.

jamen jeg har sindssygt ømme brystvorter og det har jeg ellers KUN haft når jeg var i behandling, så der var en lillebitte stemme inde i maven der sagde "hallihallo!"

men så var man jo helt neeee, hold nu op med at bilde dig selv ting ind!

og min menstruation var jo fire dage forsinket i januar, så vi regnede med at den ville være helt hen i vejret denne måned.

så de sidste par dage har jeg haft sådan lidt..slimet udflåd og igår blødte jeg een gang da jeg tissede, men som jeg sagde til Søren, det lignede ikke menstruation, men nærmere at man har skåret sig og så tørrer det væk, hvis det gir mening?! oveni det har jeg haft sådan rumlen i maven, som jeg selvfølgelig har troet var begyndene menstruation, men åbenbart ikke! så var vi enige om, at jeg skulle teste her til morgen uanset hvad, for normalt er en negativ test med til at menstruationen kommer. vi gik først i seng klokken to og så skulle jeg tisse helt ad helvedes til klokken otte, så jeg væltede ned og var bare MONSTERtræt og så tissede jeg i en kop og blev lidt irriteret fordi jeg kom til at tisse mig selv på fingrene. så mens jeg stod og tørrede tis op der lå testen lige i 2 sekunder alene og så kiggede jeg op og så stod jeg lidt og måbede og tænkte "er det der en streg????" og så blev den bare tydeligere og jeg har aldrig fået en streg udover sidste år. og så begyndte jeg bare at ryste og så løb jeg op på 1. salen til Søren, som snorksov og sagde "skat, jeg er gravid" og søren sagde "nejnej...har du testet ORDENTLIGT?" og så sagde jeg "kom liiiige med ne,d jeg fatter ingenting!" og så kom han ned og så stod vi der og var helt "VI KUNNE GODT SELV!" - og så kom vi i tanker om, at jeg har fået gode mængder alkohol, cola, chokolade og whatnot denne måned OG jeg stoppede med min folinsyre i protest over manglende graviditet.

og ifølge kalenderen er jeg 5+0!!

Anmeld

6. februar 2010

msax

Hvor er det STORT - TILLYKKE.

Jeg sidder med kuldegysninger og gåsehud. Det er så vildt når man står med en positiv test i hånden - og nok endnu vildere når man troede men ikke kunne selv.

Men det er jo heldigvis ikke første gang at det lykkes, når man egentlig havde givet op. I er for SEJE. Også har det jo på ingen måde skadet at øve sig på at lave børn .

Hvis fødselsdatoen passer, så kan jeg kun sige det er den perfekte dag at have fødselsdag på. Jeg elsker min fødselsdag 23. oktober, for solen skinner næsten altid og det er det smukkeste efterårsvejr med de skønneste farver.

Anmeld

6. februar 2010

helora

Et KÆÆÆÆMPE STORT TILLYKKE, Trine. Det er jo helt vildt. For pokker, hvor har I fortjent det. Jeg håber og beder til og krydser alt, hvad der krydses kan, for at alt går som det skal. Tænk en gang, at det skulle lykkes jer på helt egen hånd

Anmeld

6. februar 2010

grinbidderen

nej trine.

hvor er det bare vidunderligt for dig og manden, så kunne i selv blive gravide når man ik regner med det så kommer det ti. en, hvor er jeg bare lykkelige på jeres vegne... STORT TILLYKKE med det kommende lille smukke barn du bærer i maven... Hvor er det bare STORT..

Kæmpe stort fra Gitte og Valdemar

Anmeld

6. februar 2010

oo

tusind tusind tak!

jeg har lige ekstratestet med sådan en billig strimmel test og med ca et fingerbøl urin (for jeg har tisset hvert tiende minut siden klokken 8) og nummer to streg kom alligevel fint og tydeligt frem med det samme.

jeg bløder lidt nogle gange, men altså ikke noget der ligner menstruation, såee....

Anmeld

6. februar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jamen jeg har sindssygt ømme brystvorter og det har jeg ellers KUN haft når jeg var i behandling, så der var en lillebitte stemme inde i maven der sagde "hallihallo!"

men så var man jo helt neeee, hold nu op med at bilde dig selv ting ind!

og min menstruation var jo fire dage forsinket i januar, så vi regnede med at den ville være helt hen i vejret denne måned.

så de sidste par dage har jeg haft sådan lidt..slimet udflåd og igår blødte jeg een gang da jeg tissede, men som jeg sagde til Søren, det lignede ikke menstruation, men nærmere at man har skåret sig og så tørrer det væk, hvis det gir mening?! oveni det har jeg haft sådan rumlen i maven, som jeg selvfølgelig har troet var begyndene menstruation, men åbenbart ikke! så var vi enige om, at jeg skulle teste her til morgen uanset hvad, for normalt er en negativ test med til at menstruationen kommer. vi gik først i seng klokken to og så skulle jeg tisse helt ad helvedes til klokken otte, så jeg væltede ned og var bare MONSTERtræt og så tissede jeg i en kop og blev lidt irriteret fordi jeg kom til at tisse mig selv på fingrene. så mens jeg stod og tørrede tis op der lå testen lige i 2 sekunder alene og så kiggede jeg op og så stod jeg lidt og måbede og tænkte "er det der en streg????" og så blev den bare tydeligere og jeg har aldrig fået en streg udover sidste år. og så begyndte jeg bare at ryste og så løb jeg op på 1. salen til Søren, som snorksov og sagde "skat, jeg er gravid" og søren sagde "nejnej...har du testet ORDENTLIGT?" og så sagde jeg "kom liiiige med ne,d jeg fatter ingenting!" og så kom han ned og så stod vi der og var helt "VI KUNNE GODT SELV!" - og så kom vi i tanker om, at jeg har fået gode mængder alkohol, cola, chokolade og whatnot denne måned OG jeg stoppede med min folinsyre i protest over manglende graviditet.

og ifølge kalenderen er jeg 5+0!!

Jamen det er jo helt perfekt

Da Jeg var omkring 2+0 drak jeg mig i hegnet, 3 dage i træk, begyndte først på folinsyre da jeg var 5-6 uger henne... Og så lige en lækker steg jeg har fået.

Du har jo taget en del folinsyre, så det har du vel noget af i kroppen -Så jeg er sikker på I får den skønneste bebes.

Og så kan du lige hilse Onkel Blå og sige han ikke skal begynde med at ha´sympati-kvalme, for det har jeg... Og har kastet op hver evig eneste morgen, siden årsskiftet. (og NEJ jeg er IKKE gravid)

Tantes pige grinede over hele hovedet da jeg fortalte hende det, efter hendes formiddagslur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.