åh åh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

SaNiNa

Åååh søde da håber lille pigen lige vil tage en slapper så du kan nå at komme til eksamen og så må hun gerne vende sig hvis hun gerne vil ud...

Håber ikke din fødsel er gået i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Hay du hørte/læste selv hvad Tjuhls Søren havde sagt: Det er grunden til at føde i snevejr!! MAN MÅ KØRE I TANK!!!!!!!!! HAHA:..

Aaaaaaj der må næsten en lille model tank til, hvis han får ret i at en baby.dk'erne skal køres til fødsel med tank... det kunne fandmer være sjovt at se ham i ansigtet når han hører det hehehehhe....

Undskyld Caroline at det lige må gå ud over din fødsel så

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

HÆHÆ... Told U so Det ville gå i sig selv igen

Jeg HAVDE ingen livmoderhals i maaaaaaaaaange dage før jeg fødte, såååee

Altså mine graviditeter var jo begge 2 en lang plukkeve, og da jeg så først fik de rigtige veer gik det nu ikke i stå igen synes jeg... selvom de dog var uregelmæssige hele det første døgn, med bastian....

ikke for at forskrække dig Caroline...

jeg er sikker på at når din JM sender dig hjem igen, velvidende at du skal have pks så regner hun nok med dit går i sig selv igen før eller siden...

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Altså mine graviditeter var jo begge 2 en lang plukkeve, og da jeg så først fik de rigtige veer gik det nu ikke i stå igen synes jeg... selvom de dog var uregelmæssige hele det første døgn, med bastian....

ikke for at forskrække dig Caroline...

jeg er sikker på at når din JM sender dig hjem igen, velvidende at du skal have pks så regner hun nok med dit går i sig selv igen før eller siden...

det er jo frygteligt besværligt med min jordemoder, for hun er tilknyttet silkeborg sygehus og jeg skal føde på Skejby

Dvs. så hende bare i konsultationen (som er forskellige steder afhængigt af dagen).. hmm

Anmeld

2. februar 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

det er jo frygteligt besværligt med min jordemoder, for hun er tilknyttet silkeborg sygehus og jeg skal føde på Skejby

Dvs. så hende bare i konsultationen (som er forskellige steder afhængigt af dagen).. hmm

hmmmm mærkeligt...

min JM konsulterede på frederikssund, men var tilknyttet hillerød hvor jeg skulle føde.... de konsulterer bare OGSÅ på frederikssund (som ikke har en fødeafdeling) for at ikke alle nordsjællændere skal fare til hillerød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.