malucca09 skriver:
Ja det kan jeg godt huske... Og manden fik jo ret...
Har du symtomer (staves?) siden du tog en G-test?
Fortæl fortæl fortæl.
jamen jeg har sindssygt ømme brystvorter og det har jeg ellers KUN haft når jeg var i behandling, så der var en lillebitte stemme inde i maven der sagde "hallihallo!"
men så var man jo helt neeee, hold nu op med at bilde dig selv ting ind!
og min menstruation var jo fire dage forsinket i januar, så vi regnede med at den ville være helt hen i vejret denne måned.
så de sidste par dage har jeg haft sådan lidt..slimet udflåd og igår blødte jeg een gang da jeg tissede, men som jeg sagde til Søren, det lignede ikke menstruation, men nærmere at man har skåret sig og så tørrer det væk, hvis det gir mening?! oveni det har jeg haft sådan rumlen i maven, som jeg selvfølgelig har troet var begyndene menstruation, men åbenbart ikke! så var vi enige om, at jeg skulle teste her til morgen uanset hvad, for normalt er en negativ test med til at menstruationen kommer. vi gik først i seng klokken to og så skulle jeg tisse helt ad helvedes til klokken otte, så jeg væltede ned og var bare MONSTERtræt og så tissede jeg i en kop og blev lidt irriteret fordi jeg kom til at tisse mig selv på fingrene
. så mens jeg stod og tørrede tis op der lå testen lige i 2 sekunder alene og så kiggede jeg op og så stod jeg lidt og måbede og tænkte "er det der en streg????" og så blev den bare tydeligere og jeg har aldrig fået en streg udover sidste år. og så begyndte jeg bare at ryste og så løb jeg op på 1. salen til Søren, som snorksov og sagde "skat, jeg er gravid" og søren sagde "nejnej...har du testet ORDENTLIGT?" og så sagde jeg "kom liiiige med ne,d jeg fatter ingenting!" og så kom han ned og så stod vi der og var helt "VI KUNNE GODT SELV!" - og så kom vi i tanker om, at jeg har fået gode mængder alkohol, cola, chokolade og whatnot denne måned OG jeg stoppede med min folinsyre i protest over manglende graviditet
.
og ifølge kalenderen er jeg 5+0!!
Anmeld