åh åh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.142 visninger
44 svar
0 synes godt om
2. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har veer!

Ved ikke om jeg skal grine eller græde...

Var virkelig træt efter svømning her til morgen (som var MEGET hårdere end det plejer, selvom vi lavede meget mindre), og jeg lagde mig for at få en lur. Vågnede med kvalme og AV....

Jeg skal til eksamen om 2 dage, der er snestorm og jeg har stadig 16 dage til pks... Et eller andet sted må det faktisk bare gerne gå i sig selv igen

Knus Caroline 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

Jeg har veer!

Var virkelig træt efter svømning her til morgen (som var MEGET hårdere end det plejer, selvom vi lavede meget mindre), og jeg lagde mig for at få en lur. Vågnede med kvalme og AV....

Jeg skal til eksamen om 2 dage, der er snestorm og jeg har stadig 16 dage til pks... Et eller andet sted må det faktisk bare gerne gå i sig selv igen

Knus Caroline 36+4

Søde Caroline da.... !
Ja normalt er man jo glad når man får veer, og det havde du nok også været, hvis Laura-pigen vendte rigtigt!!! åh ååååh.... har du ringet til FG?
for at det går i sig selv!!

Knus og tanker herfra!

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Altså - der skal komme nogen advarsler inden Med Idun havde jeg også hele weekender, hvor jeg havde det sådan som du beskriver. Sidste gang var 3 uger inden termin også var det HELT stille til 2 uger efter... Sååee

Bare tag det rolig Det går nok over

Anmeld

2. februar 2010

Moderator

Renée88 skriver:

Søde Caroline da.... !
Ja normalt er man jo glad når man får veer, og det havde du nok også været, hvis Laura-pigen vendte rigtigt!!! åh ååååh.... har du ringet til FG?
for at det går i sig selv!!

Knus og tanker herfra!

har ikke ringet endnu... der er ingen regelmæssighed!

Skal til jordemoder nu, så får lige hende til at tjekke hvad der foregår og mærke indvendigt osv... Hvis jeg da kan komme frem i en blanding af snestorm og veer

Anmeld

2. februar 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

har ikke ringet endnu... der er ingen regelmæssighed!

Skal til jordemoder nu, så får lige hende til at tjekke hvad der foregår og mærke indvendigt osv... Hvis jeg da kan komme frem i en blanding af snestorm og veer

puha det er spændende hvad hun siger til det hele, men man kan vel gi dig noget vehæmmende, hvis det er... Vi håber på at det går i sig selv igen, og at Laura kan blive derinde liiiiiige lidt endnu!

Er spændt på at høre hvad jm siger - når du engang kommer frem og hjem igen i det her møgvejr!

Anmeld

2. februar 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jeg har veer!

Knus Caroline 36+4

Måske FG lige kan berolige dig... Eller noget...

Alt for tidligt at få veer...

Du skal ikke ud og køre i det vejr her Søde!!!!! Bliv hjemme!!!

Hmm... Og du kan jo ikke blive hjemme, hvis du ringer til FG og de vil kigge på dig.. Så må de sq servicere dig, sende transport ud til dig...

Kram...

Anmeld

2. februar 2010

Ox.

Lad være med at køre hvis det er rigtig dumt vejr søde! Ring til FG, de må sku sende nogen efter dig så du kan blive tjekket!

Anmeld

2. februar 2010

Lone Jakobsen

puha en køretur i det her vejr er slemt nok....men med veer er det bare helt frygteligt. giver de andre ret....kontakt fg i stedet for.

Anmeld

2. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg ville også ringe til Fg.... Hun tager jo ikke skade af at komme nu, men eftersom hun ik vender rigtig er det et lidt dumt tidspunkt... Så skal de i hvert fald tage hende ved akut ks inden der sker mere, hvis det er veer der er begyndt....

Og der behøver ikke komme tegn i forvejen... Jeg vågnede en morgen med veer, og der havde ikke været nogen som helst tegn på fødsels start....

Kram

Anmeld

2. februar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Jeg har veer!

Knus Caroline 36+4

nej nej nej, det er jo et dårligt tidspunkt når du skal til eksamen

jeg sku også have planlagt kejsersnit, men mit vand gik 4 dage før også fik jeg bare et akut kejsersnit, syntes du sku ringe til fødegangen så hun kan komme ud inden hun selv vil presse sig ud... tænk hvis du er en af dem som åbner sig hurtigt.. jeg var åben 6cm på en halv time...

er spændt på hva der sal ske.. håber det går som du helst vil have det..

stort knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.